Mecacyl

Jefrad

MF veteraan
17 nov 2004
2.023
0
iemand bekend met dit goedje???

zo ja, wat zijn je ervaringen
Maatje van me heeft het in z'n K4 1000 gegooid, en is er zeker over te spreken

zat ff te googlen, maar mecacyl.nl bestaat niet meer (enkel duitse versie)
dus kom maar op met jullie ervaringen!!
 
Nee tis zeker niet dezelfde 1000

http://www.mecacyl.com/

en dan is er enkel de duitse versie die voor mij enigzins te begrijpen is
http://www.mecacyl.com/International/viewpage.php?vp=index&country=de


is een goedje dat je aan je olie toevoegd
schijnbaar wordt de motor er stiller door.
slijtage heel veel minder, doordat het zich hecht aan 't metaal ('t zoui zelf zo goed werken dat je 't niet in nieuwe motoren mag/kan gooien, anders zou het blok niet eens inslijten.
blijkbaar wordt de motor er ook zuiniger door, en zou het door de smering zelf een betere compressie hebben, en dus betere verbranding = meer vermogen

Im PHYSIKALISCHEN Bereich laufen die Motoren ruhig, surren nicht mehr, vibrieren praktisch nicht mehr, verbrennen vollständig den Kraftstoff, verbrennen davon weniger, stoppen oder beschränken den Ölverbrauch und das Abbrennen, haben keinen Bruchschaden mehr, der auf eine andere Schmierung zurückzuführen ist. Da die sich die Leistungen und Nutzeffekte gleichzeitig erhöhen, ist die kontinuierliche Verwendung des Hyperschmierstoffes MECACYL ® bei allen beweglichen mechanischen Teilen niemals ein Kostenpunkt, sondern im Gegenteil eine beträchtliche Rentabilität, die durch eine kontinuierliche Produktanwendung auf die Dauer gesichert ist.


Don't shoot the messenger, ik heb dit van horen zeggen
weet het dus verder ook niet ;)
 
Haha, dat spul lijkt wel op Duralube. Dat is/was van dat geweldige TV-shop spul dat je bij je olie gooit. Dan laten ze in de demonstratie alle olie af, schroeven de carterpan onder het motorblok vandaan, zetten de auto op een brug, laten de motor lopen en dan met een tuinslang van onder tegen de krukas aan sproeien. En de motor blijft maar lopen! Ongelofelijk Mike (RIP)!
 
Terug
Bovenaan Onderaan