Mega Meeting 21 Augustus 2005

Moet er een ritje o.i.d. erbij ?

  • Ja

    Stemmen: 121 75,6%
  • Nee

    Stemmen: 39 24,4%

  • Totaal aantal stemmers
    160
Friesen willen apart zijn/niet bij nederland horen..eigenkentekenplaten,taal..e.d.... :r


;)
en gelijk hebben ze! (en nee, ik geef ze niet alleen gelijk omdat ik half fries ben) want zeg nou zelf? als je toch al je eigen taaltje sprak, en je zag die halve gare Hollanders zo bezig, zou jij dan nog steeds daarmee geassocieerd willen worden??? en willen zeggen dat je Harry Potter als minister president hebt? :N











:+
 
en gelijk hebben ze! (en nee, ik geef ze niet alleen gelijk omdat ik half fries ben) want zeg nou zelf? als je toch al je eigen taaltje sprak, en je zag die halve gare Hollanders zo bezig, zou jij dan nog steeds daarmee geassocieerd willen worden??? en willen zeggen dat je Harry Potter als minister president hebt? :N
:+
Wat is er mis met JPtje :?


;)
 
Ik kom dan misschien wel uit Brabant, maar dat wil niet zeggen dat ik niet net zoveel rechten heb als jullie...
En ik voel m'n eigen keigoed!

Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!
Jullie kunnen mij niks maken!
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!
En ik schreeuw het van de daken!
 
Ik kom dan misschien wel uit Brabant, maar dat wil niet zeggen dat ik niet net zoveel rechten heb als jullie...
En ik voel m'n eigen keigoed!

Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!
Jullie kunnen mij niks maken!
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!
En ik schreeuw het van de daken!

HOUDOE!! })
 
Ik kom dan misschien wel uit Brabant, maar dat wil niet zeggen dat ik niet net zoveel rechten heb als jullie...
En ik voel m'n eigen keigoed!

Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!
Jullie kunnen mij niks maken!
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!
En ik schreeuw het van de daken!
hebben we dan gezegd dat jullie minder rechten hebben?? :N
 
Ik kom dan misschien wel uit Brabant, maar dat wil niet zeggen dat ik niet net zoveel rechten heb als jullie...
En ik voel m'n eigen keigoed!

Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!
Jullie kunnen mij niks maken!
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed!
En ik schreeuw het van de daken!
Hansieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :} :} :} :}
 
Btw, braboland ligt aan de onderkant van Nederland, dus helemaal niks erboven :P

En ohja, Brabo's waren fout in de 2e wereld oorlog B|



2e wereldoorlog? das toch echt ver voor mijn tijd :Y

Brabo's boven,Brabo's boven,leve het Brabantse land,Brabo's boven,Brabo's boven,hmmmmmmmmm,ben supertevreden dat ik Brabo ben.

Komt ook mooi uit dat niet iedereen zich wil bekeren tot het Braboïsme,stel dat die bekeerden ook allemaal hier willen gaan wonen,daar hebben we echt geen ruimte voor,nee,stadse mensen horen in een grote stad,voelen ze zich thuis,Noorderlingen horen in 't Noord'n,woestijnbewoners tussen de kamelen,enz
Dit alles houdt onze wereld wat rustiger en leefbaarder.
Ik ken veel stedelingen die nooooooit hier tussen de koeien willen wonen,stel dat ze dat toch doen en ons Brabo's dmv allerlei terro#$&# acties tot hun stedelijke gewoontes willen dwingen,naaaaaaah,heb al te veel van dat soort 'voorbeelden' gezien.
Ieder op z'n eigen stek waar 'ie zich echt thuisvoelt en ,de toerist uithangend, (regelmatig)andere plaatsen bezoeken.
 
Als je maar niet met vlaaien gaat gooien :P



Nou ja,alles beter dan op een 'onbewoond' eiland terecht komen _O-

full
 
Is er nog animo voor om eventueel en inzameling te doen en dat dan uit naam van het MF te schenlen aan McDonalds voor het Ronald McDonaldshuis :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan