Matt Mobylette ;p

Matt Mobylette

Die hard MF'er
26 nov 2007
335
0
hallo,

ik ben marc 18 jaar oud, ben onderhand zo'n 3 jaar bezig met brommers (voornamelijk oldtimers) heb diversen zundapps gehad en gerestaureerd etc.... :9

mijn verdere hobby's zijn scouting en mountainbiken, ik zit nu op het MBO ICT en begin halverwege februari met MBO ICT niveau 4 om vervolgens naar HBO werktuigkunde te kunnen gaan.

heb er nu nog een over, een ks50 529 uit 1980 die ik geheel orgineel opgeknapt heb en met deze brommer begon mijn hele brommer periode.

inmiddels ben ik bezig met mijn autorijbewijs 18 februari her examen en daarna wil ik meteen door gaan met het motor rijbewijs,

laatste tijd ben ik me o.a. met behulp van dit forum wat aan het orrienteren op het gebied van oldtimer motors, yamaha rd250/honda cb350... 8-)

nou dat ben ik en mijn ideën in het kort! O-)

oh ja de naam matt mobylette komt van 2 dingen.... het mooiste vind ik een matte motor/brommer heb zelf een zundapp verbouwt naar uiteraard matt zwart en rode velgen in combinatie met white walls...

en ik heb nog een gare mobylette kaptein staan die totaal vernachelt en die hebben we snel op een middag matt zwart gespoten...

wist zosnel niks anders te verzinnen dus maar deze naam :+ B|

gr. marc
 
Hoi Marc!
smileyhandkissss5.gif


Flygirl.jpg
 
hallo,

ik ben marc 18 jaar oud, ben onderhand zo'n 3 jaar bezig met brommers (voornamelijk oldtimers) heb diversen zundapps gehad en gerestaureerd etc.... :9

..............

gr. marc


Hey Marc,

Je kan niet vroeg genoeg beginnen met motorrijden!!

full


Gr. Mr.Honda!
 
Terug
Bovenaan Onderaan