MF “vergrijst”

Bekijk bijlage 1886553
De hele regering/bedrijven/wereld zijn woke , maar Go Woke , Go Broke blijf ik bij , die disney film met die zwarte little mermaid is heel slecht ontvangen reviews zijn onder de 10% , budweiser light die een transgender als mascotte , heeft nog nooit zo snel verlies gehad in the stocks (-26%)
ze willen dat transgenders / LGBT 'als normaal' worden gezien , dat zal nooit gebeuren.
ik ben wellicht ouderwets opgevoed (laatste generatie die van vieze handen houdt , alles zelf doet aan auto's / motoren / trekkers / machines etc)
maar ik weet wel dat er maar 2 genders zijn en alles er tussen in , pansexueel/bi/binary shit etc is allemaal onzin . (oke en apache helikopter)


Ohja vergrijzing :P , krijg wel het idee inderdaad dat we steeds meer snowflakes op dit forum krijgen , als je(ik) ook maar IETS zegt over elektrische auto's of motors word je direct afbrand hier, wellicht dat onze 60+'s de wereld nog willen redden voor hun kinderen ,of dat de knotjes denken dat elektrisch goed is voor het mileu. maar ik als 30'er kan het echt geen bal schelen. de wereld red het wel , de mileucrisis is man-made , onzin. gaat alleen maar om geld/onderdanigheid.
Wedde dat wij over +-15 jaar , dat als mensen een elektrische auto rijdt , dat de regering hem gewoon remote kan blokkeren ? omdat je iets zei op social media waar hun het niet mee eens zijn , of dat je de 10de booster niet gehaald heb , of dat je teveel vlees eet ? of gewoon de auto's blokkeren op 100km/h dat je nooit 'te hard' kan rijden :r
Dat is wellicht voor een ander wappie topic :X:9
Je vergeet semi-seksueel…
 
Vergrijzen motorclubs in het algemeen….. :?

Oldtimer motoren kan ik me wat bij voorstellen, maar bij ontmoetingen zie je het overgrote deel ouderen en ‘grijze’ heren…dus waar blijft de jeugd…..club gevoel moe, concurrentie van FB groepen….:?
 
Meer individualistisch ingesteld.
Minder geld, of in ieder geval geld over hebben voor motorrijden.
Aandachtspanne van een poffertje.
Alles onder voorbehoud.
Met motorrijden kan je niet shinen op de socials, zeker niet als je met een groep mee rijdt.
Overal bij willen zijn dus geen tijd over voor motorrijden.
Geen zin hebben in commentaar van de buitenwereld (of er bang voor zijn) op het feit dat men met een verbrandingsmotor direct bijdraagt aan Amersfoort aan zee.

Take your pick, er zijn zoveel redenen dat de jeugd nu niet direct kiest voor het motorrijden.
Ik denk echter wel dat geld er zeker een grote rol in speelt.
 
Vergrijzen motorclubs in het algemeen….. :?

Oldtimer motoren kan ik me wat bij voorstellen, maar bij ontmoetingen zie je het overgrote deel ouderen en ‘grijze’ heren…dus waar blijft de jeugd…..club gevoel moe, concurrentie van FB groepen….:?
Het huidige rijbewijs stelsel maakt het ook niet echt aatrekkelijk om al op vroege leeftijd te beginnen, is gewoon enorm kostbaar geworden.
 
En MF is een vorm vam "slow-chat". Het kan soms uren, dagen, weken duren voordat er iemand op je reageert. De huidige generatie wil.alles.NU.direct.
Je krijgt al vreemde blikken van mensen als je niet binnen het uur reageert op een appje.. Daarom haat ik ook die "Gelezen" vinkjes in groeps-apps.

Heb wel wat anders te doen soms.
 
Geld lenen om "nu" te kunnen motorrijden schijnt ook heel populair te zijn onder de jeugd.
Het niet kunnen betalen; maar wel willen hebben. Is trouwens hetzelfde met telefoons..
 
Je krijgt al vreemde blikken van mensen als je niet binnen het uur reageert op een appje.. Daarom haat ik ook die "Gelezen" vinkjes in groeps-apps.

Heb wel wat anders te doen soms.
En dan zien ze dat ik het gelezen heb.
En wat dan als ik niet reageer...

Ik heb dan blijkbaar niets zinnigs te zeggen. (Zoals gewoonlijk)
Ze moeten van hun verwachtingen niet mijn verplichting gaan maken, dat gaat niet goed komen.
Laat ze maar lekker de hik krijgen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan