MF BE meeting

Waar meeten?

  • Flanders expo Gent

    Stemmen: 12 35,3%
  • Flanders expo Gent

    Stemmen: 22 64,7%

  • Totaal aantal stemmers
    34
weer geen filmpje :(

[me]kom nog wel elke dag kijken daarvoor[/me]
|(
Uhm heb in totaal 180MB aan filmpjes v/d meeting die ik dus NIET kan bewerken of aan elkaar plakken dus zou ik +-10 aparte filmpjes met veeeel saaie stukjes in moeten online zetten :N
Als ik er een muziekje zou kunnen tussen zetten en de beste stukjes eruit halen en aan elkaar plakken dan zou ik wss nog zo'n 20a 30 mb aan film hebben maarja het gaat gwn niet ;(
 
Uhm heb in totaal 180MB aan filmpjes v/d meeting die ik dus NIET kan bewerken of aan elkaar plakken dus zou ik +-10 aparte filmpjes met veeeel saaie stukjes in moeten online zetten :N
Als ik er een muziekje zou kunnen tussen zetten en de beste stukjes eruit halen en aan elkaar plakken dan zou ik wss nog zo'n 20a 30 mb aan film hebben maarja het gaat gwn niet ;(

is er iemand die zich geroepen voelt???

[me]Sheldon wil filmpje[/me]
:9~

waneer is de volgende? :]


we gaan dit volgende week bespreken, tot dan ff geduld B|
 
is er iemand die zich geroepen voelt???

[me]Sheldon wil filmpje[/me]
:9~

als je dan toch je kont wilt zien... :+

full
 
godverdoeme, ik denk dat ik dees topic een week te laat gevonden hem :+




.... zijn er terug belgen die richting Megameeting rijden de 24ste :?
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Maar enfin! Nog eens aangepast, 3de keer hopelijk goeie keer. :]
Ik heb ze ondertussen al besteld dan kan ik ze zelf ergens hosten dan ze te laten verwijzen naar een andere webstek.
 
@Sheldon: hoe heb je dat nu geflikt met die foto's van mij? Bedankt voor het compliment :}

Bij het terug optuigen van de TRX bleek mijn kopkuip verder doorgescheurd te zijn (kijk maar naar de ductape op de foto's). Dus als iemand een adres voor me weet waar ik snel/goedkoop mijn kopkuip kan laten lassen of iemand die het mij wilt leren (ik zorg wel voor een donorkuip), stuur me dan maar een mailtje op paul.vanderveken@pandora.be
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan