metalen sidi sliders

thunderacer

MF'er
6 feb 2003
229
0
wie weet of er ook stalen / titanium teen sliders zijn voor op mn sidi vebretra 2
heb mn sliders op. en die plasticcen gaan zo snel op
 
wie weet of er ook stalen / titanium teen sliders zijn voor op mn sidi vebretra 2
heb mn sliders op. en die plasticcen gaan zo snel op

Wat dacht je van een stalen motorpak??

full
 
ik denk dat ik voor de prijs van dat pak ook wel een aardig aantal paar nieuwe sidi's kan kopen ;-)

en ja ik sta met mn tenen op het stepje.. anders hou ik helemaal geen laarzen meer over
 
Laatst bewerkt:
je kunt ok gewoon ff wat meer gaan verzitten dan hoeft je motor minder ver plat en heb je nergens last meer van.
tenzij je je voet nog verder op je stpeje zet mar rijd je de stepjes aan de grond en slijten je laarzen niet.
ik had er ook last van maar met iets meer verzitten is er niets aan de hand.
ik kan nu harder door een bocht terwijl de motor minder plat ligr.

succes ermee
 
Er zit wel groot verschil in de hardheid van de sliders toch? Dus bepaalde soorten zijn veel eerder op dan anderen. Welke sliders gaan lang mee al is het geen titanium of metaal??
 
je kunt ok gewoon ff wat meer gaan verzitten dan hoeft je motor minder ver plat en heb je nergens last meer van.
tenzij je je voet nog verder op je stpeje zet mar rijd je de stepjes aan de grond en slijten je laarzen niet.
ik had er ook last van maar met iets meer verzitten is er niets aan de hand.
ik kan nu harder door een bocht terwijl de motor minder plat ligr.

succes ermee

Ik zeg dus dat ik gerust weet hoe ik mijn teen van de grond af houd...

MAAR IK VRAAG ME DUS AF OF DIE METALEN ER UBERHAUPT ZIJN | |(
 
Ik heb ooit (the late '( ) Ronnie Smith met titanium strips op zijn Sidi's gezien... dus er moet zo iets zijn...
 
oeh.. 40engelse ponden daaas wel prijzig.
MAar idd gaaf om te weten dat ze bestaan, was ook mijn levensvraag ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan