Megameeting mei 2010 - Foto's en Videos

Net ff alle filmpjes bekeken en dergelijke.Zal hier volgende keer zeker aanwezig zijn.
 
Vorige keer was laatste weekend van augustus hoor ;)
...zou mij persoonlijk iets beter uitkomen...

Dat was een uitzondering op de jaren daarvoor.
Een of andere peenvogel had dat verzonnen en niet gekeken naar de traditie van voorgaande jaren. Veel mensen hadden bezwaar omdat dat nog precies in de zomervakantie viel en dus nog weg waren.

Maar joh, ik zou zeggen open jij dan een topic. Dan ben jij vrij om de datum te bepalen ;) :Y
 
Dat was een uitzondering op de jaren daarvoor.
Een of andere peenvogel had dat verzonnen en niet gekeken naar de traditie van voorgaande jaren. Veel mensen hadden bezwaar omdat dat nog precies in de zomervakantie viel en dus nog weg waren.

Maar joh, ik zou zeggen open jij dan een topic. Dan ben jij vrij om de datum te bepalen ;) :Y

Volgens mij wil je het gewoon zelf, je roept namelijk zo hard dat iedereen het moet gaan doen... :+

Datum maakt mij niet zoveel uit, laatste van augustus kan ik zowieso en als het een weekje later wordt moet ik ff mijn dagje opruilen...no big deal hoor!
Heb trouwens ook niet zoveel tijd om het stipt bij te houden zodat (bijna) iedereen tevreden is...

EDIT: Die fulltime baan waar je het over had dus ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft regio zuid t/m 5 sept. nog vakantie.....dus als men rekening gaat houden met schoolvakanties zal het op 12-sept moeten plaatsvinden...........
 
Weet er al iemand iets meer over de MFMM ?
Wanneer de volgende is ?
Ben wel benieuwd en met mij volgens mij nog meer motorrijders ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan