Mega Meeting 2005 vanuit Apeldoorn

welke plek afspreken in Apeldoorn

  • Macdonalds/Esso

    Stemmen: 23 74,2%
  • benzinepomp A50

    Stemmen: 5 16,1%
  • motor Apeldoorn (Honda)

    Stemmen: 1 3,2%
  • ergens anders

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Ben zeker van plan ook te gaan, maar lees volgens mij vooral posts van bikers die niet van plan zijn hun voorwiel te veel te gebruiken... Houden we wel een redelijk normaal tempo aan richting Veenendaal? Je kunt er wel op rekenen dat er veel gecontroleerd gaat worden en ik heb weinig zin in bekeuringen... :(

Bovendien hou ik jullie dan niet bij...

Wat is een normaal tempo. :]

Als het een grote groep wordt krijg je een harmonica effect, wat betekend dat er vooraan normaal gereden wordt en er achteraan behoorlijk aan het gas getrokken moet worden. :]

Aangezien ik dat anderen niet zozeer aan wil doen rij ik wel als laatste. O-)

Dus als je iets rustiger aan wil doen, zorg je ervoor dat je zo ver mogelijk vooraan rijd.

En ik ben ook niet gek op bekeuringen. :r

Maar het is wel zo dat het merendeel een sportieve- of denkt een sportieve inslag te hebben (gas geven kun je elke aap leren, heb er al verschillende bij het KB gezien) :9 , maar als je een beetje vlot door kunt rijden moet dit tempo geen probleem zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mij mag je mee tellen. Ik ga ook naar Veenendaal en ik kom uit Apeldoorn. Lijkt mij heel gezellig om met een groep naar Veenendaal te rijden. Het maakt mij niet uit waar vandaan bij Apeldoorn of in Apeldoorn.
Als het maar gezellig is en dan kijken of we binnen door rijden of over de snelweg.

Als je gewoon de snelweg wilt nemen is het makkelijkst bij het AC restaurant op de A50, maar dan kunnen we altijd nog binnen door bij afslag Terlet.

Mij maakt het niet uit ik lees het nog wel.

Groetjes :]
 
nou ik denk dat ik me meld bij de esso met een paar vrienden. ben daar vaker ivm kb en het is een goede plek en nauwelijks omrijden vanaf de A50.
 
jongens, vrees dat ik af moet zeggen. ga met een aantal andere bb'ers eerst nog ff ergens anders heen :) maar ik kom zeker!!!!
 
Zoals er het nu uit ziet wordt het dus de Mac/Esso/Woudenberg.

Er zijn verschillende mensen die nog een rondje over het blad willen maken.
Die mensen kunnen beter een half uurtje of nog eerder langskomen, we zullen misschien niet klokslag 10 uur wegrijden bij de Mac. maar we kunnen het ook niet maken om bijvoorbeeld om 11.00 pas weg te rijden, want niet iedereen zit op een paar rondjes blad te wachten.

Dus wil je nog een keertje op het carrousel rond gaan, kom even eerder. ;)
 
Jongens wachten jullie op ons... wij starte van af de N 50.. we komen dan langs jullie rijden...

Gezelli met z'n allen..
 
Jongens wachten jullie op ons... wij starte van af de N 50.. we komen dan langs jullie rijden...

Gezelli met z'n allen..

Zekers, komen jullie je dan bij ons aansluiten, hoe groter de groep hoe mooier, zeg maar een kleine meeting om naar de megameeting te gaan. :]
Kunnen jullie dan wel om ongeveer 10.00 bij Mac/Esso Woudenberg zijn.
Als het goed is rijden we een ietwat toeristische route naar Veenendaal, dus geen snelweg.
Tenminste als 400cc mee rijd, die heeft zich namelijk spontaan aangemeld als onze gids in donkere dagen 8-) , hoor de laatste tijd weinig van hem, hij zal toch niet terug krabbelen. ;)


En voor de klaverbladrijders onder ons, als jullie eventueel een paar rondjes draaien, zorg er alsjeblieft voor dat je niet op je plaat gaat, zou een enorme domper zijn voor de rest van de dag. ;( ;( ;(
Ik weet het, dit hoef ik niet tegen jullie te zeggen, daar zijn jullie te ervaren voor, maar toch doe ik het. O-)
 
Zekers, komen jullie je dan bij ons aansluiten, hoe groter de groep hoe mooier, zeg maar een kleine meeting om naar de megameeting te gaan. :]
Kunnen jullie dan wel om ongeveer 10.00 bij Mac/Esso Woudenberg zijn.
Als het goed is rijden we een ietwat toeristische route naar Veenendaal, dus geen snelweg.
Tenminste als 400cc mee rijd, die heeft zich namelijk spontaan aangemeld als onze gids in donkere dagen 8-) , hoor de laatste tijd weinig van hem, hij zal toch niet terug krabbelen. ;)


En voor de klaverbladrijders onder ons, als jullie eventueel een paar rondjes draaien, zorg er alsjeblieft voor dat je niet op je plaat gaat, zou een enorme domper zijn voor de rest van de dag. ;( ;( ;(
Ik weet het, dit hoef ik niet tegen jullie te zeggen, daar zijn jullie te ervaren voor, maar toch doe ik het. O-)


wijze worden kerel heel wijs *D *D

alleen het weer wordt minder he gvd :(
 
Gids? Sinds wanneer? Maar als er spontaan een aantal mensen achter mij aanrijden kan ik er toch ook niks aan doen?
;)
 
Ik heb er erg veel zin in.....hopelijk blijft het droog...en om 10.00 bij de pomp is ok...foto toestle staat klaar om piccies te maken.. :9~
 
Als het goed is rijden we een ietwat toeristische route naar Veenendaal, dus geen snelweg.
zekers door hoenderloo en ede heen zeker
zoja hou dan een week of wat erna maar de brievenbus in de gaten,
voor al die speeding-tickets, tussen hoenderloo en ede is het in de
mode om vaak,heel vaak te staan flitsen of laseren
of je moet de plekjes een beetje weten :?
 
zekers door hoenderloo en ede heen zeker
zoja hou dan een week of wat erna maar de brievenbus in de gaten,
voor al die speeding-tickets, tussen hoenderloo en ede is het in de
mode om vaak,heel vaak te staan flitsen of laseren
of je moet de plekjes een beetje weten :?

Ik kom er dagenlijks langs en het valt erg mee de laatste tijd, tegenwoordig staan ze toch overal dus het is gewoon een kwestie van ogen open houden.
 
Ik kom er dagenlijks langs en het valt erg mee de laatste tijd, tegenwoordig staan ze toch overal dus het is gewoon een kwestie van ogen open houden.
zekers richting ede, misschien kom ik je wel elke dag tegen tussen
de ugchelse berg en hoenderloo :?
smorgens rijdt ik daar rond 7.35 en savonds rond 17.25 uur
en als je(met mooi weer) een aso soes tegenkomt die aan het inhalen
is over de doorgetrokken lijn ben ik dat :}
 
zekers richting ede, misschien kom ik je wel elke dag tegen tussen
de ugchelse berg en hoenderloo :?
smorgens rijdt ik daar rond 7.35 en savonds rond 17.25 uur
en als je(met mooi weer) een aso soes tegenkomt die aan het inhalen
is over de doorgetrokken lijn ben ik dat :}

S'morgens tussen 6 en 7 en s'middags tussen 16,00 en 17,00.
 
zekers door hoenderloo en ede heen zeker
zoja hou dan een week of wat erna maar de brievenbus in de gaten,
voor al die speeding-tickets, tussen hoenderloo en ede is het in de
mode om vaak,heel vaak te staan flitsen of laseren
of je moet de plekjes een beetje weten :?

Zo heb je niks en zo heb je 2 gidsen :P , verdwalen we tenminste ook niet.

Eventuele boete's kun je bij deze 2 claimen }) , want zij weten waar er gecontroleerd wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan