Maximale breedte band Honda VT600 Shadow

stefaaaan

Rookie
15 jun 2016
2
0
Hallo,

Ik heb een Honda Shadow VT600 gekocht en ga deze ombouwen tot bobber.
Ik wil graag white wall banden gaan bestellen en wil graag een brede band. Originele banden maat is:

170-80-15.

Nu vraag ik mij af kan er een bredere band op? Weet iemand dit?
 
Mijn zwager heeft ook zn vt600 verbouwd naar bobber en heeft achter een 200mm band op de originele velg...
De band gaat iets boller staan,maar staat zeker niet verkeerd!
En bovendien past het naar mijn weten gewoon in de achterbrug zonder toepassingen.
Bovendien zijn er nou ook 200mm white walls te verkrijgen.
2 by MDL-Motografie
 
Ga idd maar eens kijken welke maten in WW te krijgen zijn, en wat die kosten.
Kan meespelen in de afweging.
 
Thanks voor de reacties! Weet iemand waar ik 200 maat white wall kan bestellen? Ben deze nog nergens tegen gekomen...? Misschien een stomme vraag maar dan moet ik gewoon zoeken op 200 15" toch?

Welke maat moet ik zoeken, 200/70-15??
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de reacties! Weet iemand waar ik 200 maat white wall kan bestellen? Ben deze nog nergens tegen gekomen...? Misschien een stomme vraag maar dan moet ik gewoon zoeken op 200 15" toch?

Welke maat moet ik zoeken, 200/70-15??
dat zal idd ongeveer 200/70-15 worden.

Ik heb vier leveranciers van mij bekeken, geen enkele kan een ww band in deze maat leveren. Misschien wordt die niet eens gemaakt...
 
Geen idee,zou je bij L&L moeten informeren...maar hij is er wel in ieder geval!
Ik zie dat het kennelijk bestaat :)

Ik weet dat sommige maten in Europa nauwelijks leverbaar zijn. Maar dat er wel zaken zijn die zelf een paar bandjes uit bijv VS halen.

Bij L&L kwam ik er via de site niet uit, geen idee of die ze hebben liggen, en wat het kost.

Maar goed, tis ook niet voor mij :)
 
Thanks voor de reacties! Weet iemand waar ik 200 maat white wall kan bestellen? Ben deze nog nergens tegen gekomen...? Misschien een stomme vraag maar dan moet ik gewoon zoeken op 200 15" toch?

Welke maat moet ik zoeken, 200/70-15??
Kijk hier eens:
Motorbanden

En ja, dat is reclame voor mijzelf (maar je vroeg er zelf om). Ik hoop dat mij dat vergeven wordt, anders haal ik het wel weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan