ThaSentinel
MF'er
Vanmiddag dacht ik nog even lekker een ritje te maken. Ik rijd met 80 op een stoplicht af dat vrij kort voor mij op rood springt vanwege de goede opvoeding en de flitspaal aan de rechterzijde van de weg wil ik nog gaan stoppen. Net nadat ik begin te remmen voel ik mijn achterwiel opzij gaan en in een hoek van 45 graden besluit ik (wijselijk) om te stoppen met remmen en maar door rood (volgens mij zelfs nog oranje) te rijden, met het risico om geflitst te worden. Met het oversteken nog omgekeken en gezien dat ik niet geflitst ben. Even verder op een pechstrook gestopt om even bij te komen en de motor te bekijken. Snel genoeg stopt er een busje met drie lachende mannen met een opmerking 'man, wat ging jij dwars' (ze boden trouwens ook nog hulp aan maar dat had ik niet nodig).
Mijn vraag: wat nu als ik wel geflitst was, zou ik dan bezwaar in kunnen dienen met iets als ter voorkoming van een ongeluk?
Ps Ik ben al bezig een afspraak voor een beurt te maken, vertrouwens is nu even weg.
Mijn vraag: wat nu als ik wel geflitst was, zou ik dan bezwaar in kunnen dienen met iets als ter voorkoming van een ongeluk?
Ps Ik ben al bezig een afspraak voor een beurt te maken, vertrouwens is nu even weg.
)