Met de motorscooter op de rollerbank van de plisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

WIDM

Die hard MF'er
7 aug 2007
260
0
Wie heeft er ervaring met rollerbank controles, waarbij ze je motorscooter voor een bromscooter aanzien?
De laatste tijd regent het rollerbanken hier in de buurt, en ik ben eigenlijk wel benieuwd of deze vergissing wel eens gemaakt wordt...
 
Tuurlijk niet. Ze zien die kentekenplaat toch voor ze 'm er op zetten?
Het is trouwens rolleNbank.
 
Het zal vast weleens gebeurd zijn. Lijkt me leuk.

Vroeger, toen de rollenbanken nog maar tot 80 gingen, heeft een agent eens zijn eigen rollenbank gesloopt met mijn bromscooter. Dat was een duur grapje (voor mij :p ) maar dat gaf me toch een warm gevoel van binnen. En applaus van de andere 17-jarigen die na mij aan de beurt zouden komen.
 
Agenten zijn niet compleet blind die kunnen het verschil tussen een brommer plaatje en groot kenteken wel herkennen, dus er is geen noodzaak om een motor op een rollenbank te zetten daarnaast kappen ze rond de 100 wel af omdat het anders te gevaarlijk kan worden en dan is de scooter toch al in beslag genomen ( dacht ik)
 
Agenten zijn niet compleet blind die kunnen het verschil tussen een brommer plaatje en groot kenteken wel herkennen, dus er is geen noodzaak om een motor op een rollenbank te zetten daarnaast kappen ze rond de 100 wel af omdat het anders te gevaarlijk kan worden en dan is de scooter toch al in beslag genomen ( dacht ik)

Hier in Zwolle lopen ze iig tot 140 _O-
(was niet mijn brommer gelukkig)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan