MF 25kw meeting!

full
 
Iemand besloot te gaan busknuffelen....

Was best gezellig, heb m'n arme NX'je iig flink schoongebrand, in bochten is het bijhouden het probleem niet zozeer, alleen op rechte stukken moet ik dat ding zo enorm uitknijpen :P .
Zal zo even de foto's uplooien.
 
Iemand besloot te gaan busknuffelen....

Was best gezellig, heb m'n arme NX'je iig flink schoongebrand, in bochten is het bijhouden het probleem niet zozeer, alleen op rechte stukken moet ik dat ding zo enorm uitknijpen :P .
Zal zo even de foto's uplooien.

Das wel minder.
ennuh ik wacht met smart op die foto's! ;)
 
zozo da was weer gezwelli vandaag en thnx to de weergoden :}

alleen jammer dat we weer een glijdertje hebben gehad, maar de schade was gelukkig niet al te erg '(

maare ckers voor herhaling vatbaar,

grtzz daniel
 
Knipperlicht staat al weer recht :)

Wat er nu met die bus gebeurt vraag ik me nog af. Hij heeft mijn telefoonnummer dus ik hoort het wel van hem denk ik. Toch maar ff de polis erbij pakken en de eigen risico nakijken.

Kijken of ik vanaaf een nieuw stuur erop kan krijgen en of mijn pa's speigel er op past en dan is mijn nx weer ready to go :)
 
Knipperlicht staat al weer recht :)

Wat er nu met die bus gebeurt vraag ik me nog af. Hij heeft mijn telefoonnummer dus ik hoort het wel van hem denk ik. Toch maar ff de polis erbij pakken en de eigen risico nakijken.

Kijken of ik vanaaf een nieuw stuur erop kan krijgen en of mijn pa's speigel er op past en dan is mijn nx weer ready to go :)


hehe kijk aan das beter dat de schade meevalt, weet wel als het bij mij was gebeurd dan ;( B|

maare komen er nog mee pics???

grtzz daniel :9
 
Was een geslaagd ritje,

en altijd makelijk he Tape :P

Nog ffuh met daniel een stukkiej gestuurd,
maar daar hadden we gelukkig wel ons O-) bij ons
 
Op zich is de schade voor mij redelijk zelf te fixen, heb gelukkig nog een 2e nx aan onderdelen liggen dus.
En mijn hand is ook zo weer over, alleen die deuk in mijn ego krijg ik er niet zo gauw meer uit :)

Helaas heeft mijn zusterlief de camera meegenomen op vakantie dus pics vanaf mijn kant zijn er momenteel niet te verwachten.
 
Zo heb er weer een nieuw (nou ja nieuw) stuur op zitten. Ding is ook een beetje krom en is een slag dunner dan mij vorige stuur, heeft geen opzijnplaatshougaatjes voor de knoppenblokjes dus die moest ik er zelf maar in boren. Maar ik kan nu wel lekker met mijn linker handvat gasgeven ;)

Ik vond de proffesionele tapemontage van mijn voorkuip zo goed dat ik het er nog maar ff op laat zitten. Met dank aan de heren die het voor mij gefix hebben.

Ik meende ook nog dat ik er een paar naar de voorvork zag kijken of die nog recht stond en zo. Kreeg er geen commentaar over dus ik dacht dat zit wel goed. Toch.

Begin nu een beetje meer last van mij hand te krijgen, zal morgen lekker worden met koppelen op de weg naar mijn werk. Maarja gewoon doorbikkelen en dan komen we er wel .

Wat betreft het motor vs busje trauma daar zal ik niet gauw van herstellen. Mochten enige hier nog vriendelijke knappe zusters weten die mij het leed kunnen verzachten dan hoor ik het graag ;)

Ik zie nu trouwens net pas goed de schade op de busje. Met zulke deuken heb ik wel geluk gehad dat ik er niks anders dan me hand tussen had. Anders had ik nog wel iets gekneus kunnen hebben of erger. Mijn vader had de plaatjes ook gezien, en keek nog eens goed naar mijn motor. Hij geloofde niet dat ik dat gedaan kon hebben lol.

Mocht mijn motor het trouwens helemaal begeven straks dan heb ik altijd nog een mooie blauwe bandit in de schuur staan :D Zal laura vast niet erg vinden, toch?

iig heren dank u voor de trip en misschien nog tot wederzien.
Denk dat ik het toeren met een groep voorlopig nog maar even afzie totdat ik mijn bochtentechniek een beetje onder de knie heb en een motor waarmee ik een beetje bij kan blijven is ook geen overbodige luxe :)
 
Ik meende ook nog dat ik er een paar naar de voorvork zag kijken of die nog recht stond en zo. Kreeg er geen commentaar over dus ik dacht dat zit wel goed. Toch.

en een motor waarmee ik een beetje bij kan blijven is ook geen overbodige luxe :)

Voorvork kun je anders even de stabilisator+voorspatbord loshalen, de bouten in je kroonplaten een slag los en dan even rechtwrikken (fietsstyle).
Maar misschien staat je voorspatbord wel gewoon scheef, dat kan ook nog, heb ik ook.

En dat laatste:
Kon jij nu maar 100-110 op top ?
Want toen ik een paar keer naast/achter je reed had ik iets van 65mph op de teller en had ik nog flink gas over :?
Ding van mij trok volgens mij ook flink harder op, zal toch niet alleen door die herriepijp van me komen ?
 
Mocht mijn motor het trouwens helemaal begeven straks dan heb ik altijd nog een mooie blauwe bandit in de schuur staan :D Zal laura vast niet erg vinden, toch?
Als je er goed voor zorgt mag je hem wel even lenen en poetsen uiteraard ;)
 
Volgens mij heb ik niet veel gemist. :Z

Ik vond de trip met Geraldo-R1 door Sud-France spannender :]

natuurlijk, al die saaie 25kw fietsjes zonder hrc kit zijn natuurlijk niet vooruit te branden in vergelijking tot jou hrc moster! tegen zo'n R1 kan je idd wel wat beter rijden ja! alleen boven de 250 blijft zo'n r1 waarschijnlijk wat achter of niet? :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan