Megameeting vanuit Rotterdam

Oeps verslapen :Z O-)
:^
Ben nu toch wel een beetje gaar ook
Vond de 24hr's race op de ring toch leuker :9
DSC06726small.jpg

DSC06720small.jpg
 
Zo, weer thuis. Het weer zat inderdaad niet mee, maar ondanks de voorspellingen vond ik het nog wel meevallen...
Prima dagje, geen spectacel.

Op de laatste 50 meter voor mijn huis nog bijna onderuit gegleden. Auto stond vol op zijn rem voor me, dus ik (terwijl ik al iets te hard reed) ook vol op de rem en mijn achterkant begon goed te schuiven en zelfs mijn voorband deed even mee, motor afgeslagen, een paar meter vooruit gegleden, motor weer aan gezet en maar weer rustig door naar huis gereden.

Adrenaline stroomt weer goed!
 
meisje, meisje toch!!!!!
dat ging maar net goed dan!
ik vond vandaag wel echt een dag voor de "die hards"!
paar buitjes meegepikt maar het viel al met al best wel mee!
ben er dan ook echt wel weer achter dat mijn achterband aan vervanging
toe is!!!!
achteraf nog een beetje wezen spelen met @duck : leuke dag!!!
moeten eigenlijk een herhaling plannen bij goed weer!!

groetjes en tot ziens!!
 
Zo, weer thuis. Het weer zat inderdaad niet mee, maar ondanks de voorspellingen vond ik het nog wel meevallen...
Prima dagje, geen spectacel.

Op de laatste 50 meter voor mijn huis nog bijna onderuit gegleden. Auto stond vol op zijn rem voor me, dus ik (terwijl ik al iets te hard reed) ook vol op de rem en mijn achterkant begon goed te schuiven en zelfs mijn voorband deed even mee, motor afgeslagen, een paar meter vooruit gegleden, motor weer aan gezet en maar weer rustig door naar huis gereden.

Adrenaline stroomt weer goed!

Pfff, das ff schrikken dan zeg B|

Heb je btw helemaal niet gezien :P
 
Mega meeting was top, jammer van het weer.

Weinig spektakel, volgende keer beter........ :Z
Ben echt toe aan een nieuwe achterband!!! bij elke bocht die ik nam voelde ik m wegglijden......

Samen met TijsR1, Duck en Bumblebee terug naar huizzzzzzz gereden :]
 
Pfff, das ff schrikken dan zeg B|

Heb je btw helemaal niet gezien :P

Ik jou wel, met je gele overall aan! Maar ja, ik zag geen roos in je haar.
Je zat onder de parasol buiten bij de Mac toen het aan het pleuren was van de regen. Ik zat heel even onder die andere parasol.
 
Ik jou wel, met je gele overall aan! Maar ja, ik zag geen roos in je haar.
Je zat onder de parasol buiten bij de Mac toen het aan het pleuren was van de regen. Ik zat heel even onder die andere parasol.

Dan zal mijn roos wel uit mijn haar zijn gespoelt :P
Maar niet eens ff zwaaien naar mij :+
 
Dan zal mijn roos wel uit mijn haar zijn gespoelt :P
Maar niet eens ff zwaaien naar mij :+

Oeps vergeten, ik dacht je ziet zo aan mijn TSglow (ik heb geen geel overalletje nodig) dat ik het wel moest zijn, haha, maar nee :9 En zoveel dames liepen er nou ook niet rond.
 
Het was gezellig vandaag, jammer van die regen, maarja als die_hard motormuizen hebben we dat de pret niet laten drukken

groetjes William :+
 
hierr mijn foto's van de Meega meeting 2005

was leuk de mm, ging er goed vanuit rotterdam vond het erg netjes gaan op de snelweg volgend jaar weer alleen dan met beter weer en minder politie (heb dan hopelijk een mooie racer).

ben trouwens niet naar de afterpartie geweest maat van me wou niet en weer was ook niet echt supper he. '(

Hopelijk tot volgend jaar.
 
hierr mijn foto's van de Meega meeting 2005

was leuk de mm, ging er goed vanuit rotterdam vond het erg netjes gaan op de snelweg volgend jaar weer alleen dan met beter weer en minder politie (heb dan hopelijk een mooie racer).

ben trouwens niet naar de afterpartie geweest maat van me wou niet en weer was ook niet echt supper he. '(

Hopelijk tot volgend jaar.

Je kon toch ook alleen gaan ;)
Ik heb geen zin m in de regen rond te spelen met zoeen harde wind, aangezien een naked bike geen kuip heb, moest ik op de terug weg bekant op me'n tank gaan leggen.
En dat rijd niet fijn, maar dat zal je begrijpen, je kon wel naat de after meeting alleen je wou zelf niet zo moet je het neer zetten das iets correcter geloof ik :9
 
.. ook leuk om jou weer eens te zien, T. Heb nog een paar fotoos voor je, knal ik wel op de meel .. Doe je voorzichtig met je bandiet?

[me]Fazer Ali miste toch een stickertje :9 [/me]

Ali! Ook goed jou te zien! Ben benieuwd naar de fotoos! Uiteraard doe ik voorzichtig! Je kent me toch ;) En je bent een mooie poser met je nieuwe fiets!
 
heb het weer bere naar mijn zin gehad leuke rit van uit rotterdam :]
weer was een beetje jammer 8-)
bedankt allemaal voor de gezelligheid :+
 
Op de laatste 50 meter voor mijn huis nog bijna onderuit gegleden. Auto stond vol op zijn rem voor me, dus ik (terwijl ik al iets te hard reed) ook vol op de rem en mijn achterkant begon goed te schuiven en zelfs mijn voorband deed even mee, motor afgeslagen, een paar meter vooruit gegleden, motor weer aan gezet en maar weer rustig door naar huis gereden.


Ja dat ziet er erg voorzichtig uit zo Tara |(
 
heb het weer bere naar mijn zin gehad leuke rit van uit rotterdam :]
weer was een beetje jammer 8-)
bedankt allemaal voor de gezelligheid :+
Sluit ik me volledig bij aan vond het leuk dat de Kawa,s komende uit Barendrecht jullie konden joinen naar Veenendaal Thanks :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan