Megameeting van uit regio Westland

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W TS van AC de Meern hier :W

Ik heb min of meer al begrepen dat de Andel van Gouda naar ons toe komt, zou leuk zijn als jullie ook gezellig mee gaan :Y . Ik weet niet of jullie dan eerst langs gouda gaan of direct naar ons toekomen.

Let me know oke *O*

pfft niet genoeg aan ons :+

Is de bedoeling Stezz :Y Vorige keer hebben we dat ook gedaan :)




Tickfoud :P




gezellig mensen!! :] tot bij de Ac de meern zondag *O*
 
Ik zou ook wel heel graag mee willen ik kom zelf uit vlaardingen heb een GS500e 25kw maar heb nog geen rijbewijs misschien dat me pa dan zin heeft om te rijden

Ik heb ook een 25kw GS500E.
Mail me binnenkort maar ff als je zin hebt om een stukje te rijden in de buurt.
kristian [aapje] teijgeler.net
 
Hé Sloop, ik sta ook in het rijtje, ben er niet hoor, ze schieten me af bij de voetbal, sorry, moet ouwelullencompetitievoetbal (2x woordwaarde) fluiten. -O-
 
He sloopie

Ik zie dat je mij ook heb toegevoegd aan het lijstje.
Als ik mee ga , dan zie je het wel.
Mocht er iets tussen komen , dan ben ik er dus niet.
Je hoeft dus niet te wachten.
Voor ieder een prettige dag
 
He sloopie

Ik zie dat je mij ook heb toegevoegd aan het lijstje.
Als ik mee ga , dan zie je het wel.
Mocht er iets tussen komen , dan ben ik er dus niet.
Je hoeft dus niet te wachten.
Voor ieder een prettige dag
OK Lexy en de rest, voor mij zelf wordt het ook een probleem -O-

nekwervel kapot '(
 
Sloop, hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?? Beterschap!! Kunnen we je op een manier helpen? Is het een idee om wat te verzinnen voor de mega meeting?



Als alles goed is, sta ik met twee andere motoren om 08:30 bij Coldenhoven. Het gaat toch nog steeds door? toch? Of zijn we sympatiek aan sloop en gaan we ook niet?
 
de groep uit uit gouda is er vast wel ( ik zowieso ), denk alleen dat het topic niet zo wil lopen. Las net dat ze om 10 uur vertrekken vanwege de mensen uit PPP.

Tot morgen
 
Sloop, hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?? Beterschap!! Kunnen we je op een manier helpen? Is het een idee om wat te verzinnen voor de mega meeting?



Als alles goed is, sta ik met twee andere motoren om 08:30 bij Coldenhoven. Het gaat toch nog steeds door? toch? Of zijn we sympatiek aan sloop en gaan we ook niet?
Bedant Kees :} :} :} Gewoon gaan hoor :Y
Op aanraden van de docter mag ik niet rijden ook niet in een koekblik (Geen MFMM)

Ga zo wel ff naar het verjaardagfeest van m'n schoonzoon en dochter *O*

Ik hoop dat het een mooie dag word voor jullie :W
Sjemig sloop... beterschap iig
Hoop wel dat het beter weer is!
Anders wordt het wel heel erg glibberen op die supercorsa's :(
Bedankt Ranger ook een mooie MM gewenst. :W
 
Laatst bewerkt:
mja ... toch jammer hoor.
Je mag toch wel meerijden met iemand in koekblik?
leuk uitje voor je schoonzoon :D

Maarre .. we zullen volop foto's maken voor je.
Nog voorkeur? :)
 
Mensjes even een mededeling:

Momenteel word er op de A12 bij afslag de Meern gewerkt aan de weg. Ik heb het stuk vanmiddag even gereden en het asvalt is compleet weg. Lijkt mij dus niet verstandig om juist vanaf dit punt de snelweg op te gaan. Het is denk ik verstandiger om vanaf AC de Meern naar Maarssen binnendoor te rijden en vanaf hier de snelweg te nemen.

Voor de mensen die naar AC de meern gaan; het is misschien verstandiger om binnendoor te gaan. Mensen die over de A12 komen, houd aub rekening met wegwerkzaamheden

:W
 
Mensjes even een mededeling:

Momenteel word er op de A12 bij afslag de Meern gewerkt aan de weg. Ik heb het stuk vanmiddag even gereden en het asvalt is compleet weg. Lijkt mij dus niet verstandig om juist vanaf dit punt de snelweg op te gaan. Het is denk ik verstandiger om vanaf AC de Meern naar Maarssen binnendoor te rijden en vanaf hier de snelweg te nemen.

Voor de mensen die naar AC de meern gaan; het is misschien verstandiger om binnendoor te gaan. Mensen die over de A12 komen, houd aub rekening met wegwerkzaamheden

:W

Daar hebben we wat aan.
Jij doet dat weer erg goed. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan