Ik heb de Mash Seventy Five weer ingeleverd, binnenkort verslag. Zal hier wel een linkje posten.
oh, dus je bezit hem/haar niet maar je test ze een tijd, voor je startersmotor site?
Dank je.nou, geld is ff op na aanschaf ER-6N. Dus MSX moet ff wachten.
Ik heb gekeken naar import, maar dan was ik nog een hoop meer kwijt dan nu voor de Mash. Ook al zijn ze wat ouder je blijft met de BPM zitten. Ik vond het niet interessant genoeg. En ze zijn zo gewild dat ze moeilijk te krijgen zijn en als ze er wel zijn dan kosten ze ook nog aardig wat. Er staat er momenteel nog eentje bij Motoport Wateringen voor 7990 excl afleveringskosten. Dan ben ik nog ruim 3000 euro meer kwijt dan nu. En zoals gezegd, ik rij toch alleen nog maar recreatief, dus ik hoef niet als de brandweer te gaan. Ander voordeeltje vind ik het gewicht. 217 kg voor de W800 tegen 151 voor Mash. Maakt hem een stuk handelbaarder voor mij, ik ben niet zo'n krachtpatser. Met de V-Strom daardoor ook meermaals bijna en 1 keer echt op z'n kant gelegenPersoonlijk had ik denk ik toch nog doorgespaard voor een Kawa W800 (of een W650), of gekeken in het buitenland om te importeren. Die dingen die gaan als de brandweer. Daar kan geen Mash aan tippen met 400cc.
Ik heb de Mash Seventy Five weer ingeleverd, binnenkort verslag. Zal hier wel een linkje posten.
Dat weet ik en bij een W800 zal het gewicht zeker minder spelen dan bij de V-Strom aangezien daar het zwaartepunt veel hoger ligt en daarmee ook het kantelpunt. Maar juist daarom is het voor mij nu dus dubbel zo licht, een lagere motor en een lager eigen gewicht maakt hem super handelbaar in vergelijking met m'n V-Strom. Niet rijdend vergeleken!Die 217kg van de W800 zijn er heel wat, maar eenmaal aan de rol merk je dat niet.
Technisches Informationsrundschreiben Nr. 2014.016 vom 22/10/2014
Betreff : Vorderreifen Mash 400 FIVE HUNDRED
Liebe MASH-Händler,
wir möchten Sie hiermit informieren, daß KENDA, der Hersteller der Mash FIVE HUNDRED Motorradreifen leider aus Versehen den Pfeil für die Laufrichtung auf der Flanke des Vorderreifens umgekehrt angebracht hat.
Seien Sie aber beruhigt, der Reifen ist richtig montiert und muss nicht um-montiert werden.
Bei unserer nächsten Auslieferung wird dieser kleine Fehler korrigiert sein.
Anbei das Foto der korrekten Profil-Richtung.
Danke für Ihr Verständnis.
Mit freundlichen Grüssen,
Ihr France Equipement Team