MF-ers in Ede Deel 18

~LePensZeur schreef op 15 juni 2016 @ 22:25


nu weet ik dat het stikt van de motorrijdende vrouwen in Ede

Laatst nog eentje toen het zo warm was,sportieve motor met een leuk blonde meid erop (blond haar kwam onder de helm uit)met hele mooie benen gestoken in een hele korte broek :9 zag er zeer appetijtelijk uit,die benen mag ze rustig een keer om mij heen slaan,vind het alleen zonde als ze zo onderuit zou gaan en het vlees tot op het bot weggefreesd wordt -O-
 
Nou in eerste instantie dacht ik dat moet meteen! Maar nu de 1e 300 km er op zit vind ik eigenlijk dat sportieve zitten en sturen wel heel fijn.. Dus ik kijk het nog even aan.

Als er een op komt moet je de kuip helemaal op spanning zetten met een paar plaatjes onder de kuip anders past t niet dus dat vind ik ook niet optimaal.

T is echt een super fiets! En een super lekker vermogen maarja wat wil je met 170 wiel pk!
 
Nou in eerste instantie dacht ik dat moet meteen! Maar nu de 1e 300 km er op zit vind ik eigenlijk dat sportieve zitten en sturen wel heel fijn.. Dus ik kijk het nog even aan.

Als er een op komt moet je de kuip helemaal op spanning zetten met een paar plaatjes onder de kuip anders past t niet dus dat vind ik ook niet optimaal.

T is echt een super fiets! En een super lekker vermogen maarja wat wil je met 170 wiel pk!
Ah, dat is wat minder dan. Bij mijn kuipframe (of hoe dat heet :P voor bij je kuipruitje en koplamp) heb ik 2 afstandsbussen moeten plaatsen, volgens mij waren ze iets van 10mm lang. Ging eigenlijk nog best makkelijk.
Als het zo ook lekker stuurt, gewoon laten zitten ja!
 
Na een paar jaar weer een motor gekocht dus ik dacht ook maar weer eens hier kijken maar er gebeurt hier ook weinig meer zie ik -O-
 
full


Gelukt *O*
 
Laatst bewerkt:
Leuk! Heb ik ook nog op proefgereden paar weken terug. Toch de vstrom geworden. Maar voor de fazer heb ik ook een zwak :9~ :Y
 
ik heb mijn R1 proberen om te bouwen dat die ook zo comfortabel is :)
Erg leuke motoren :Y

Mijn vorige was ook een R1 maar ik moet zeggen dat ik dit toch een heel stuk fijner vindt rijden, het stuurt toch wat leuker door de bochten en de zithouding is wat prettiger (zal ook wel met mijn leeftijd te maken hebben dat die buikschuivers niks meer voor me zijn) _O- .
 
Maar hoe komt het dat in bijna 3 jaar tijd nog niet de helft van dit topic vol is?
Ik lees ook niets meer over eens een keer met een clubje gaan rijden, dat is toch wel eens anders geweest hier.
 
...en dat was zeker voor herhaling vatbaar! Ik zit nog even tot half augustus in een verbouwing / verhuizing, maar wil daarna wel een route uitzetten voor het najaar.
 
:^ dat klopt, maar sinds die tijd wel stil in het topic hoor.
een aantal mensen zijn verhuisd en dat was grotendeels het groepje wat het topic gebruikte om af te spreken om te rijden.

tegenwoordig heb je daar whatsapp voor he.

Aangezien Juni totaal verwaterd is ook in historisch opzicht zal niet een ieder niet gelijk geneigd zijn een rit af te spreken of te plannen.

Denk ook niet dat het topic snel zal opvallen in regionaal aangezien een aantal regionale topics juist heel druk bezet zijn en dit snel naar beneden zakt.
 
...maar een ad-hoc oproepje kan natuurlijk altijd. Wellicht hapt er iemand en dan rijd je niet alleen :] :]
 
...en dat was zeker voor herhaling vatbaar! Ik zit nog even tot half augustus in een verbouwing / verhuizing, maar wil daarna wel een route uitzetten voor het najaar.

Najaar? Wil ik nog even niet aan denken :X

...en, ik kan het ook niet helpen hoor, die nattigheid in juni :$. Zal mn collega's op de weerkamer nogmaals streng toespreken })
 
Terug
Bovenaan Onderaan