Merry Christmas and Happy 2014 !!!!!!!!!!!

gerrit1957

Heerlijk wonen in Spanje.
7 jan 2010
23.225
3.535
Hondón de las Nieves (España)
Ik wens alle MF leden een fijne feestdagen , en vooral een gezond en spannend Motogp jaar toe !!!!!!!!!!!!!!!!


full
 
Vanuit het reservebelgenland ook de allerbesten wensen en de hoop op een heel mooi motorsportief 2014 met veel actie, weinig fysiek leed voor de sporters en bergen nederlands succes, met Bo, Bryan Michael en alle andere kanjers ( en omdat het kerstmis is, vooruit ook Jasper ;) ). hoop dat ik weer een aantal evenementen live mee kan maken.

en we gaan proberen niet te veel op elkaar te katten het komende jaar!!
 
Vanuit het reservebelgenland ook de allerbesten wensen en de hoop op een heel mooi motorsportief 2014 met veel actie, weinig fysiek leed voor de sporters en bergen nederlands succes, met Bo, Bryan Michael en alle andere kanjers ( en omdat het kerstmis is, vooruit ook Jasper ;) ). hoop dat ik weer een aantal evenementen live mee kan maken.

en we gaan proberen niet te veel op elkaar te katten het komende jaar!!

Zolang Tet hier is en we een Iwema topic hebben zal dat niet gebeuren denk ik :P

Fijne dagen iedereen.
 
Laatst bewerkt:
Ook vanuit mij natuurlijk: iedereen ontzettend goed 2014 toegewenst, dat het een succesvol jaar mag worden voor een ieder van ons en voor de Nederlandse motorsport als geheel. Ook een vrolijk kerstfeest toegewenst! *D
 
Prettige Feestdagen aan ieder van jullie. Moge het een spannend jaar worden.
 
Een ieder hier fijne feestdagen gewenst, en een sportief, schadevrij, gezond, en succesvol 2014!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan