MF BE meeting

Waar meeten?

  • Flanders expo Gent

    Stemmen: 12 35,3%
  • Flanders expo Gent

    Stemmen: 22 64,7%

  • Totaal aantal stemmers
    34
heb net ontdekt dat ik nog een kaartje op pc staan had waar een iets groter stuk van Frankrijk opstaat! Ik kan dus eigenlijk de brandweerroute nog afwerken binnenkort...

Ik zou toch voorstellen dat we gewoon de huidige route rijden in de Belgische Vlaamse Ardennen aangezien er toch een paar L-rijders bijzijn...

Goodnite to all...

M. :W
 
heb net ontdekt dat ik nog een kaartje op pc staan had waar een iets groter stuk van Frankrijk opstaat! Ik kan dus eigenlijk de brandweerroute nog afwerken binnenkort...

Ik zou toch voorstellen dat we gewoon de huidige route rijden in de Belgische Vlaamse Ardennen aangezien er toch een paar L-rijders bijzijn...

Goodnite to all...

M. :W
Ja zijn er 3 denk ik die met L rijden ofzo :? dus beter in België blijven :Y
:]
 
En heb je een beetje goede ervaringen met de dealer?????
Hij vertelde mij een verkooppraatje dat ie altijd daar in onderhoud is geweest, toen ik hem vroeg of de eerstvolgende beurt een grote of kleine beurt is kon hij me dat niet vertellen, had ook niets in zijn pc staan,dus altijd in onderhoud???? Dus ik breng hem naar een oude bekende, waar ik meer vertrouwen in heb.
Reed trouwens net op de n49 (expressweg)richting Antwerpen, nu zijn ze weer bezig met de weg, en moet je na Zelzate de andere rijbaan op(allebei 1-baan), nu reed ik daar achter een vrachtwagen (stapvoets), deze ging uiterst rechts rijden, ik dacht.... mooi, die laat me ertussen, ik dus tussen de vrachtwagen en de betonnen afscheiding, komt die #@#% l*l naar links terwijl ik halverwege ben, zijn oplegger had mijn spiegel al meegenomen |( en ik zag de bui al hangen, ik toeteren en opeens ging ie weer naar rechts, kwaad als ik was, ging ik voor zijn cabine rijden en gebaarde hem om te stoppen, wat deed deze l*l.... gaf ie gas bij,
ben uiteindelijk omdat ik niet verder kwam doorgereden, maar wat moet ik hiermee??? Heb zijn kenteken, en is een Duitser.Had ik gewoon mijn motor ervoor moeten gooien. Moet er niet aan denken als die helemaal naar links kwam.
Verder geen schade, spiegel was slechts verbogen '(
 
zijn veelal (herstelde)schade motos die daar staan en een paar gewone, de tl1000s die ik daar gekocht had liep na 3 weken vast op de krukas, zat blijkbaar ook een slechte cdi in (hij had die vervangen omdat hij stationair niet mooi liep toen ik hem kocht), toen ingeruild op r6 die olie zoop , dan een week later die r6 ingeruild op een rsv waar ik de herkomst van kende.

Je moet er gewoon goed opletten wat je daar koopt, mij zien ze er niet meer terug ondanks dat alles goe opgelost is (wilde hier ook de naam niet noemen, want er zijn er ook met goeie ervaringen daar), nam zonder problemen de tl1000s terug
 
En heb je een beetje goede ervaringen met de dealer?????
Hij vertelde mij een verkooppraatje dat ie altijd daar in onderhoud is geweest, toen ik hem vroeg of de eerstvolgende beurt een grote of kleine beurt is kon hij me dat niet vertellen, had ook niets in zijn pc staan,dus altijd in onderhoud???? Dus ik breng hem naar een oude bekende, waar ik meer vertrouwen in heb.
Reed trouwens net op de n49 (expressweg)richting Antwerpen, nu zijn ze weer bezig met de weg, en moet je na Zelzate de andere rijbaan op(allebei 1-baan), nu reed ik daar achter een vrachtwagen (stapvoets), deze ging uiterst rechts rijden, ik dacht.... mooi, die laat me ertussen, ik dus tussen de vrachtwagen en de betonnen afscheiding, komt die #@#% l*l naar links terwijl ik halverwege ben, zijn oplegger had mijn spiegel al meegenomen |( en ik zag de bui al hangen, ik toeteren en opeens ging ie weer naar rechts, kwaad als ik was, ging ik voor zijn cabine rijden en gebaarde hem om te stoppen, wat deed deze l*l.... gaf ie gas bij,
ben uiteindelijk omdat ik niet verder kwam doorgereden, maar wat moet ik hiermee??? Heb zijn kenteken, en is een Duitser.Had ik gewoon mijn motor ervoor moeten gooien. Moet er niet aan denken als die helemaal naar links kwam.
Verder geen schade, spiegel was slechts verbogen '(


holy fuck...

ik pas altijd enorm op met vrachtwagens...liever paar 100m langer achterhangen en dan volgas er voorbij, dan risico's te moeten nemen en me er tussen te wurmen.

Denk dat je mag gelukkig zijn dat het alleen maar een verbogen spiegeltje is...had veel erger kunnen aflopen! Stel je voor...een verkenningsrit zonder de sheldon tssktsssk :P

Soit denk niet dat je veel kan doen, zeker aangezien er eig geen relatief grote kosten bijzijn...

Take care,

M. :W
 
holy fuck...

ik pas altijd enorm op met vrachtwagens...liever paar 100m langer achterhangen en dan volgas er voorbij, dan risico's te moeten nemen en me er tussen te wurmen.

Denk dat je mag gelukkig zijn dat het alleen maar een verbogen spiegeltje is...had veel erger kunnen aflopen! Stel je voor...een verkenningsrit zonder de sheldon tssktsssk :P

Soit denk niet dat je veel kan doen, zeker aangezien er eig geen relatief grote kosten bijzijn...

Take care,

M. :W
pff zijn vandaag ergere motor incidenten gebeurt :Y
Hé Mexion :X O-)
 
Euh jongens,

jullie rijden toch niet speciaal extra veel accidenten zodat je niet mee moet op verkenning he? *D *D *D *D

M. :W
 
als de verkenning dit weekend valt, kan ik gerust mee *O*
moto staat vandaag al binnen bij dealer
Weer voor zondag dit weekend B|
regio temperatuur ° C wind weertype
min. max. richting kracht (Bft)
Kust 12 18 N - NW 5 - 6 eerst bewolkt maar droog, later wisselende bewolking met regenbuien
Centrum 13 19 NNW 3 - 4 eerst bewolkt maar droog, later wisselende bewolking met regenbuien
Kempen 11 19 NNW 3 - 4 eerst bewolkt maar droog, later wisselende bewolking met kans op onweerachtige regenbuien
Ardennen 10 17 NNW 3 - 4 eerst bewolkt maar droog, later wisselende bewolking met onweersbuien
Belgisch Lotharingen 11 18 NNW 3 - 4 eerst bewolkt maar droog, later wisselende bewolking met kans op onweerachtige regenbuien

conclusie alleen zondagvoormiddag zou het redelijk
:] weer zijn anders het hele weekend regen -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan