MF-er in Street or Track Streetfigterprijs!!

VmaxGEK

MF veteraan
18 aug 2002
1.387
0
Vandaag (zondag 1 december) ben ik naar STREET OR TRACK geweest in Nieuwegein. Een spectakel voor elke streetfighterliefhebber. :} Van te voren had ik af gesproken in Rotterdam met MF-er 'Bob de Bouwer' en zijn maten. Mooie rit binnendoor gemaakt. In de Merwesteinhal in Nieuwegein Kwam ik 'NitoMAX' en 'Niels' tegen. Bij de stand van Henny Raats onstond al gauw een Vmax onderonsje.

Nitomax deed mee aan de 'contest of the finest streetfighter'
Hij kreeg de 2e prijs!!
full

Alleen omdat hij z'n Vmax niet schoon gemaakt had kreeg hij niet de eerste prijs ;( . Hij was wel de enige die gewoon met de motor was gekomen :] i.p.v. met een trailer zoals de anderen!

Kortom, een hele gezellige middag gehad. :)

O ja, binnenkort staat NitroMAX in de engelse STREETFIGHTER met z'n Vmax! :9~ Opletten dus.
 
Laatst bewerkt:
Van Harte gefeliciteerd. Wat een prachtbak.
Had gewoon nr. 1 moeten zijn want een bike hoort niet brandschoon te zijn.
 
Gefeliciteerd :} , enneh, beter de tweede prijs voor een fiets waar je ook nog rijdend plezier op hebt, dan de eerste voor een 'trailerfiets'.
 
Ben net tussen alle standhouders door de hal uitgereden, tussen de streetfighters die de bus in gingen zo door de regen weer naar huis gereden.
Je had die koppies van die "Streetfighter"-eigenaren moeten zien: "Rij jij naar huis?" "Moet je hem weer poetsen!".
Niks poetsen, rijden! Eén keer per jaar poetsen in het voorjaar zodat ik tegelijk kan controleren of alle boutjes nog vastzitten is genoeg wat mij betreft.
Bedankt voor de felicitaties jongens ( is niet ècht een prestatie hoor ).
Enne...VMax gek, dat artikel staat in de Engelse "Streetfighter" van komende maand ( en in de Duitse "Fighters" van afgelopen maand ) NIET in de Kickxstart.
Ralf, Dolf had de MotorEmotion opengeslagen op m'n stuur gelegd, voor iedereen te zien.

[edit]VMaxgek, bedankt voor de foto, Niels staat achter me mee te lezen en zet zijn foto's er vanavond ook nog bij ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Moeten ze eigenlijk een Busfighter ipv een Streetfighter-contest houden :+

Nitromax jij begrijpt het, een motor is gemaakt om mee te rijden...
 
Heb ik nog wàt haar, gaan jullie er grapjes over zitten maken ;(

Iedere deelnemer aan de streetfightershow kreeg nog een pakket mee, gedoneerd door de sponsors. Mijne zat vol met schoonmaakspullen, zou dat een hint zijn geweest? Ook een spuitbus kettingvet, wel handig als je een VMax hebt, ze kijken denk ik vooruit, wil ooit wel over naar ketting.
Overigens zaten er ook allerlei haarshampoos bij, waarschijnlijk ook een hint ;)

De 2de prijs was een onwijs coole trofee en een jaar lang gratis WA verzekering. De eerste prijs was een jaar lang All-Risk verzekering en omdat de eerste prijswinnaar een Belg was ( en de 3de prijswinnaar overigens ook ) kon de verzekeringsmaatschappij daar niets mee en krijg ik nu dus een jaar gratis All- Risk ! Gaaf hè !!! :)
 
Eigenlijk is het ook jou prijs, want die 1e prijs behoort gewoon jouw toe!
CU bij Henny Raats eind december!
 
Aan de ingang stonden toch nog redelijk wat motoren ondanks het minder mooie weer.

full
 
Hé, goed voor elkaar! Een jaar lang gratis all-risk verzekering is nooit weg. En gefeli met de prijs natuurlijk. Ik moet zeggen dat ik die groen ook wel heel erg mooi vind (is ook meer mijn type motorfiets, dus ws scheelt dat). Maar wat was het origineel? Achterkant heeft wat weg van een MV, maar dat is het toch niet helemaal of wel? Mooie kleur ook wel.
Erg grappige foto trouwens met die 'big smile' :+
 
Hey gefeliciteerd!

Heb je bike nog even gezien, was er pas laat en zag indeed de koppen van de mensen dat je met je fiets naar buiten reed...

Wel een prachtig geluid daar in die hal!!!
 
Heej wat leuk Max.

Gefeliciteerd :}

Maar hoe gaat dat met die verzekering?
Kan je je huidige opschorten voor een jaar of gaan zij de premie betalen bij je huidige zodat je daar verzekerd kan blijven?
Kan me voostellen dat dat gesponsord is door een andere maatschappij en dat zij de eis hebben dat de prijs daar dan ook afgenomen wordt.
 
Heej wat leuk Max.

Gefeliciteerd :}

Maar hoe gaat dat met die verzekering?
Kan je je huidige opschorten voor een jaar of gaan zij de premie betalen bij je huidige zodat je daar verzekerd kan blijven?
Kan me voostellen dat dat gesponsord is door een andere maatschappij en dat zij de eis hebben dat de prijs daar dan ook afgenomen wordt.
Nogmaals dank voor de felicitaties.
Was inderdaad wel ff lekker om zo door de zaal tussen al die standjes door te knallen, jammer dat'ie nog niet echt goed warm was....hoewel, een burn-out op die rubberen matten zou wel eens een probleem geweest kunnen zijn.

Die groene is een verbouwde Fireblade, met idd een Augusta kontje, errug mooi ding en helemaal perfect afgewerkt ( dat itt die van mij, daar zitten zo her en daar nog dingetjes die ik al enkele jaren zeg anders te gaan maken ;) ). VFR achterbrug en zelfgemaakt uitlaatsysteem.

De derde prijswinnaar heeft inderdaad z'n blok ook gespoten in de kleur van z'n motor. Was nog nooit mee gereden, hebben Niels, VMaxgek en ik staan bekijken.

Dat met die verzekering weet ik nog niet, moet van de week ff bellen met die meneer die de prijzen uitreikte ( was van de KNMV, dus ook verzekering via hen denk ik ), ik hoor het wel, zal ook wel opnieuw getaxeerd moeten worden ( moest toch alweer, komt mooi uit )
 
Nogmaals gefeliciteerd, Max! En het was een leuke beurs. In ieder geval veel leuker als op zondag naar oma :r Volgend jaar weer dus.
Enne V-Maxgek, nog een beetje goed thuis gekomen? Ik zag op de terugweg tussen Utrecht en ergens bij Rotterdam nog een CBR600 met duo, toevallig ook een MF-er? Iemand?
 
Zie ik dat goed, dat die motorblok van de 3e prijs helemaal in kleur gespoten is :?


Tjah, dat zie je goed ja....
Nou valt 't op de foto nog wel mee maar in't echt vond ik em errug tegenvallen :r
Veel te veel paars, en dan die seatpipes onder een duozadel, gatverdamme
 
Terug
Bovenaan Onderaan