MeanBlueMan stopt als Moderator !

MeanBlueMan

Moderator a la Pastafari
8 jan 2003
112.119
27.762
Naast Meangreengirl
Naast 19 jaar M-Fer ben ik inmiddels 17 jaar moderator op M-F.
En daar ga ik per direct mee stoppen !


Ik kan daar veel of weinig over zeggen maar het komt erop neer dat het mij teveel negativiteit oplevert en teveel positieve energie kost terwijl ik die hard voor mijn revalidatie nodig heb.

Het staat los van mijn :W zeggen tegen het moderatorschap, maar ik heb nu voor t laatst een topic dat zoveel views trekt ;) : Ik dank iedereen voor de reply in mijn ongevalstopic en de aandacht die ik daar kreeg. Dat heeft een hele zwarte tijd in mijn leven een stuk dragelijker gemaakt !
Vergis je niet hoeveel invloed woorden op een forum kunnen hebben !!!

Ik ben en blijf M-F'er, dus zoveel veranderd er niet ;)
En ik mag nog mee doen met de verkiezing Mod vh Jaar 2022, toch ? :P


@Duderuud : Je stond toch al aan de blauwe stekker te trekken, dus trek m er nu maar helemaal uit.
 
Ik vind het jammer, maar ik snap het ook. En zolang je hier af en toe lekker mee blijft kleppen en het forum opfleurt verandert er niet zo veel 😁

Thanks voor al je inzet in al die jaren!
 
Een gemis voor MF, er zijn weinig mensen die jouw niveau van rust en geduld kunnen opbrengen. Ook op momenten dat bij anderen (zoals ondergetekende) er allang iets geknakt is. Ik had en heb daar zeer veel respect voor.

Zo ook voor deze keuze. Je herstel is veel belangrijker dus focus daar vooral al je energie op en probeer positiviteit te putten uit de wél leuke berichten die hier gelukkig ook langskomen.

Dankjewel voor al die jaren dat je een deel van je tijd aan ons allen hebt willen spenderen.
:}
 
Whooo !!
Voor iemand zelfs maar denkt dat het modden op zich mij negatief valt en daarmee mijn herstel in de weg zit: 100% :N
Het modden vind ik nog steeds leuk en ik was graag voor nr 8 gegaan *D

Voor wat betreft mijn herstel: Ik ben er nog lang niet en waarschijnlijk zal ik ook nooit meer 100% de oude worden maar alleen zolang ik daar positief in sta kan ik vooruit gaan, dus geloof me..... :t 8-)

Het negatieve deel komt ook niet vanaf de gebruikers, die blijven er toch en ik blijf als M-F'er.
Het enige nadeel voor mij is dan dat ik ze niet meer kan bannen als ik ze zat ben :+

Wat mij negatieve energie brengt, daar ben ik vanaf als ik gewoon M-F'er ben zonder Admin die denkt dat ik naar zijn pijpen dans.
En wie weet, dat kan ook best aan een wisselwerking tussen twee mensen of zelfs volledig aan mij liggen. Ik voel het zoals ik het voel.



We zullen je missen als moddereter maar gelukkig blijf je als gewone mf'er aan.
Nu moet je je wel netjes gaan gedragen, anders krijg je zomaar een ban...

:X _O-
 
Het besluit om te stoppen als Mod. zal je niet van de ene op de andere dag genomen hebben, schat ik.
Dat je het geen gemakkelijke, laat staan fijne, beslissing vond en vindt,
dat is ons allemaal duidelijk.
Werk dat je al zoveel jaren goed en met plezier gedaan hebt beëindigen is een hele bewuste en pittige keuze.
Dat je heel duidelijk gekozen hebt voor jezelf kan ik alleen maar waarderen en ook begrijpen.
Want nee zeggen tegen een ander is ja zeggen tegen jezelf.
Het besef dat je herstel nog tijd en energie gaat kosten heeft je doen inzien dat je anders met het verbruik daarvan moet omgaan.
Wederom: je blijkt een bron van inspiratie te zijn. En je keuze verdient enkel en alleen respect.
Hartelijk dank voor je tomeloze inzet en aanwezigheid als moderator.
En welkom terug bij de gewone gebruikers.
:}
 
Alles wat ik je wilde zeggen, is eigenlijk al geschreven in de voorgaande posts van de andere MF-ers @MeanBlueMan , ik begrijp je beslissing, heel veel sterkte met weer opkrabbelen na je ongeval.
Hopelijk word je weer zo goed als de oude, al is dat moeilijk. Het zal, zoals je zelf al meerdere keren schreef nooit meer echt worden zoals vroeger, lichamelijk gezien dan.
Bedankt voor al je inzet als moderator hier, en ik ben blij dat je als lid gewoon blijft! 🙂 👍
 
Hey, ik moest echt even naar de datum kijken of het niet een late 1 aprilgrap was, maar blijkbaar niet. Je staat op dit moment nog als crew, dus die blauwe stekker is er nog niet uit dus je kunt nu nog een punt maken door iemand gewoon een ban te geven zolang het nog kan.

En dan nu het serieuze deel: Wat jammer dat je dit besluit hebt genomen maar negativiteit is iets wat je niet kunt gebruiken. Ik hoop van harte dat het je wat positiefs brengt en je herstel niet afremt of zelfs bevordert/stimuleert, je bent een super aardige kerel en ook al ben je dan een smeris, er zijn slechtere mensen zat op de wereld :+

Ineens bedenk ik me wat ik zei over die ban zolang het nog kan.....

Gezellig dat je blijft, jammer dat het crew labeltje verdwijnt achter je naam. Ik zou het zelf niet zo goed kunnen als jij.
 
En dan is het zondagmorgen, de eerste bakken koffie zitten er al in, en langzaam dringt de impact van MBM zijn openingspost tot me door.

Ik heb nog nooit zelfs maar een tempban van MBM gekregen!

Verslagen laat ik dit besef tot me komen, strompel murw geslagen door deze klap naar de keuken om me nog een grote mok koffie in te schenken, aangelengd met een toverdosis Schotse smaakversterker.
Het leven op M-F zal nooit meer hetzelfde zijn. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan