• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Metzeler band gekregen!

RS1810

MF'er
Lid geworden
13 dec 2002
Waarderingsscore
0
Zat 5 jaar op de zaak, krijg ik van mijn bazen (+ zeer goede vrienden!) een :} :} Metzeler Rennsport R3 Medium (180) :} :} achterband kado!!!
Die ga ik er uiteraard gelijk op laten zetten (+ zelf ff metzeler voorbandje erbij kopen)
Kan ik volgens mij deze zomer nog ondersteboven door de coentunnel! hehehe :P

Ook bedankt Ro (De Ex Zot!) voor de goede smaak in banden! (wat is de wereld toch klein :P )

Dat noem ik nog eens een kado! :]

echt goed man, gefeliciteerd!!

dat je de band maar flink kaal mag rijden en afraggen!!! :]

Jij hebt echt een fijne baas.
Je staat er echt goed bij hem op........normaal zou een werkgever je een helm, handschoenen, pak, of andere beschermende accessoires kado doen, een VRO cursus ofzo zou ook niet verkeerd zijn.
Want dit alles draagt er toe bij dat jij je veiliger op de weg begeeft en dat jou werkgever dus verzekerd is van een kracht die zijn werk kan blijven doen.
Maar nee, niets van dit alles, hij schenkt jou een plakband, die ervoor gaat zorgen dat jij harder en platter door een bocht kan (Cewl) je gaat risicovoller rijden en dan wil jou baas wel eens horen als je in de ziektewet zit?
Of was dit juist de opzet van je baas, zodat hij je kwijt is of dat hij zijn duurbetaalde ZW premies eens op kan strijken.

Laat m dit maar lezen en misschien komt ie wel met een mooi pak voor je, of een VRO cursus. ;)

Damnnnnnn.....waarom heb ik niet zo´n baas...........???

Gefeliciteerd, trouwens

Zat 5 jaar op de zaak, krijg ik van mijn bazen (+ zeer goede vrienden!) een :} :} Metzeler Rennsport R3 Medium (180) :} :} achterband kado!!!
Die ga ik er uiteraard gelijk op laten zetten (+ zelf ff metzeler voorbandje erbij kopen)
Kan ik volgens mij deze zomer nog ondersteboven door de coentunnel! hehehe :P

Ook bedankt Ro (De Ex Zot!) voor de goede smaak in banden! (wat is de wereld toch klein :P )

Dat noem ik nog eens een kado! :]

Héél goede band, ben er ook zeer content mee!

Terug
Bovenaan Onderaan