Mega Meeting 21 Augustus 2005

Moet er een ritje o.i.d. erbij ?

  • Ja

    Stemmen: 121 75,6%
  • Nee

    Stemmen: 39 24,4%

  • Totaal aantal stemmers
    160
Toen ik wegreed uit Almere kwam ik nog een ambulance tegen die langs de kant stond met ietsjes teveel motorrijders daaromheen? Weet iemand wie dit was en het met die persoon gaat?
Denk dat wij dat waren, groepje van Achterhoek United en een groepje uit de omgeving Rotterdam.

Met de personen is alles in orde, schade aan de fietsen valt gelukkig mee.
Alleen dat er VIER politie wagens (maal 2 agenten) voor nodig waren.... :?
 
En Dropkick werd er op gewezen dat een Spanjaard op zijn parkeerplaats wilde staan, door een overijverige man die een beetje de bink ofzo wilde uithangen :Z
 
Nog even een aardige noot, wat net in mijn postvakje beland :)

Ik zal mij eerst even voorstellen.

Ik ben de manager bij McDonald's Barneveld. Het kwam
vandaag vrij rauw op ons dak toen de hele stoet naar binnen liep. Helaas
hebben wij niet de service kunnen bieden die wij graag zouden bieden.
Service staat bij ons hoog in het vaandel.

Mocht er volgend jaar weer een stoet langs ons restaurant gaan, dan zou
het fijn zijn als er iets van vermelding was, zodat wij daar aktie op
kunnen ondernemen (personeel, akties voor de motorrijders).

Jullie zijn altijd welkom in ons restaurant.

Hopende op een reaktie,

-naam-van-de-manager-

*D
 
Nog even een aardige noot, wat net in mijn postvakje beland :)*D
Zowiezo hulde voor deze manager, want er werd wel even met een grote bak kipnuggets van het huis rondgegaan! :} :}

Volgende keer weer hier!

De locatie vond ik erg geschikt!

Heb je hem even een linkje van MF toegesuurd? :P


[edit]

O ja, jij natuurlijk ook bedankt.... ;)

Leuk ritje binnendoor :Y , zwaaien naar verbaasde mensen...

Het was even zoeken naar de tweede lokatie, we waren een beetje de aansluiting verloren wegens tankstop.
 
Zowiezo hulde voor deze manager, want er werd wel even met een grote bak kipnuggets van het huis rondgegaan! :} :}

Volgende keer weer hier!

De locatie vond ik erg geschikt!

Heb je hem even een linkje van MF toegesuurd? :P

Hoe komt hij anders aan mijn email adres :? ;)

En een volgende keer, ach alles staat weer open qua organisatie hé ..

Alleen ik doe het niet meer ;)
 
Zowiezo hulde voor deze manager, want er werd wel even met een grote bak kipnuggets van het huis rondgegaan! :} :}

Volgende keer weer hier!

De locatie vond ik erg geschikt!

Heb je hem even een linkje van MF toegesuurd? :P


Inderdaad.. die nuggets waren lekker!!! :9~

/edit

Idd bedankt organisatie!
 
Kreeg net te horen van de manager, dat als het eerder bekend was, dan waren er allemaal acties :P

Gratis cola ofzo O-)
 
mn eerste MM en vond het super
ook het ritje was te gek ,nog nooit zo veel motoren achter elkaar gezien
:} :}

dikke pluim voor de organisatie :Y
 
Denk dat wij dat waren, groepje van Achterhoek United en een groepje uit de omgeving Rotterdam.

Met de personen is alles in orde, schade aan de fietsen valt gelukkig mee.
Alleen dat er VIER politie wagens (maal 2 agenten) voor nodig waren.... :?

Uh misschien dat het een andere was? Wij reden ook ergens langs een kruising.. en richting de oprit van de autoweg was geloof ik een dikke zwarte streep en een persoon die bij een lantaarnpaal lag? En ook grote groep rijders erbij
 
Was weer een leuke MM jammer dat het een beetje in twee groepen was verdeeld, de ene bij de mac en de andere op de parkeerplaats waar zat plek was :? .
Volgende keer weer gewoon veenendaal was veel beter.
Die plek om te stunten was wel gaaf jammer dat het nu zo kort duurde allemaal.


Volgende keer beter.

Ik heb jullie toch opgehaald bij de MaC?
 
ik heb ontzettend veel geluk gehad.... net na dat ongeluk van RoyR zag ik wat zwarts bij mn voorwiel wegknallen. naja, kon zo 123 niks zien, dus dacht dat dr wat op de weg gelegen had. 1km verderop wil ik remmen voor een kruizing.... NIKS!! dat zwarte dat ik zag wegvliegen waren dus mijn remblokken!!! heb mn motor zo snel mogelijk naar de 1 terug getrapt en zo geremd en alles is goed afgelopen, maar ik heb dus echt ontzettend veel geluk gehad.

moet dr niet aan denken wat er gebeurd was als ik wel echt had moeten remmen of wanneer die blokjes vastgeslagen waren....


Maar verder een topdag!!! heb echt genoten!!! volgende keer ben ik dr weer bij.

en nu ga ik ff bezig met mn film(heb aardig wat gefilmd *D )
 
Was gezellig vandaag. Suuske was vrij brak toen we thuis kwamen
Terugweg vanaf Almere over de snelweg naar barneveld en toen achterlangs naar Hengelo was wel iets te veel van het goede ;)


@Bouke, zware mazzel gehad zeg. Nog een reden voor waarom je blokken plots de vrijheid kozen :?

Enne wat is er met RoyR gebeurt ?
 
Uh misschien dat het een andere was? Wij reden ook ergens langs een kruising.. en richting de oprit van de autoweg was geloof ik een dikke zwarte streep en een persoon die bij een lantaarnpaal lag? En ook grote groep rijders erbij

-O- Yep, ik zag het gebeuren.
We stonden op de vluchtstrook van de snelweg oprit omdat we verkeerd waren gereden en moesten uiteindelijk keren.
Ik reed dus achter de R1 rijder die de weg overstak via het fietspad naar de andere kant van de weg.
Op dat moment komt een Suzuki rijder met een aardig ganget je de oprit op en gaat in de rem maar kan hem niet meer ontwijken en ze knallen tegen elkaar.
De R1 rijder viel eraf en was verwond aan z,n been maar verder ok en niks gebroken. -O- Verder had ie genoeg vrouwelijk schoon om hem heen om hem te troosten. :Y

Wij zijn later nog richting Almere Mac gegaan maar iedreen was al weg -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan