• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Met dank aan jullie...

Jack be quick!!!

MF veteraan
Lid geworden
10 nov 2003
Waarderingsscore
1
Ik weet niet of jullie het je nog kunnen herinneren, maar een week of twee geleden vroeg ik aan jullie om mij het allerlaatste zetje te geven om de moteur van mijn dreams te kopen. Dit heb na amper overleg dus gedaan. Het was wel een kâwe balluh rit trouwens helemaal vanuit Den Haag naar Venlo op de motor en ook nog twee keer een proefrit gemaakt.
Nou dit is hem dan!!!! Izzie mooi of niet??? Is uit 2001 en heeft 6200km (zegge: zesduizendtweehonderd km.....jaja...)gelopen. Hier zijn de pikkies:

Plaatjes staan beetje naar benee

Laatst bewerkt:
na amper of na ampel overleg ;)

gefeliciteerd en veel veilige kms

Gefeliciteerd.

Klinkt bekend trouwens, ik moest ook 300km terug rijden door dit prachtige nederlandse weer anderhalve week geleden.

Dammit, tlukt nie met die plaatjes, wat moet iik nou nog doen om wel die plaatjes? Ik weet ik ben simpel...
je kan ze ook evt naar me meelen zet ik ze wel voor je erop ;) email staat in profiel :)

full

Toch gelukt.

Laatst bewerkt:
m'n collega heeft ook zo'n machine en is er uitermate content mee!

mooie tourbuffel welke ook nog leuk stuurt!

Mooie fiets, zelfde als me pa heeft...
Heeft em nu zo'n 3 jaar, zonder spijt :]

Veel plezier ermee!

fraai!!! komen d'r nog koffers op of laat je em zo?

Ja, en van de zomer kan je aan je linkerknie "gemarineerde kip in boter" vast binden zodat je na de rit gelijk aan een gebraden kippetje kan beginnen.

De koffers zitten erbij, alleen had die man ze ff eraf gehaald, ter demonstratie.
En dat van die kip is jammer, ben nm vegetariër.
Zijn er nog meer veggies onder de MF ers? Of is dit OT? (Off Topic).

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan