MF-ers omgeving Gouda deel 10

Wie belooft er een leuker topic van te maken dit jaar?

  • IK

    Stemmen: 10 47,6%
  • IK

    Stemmen: 3 14,3%
  • IK

    Stemmen: 4 19,0%
  • fuck off met je poll

    Stemmen: 0 0,0%
  • fuck off met die MFgouda meuk

    Stemmen: 4 19,0%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
:o had ik daar overheen gelezen? Of heb ik gewoon niet erg veel gekeken de laatste tijd? Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd ;) :Y
 
Heeft iemand nog wat vernomen van Desmo?

hoor al heel de week niets meer?!

Als ie vanavond niets komt slopen in de winkel, wordt ik wel ongerust hoor!!

Zou ie ergens staan met panne met de duuc?!
 
Heeft iemand nog wat vernomen van Desmo?

hoor al heel de week niets meer?!

Als ie vanavond niets komt slopen in de winkel, wordt ik wel ongerust hoor!!

Zou ie ergens staan met panne met de duuc?!
Ik had gisterenmorgen nog een mailtje van hem i.v.m. het Paasweekend.

Maar is dit een uitnodiging om vanavond iets te komen slopen?
Ja, je koffievoorraad misschien.

Desmo denkt, als ik niets van me laat horen, kunnen ze me ook niet pesten.
Zullen we dan maar over hem gaan roddelen?
 
Ik had gisterenmorgen nog een mailtje van hem i.v.m. het Paasweekend.

Maar is dit een uitnodiging om vanavond iets te komen slopen?
Ja, je koffievoorraad misschien.

Desmo denkt, als ik niets van me laat horen, kunnen ze me ook niet pesten.
Zullen we dan maar over hem gaan roddelen?

Ach.... Rody hoef je niet te vragen om iets te komen slopen,... doet ie toch wel.
En jij bent altijd welkom!

Zullen we hem maar Demo noemen dan ipv desmo?!

in de vorm van demolish :+
 
Het gebeurde met mijn scooter,fietser sloeg links af zonder te kijken,zo snel kon ik niet meer reageren!scade heb ik nog niet eens goed bekeken.Eigen schade:gescheurde spier,(GEEN gespierde scheur).Gekneusde elleboog/of breuk was op de foto nog niet te zien,vanwege de zwelling.diverse schaafwonden,gedeukt ego,en overal spierpijn!



|( |(
 
Het gebeurde met mijn scooter,fietser sloeg links af zonder te kijken,zo snel kon ik niet meer reageren!scade heb ik nog niet eens goed bekeken.Eigen schade:gescheurde spier,(GEEN gespierde scheur).Gekneusde elleboog/of breuk was op de foto nog niet te zien,vanwege de zwelling.diverse schaafwonden,gedeukt ego,en overal spierpijn!



|( |(
ai ai das ff minder...
maarre beterschap dan maar ;)

@ ride ook wat laat maar nog van harte ;)

@ kawaman gisteraaf nog op de msn gehad dus t leeft nog ;)
 
Het gebeurde met mijn scooter,fietser sloeg links af zonder te kijken,zo snel kon ik niet meer reageren!scade heb ik nog niet eens goed bekeken.Eigen schade:gescheurde spier,(GEEN gespierde scheur).Gekneusde elleboog/of breuk was op de foto nog niet te zien,vanwege de zwelling.diverse schaafwonden,gedeukt ego,en overal spierpijn!



|( |(
-O-
Dat is ff minder zeg, sterkte!! Die fietser toch wel minimaal geraakt he? Of de huid volgescholden.

... Eigen schade:gescheurde spier,(GEEN gespierde scheur)...
_O- Nog wel humor ondanks de klap ;)
 
Het gebeurde met mijn scooter,fietser sloeg links af zonder te kijken,zo snel kon ik niet meer reageren!scade heb ik nog niet eens goed bekeken.Eigen schade:gescheurde spier,(GEEN gespierde scheur).Gekneusde elleboog/of breuk was op de foto nog niet te zien,vanwege de zwelling.diverse schaafwonden,gedeukt ego,en overal spierpijn!



|( |(

Auch, beterschap dan maar, en blijven lachen.

Net weer 3 kwartier zitten ouwehoeren met zo'n detacherings knakker. Leuk al die standaard verhaaltjes, maandag begin ik het gesprek zelf wel.

Ik zal eerst even iets over jullie vertellen dan vertel ik daarna wat over mijn cv en de geweldige mogelijkheden die jullie mij gaan bieden. :+
 
Net weer 3 kwartier zitten ouwehoeren met zo'n detacherings knakker. Leuk al die standaard verhaaltjes, maandag begin ik het gesprek zelf wel.

Ik zal eerst even iets over jullie vertellen dan vertel ik daarna wat over mijn cv en de geweldige mogelijkheden die jullie mij gaan bieden. :+
Vaak zijn het alleen maar ballonnetjes die je zo doorprikt. Als ze wat leuks hebben is het prima anders gewoon lekker laten gaan.
 
Vaak zijn het alleen maar ballonnetjes die je zo doorprikt. Als ze wat leuks hebben is het prima anders gewoon lekker laten gaan.

Ja, heb ik al van diverse mensen gehoord. En het licht er gewoon erg dik boven op tijdens die gesprekken vind ik. Vandaag met REEF gesproken die kwam beter over dan de rest eigenlijk, die kwam tenminste gelijk met een lijstje bedrijven en functie omschrijvingen waar hij me gaat voorstellen. Vervolgens zal hij ook wel met heel iets anders komen maar het lijkt er tenminste op dat ie moeite doet.
 
Ja, heb ik al van diverse mensen gehoord. En het licht er gewoon erg dik boven op tijdens die gesprekken vind ik. Vandaag met REEF gesproken die kwam beter over dan de rest eigenlijk, die kwam tenminste gelijk met een lijstje bedrijven en functie omschrijvingen waar hij me gaat voorstellen. Vervolgens zal hij ook wel met heel iets anders komen maar het lijkt er tenminste op dat ie moeite doet.


Axis al geprobeerd...(daar werken wij mee samen)
 
Axis al geprobeerd...(daar werken wij mee samen)

(pr)axis?

Nee, voorlopig stop ik er even mee, volgende week nog 4 bureau's en dan zijn er 7 bezig vind ik wel genoeg. Volgende week een gesprek met Neitraco in Bunnik edit :( is dus ook weer een bureau, wordt dus van bureua naar bureau door gestuurd |( ).

En volgende week vrijdag wordt ik gebeld over de vacatures die ik vandaag gezien heb, en de verdere mogelijkheden binnen die bedrijven. Daar zaten een aantal zeer interessante tussen vooral scheepsbouwers.
 
Laatst bewerkt:
Ja kan, denk dat ik het dan alleen ff bij goedhart houd, nou niet echt super motor weer.
KOFFIEMEETING :]
Zullen om ca. 19.30 uur afspreken bij Opitune, Nieuwe Haven 127-129. Als mensen er voor het eerst naar toe gaan: hij zit in een steeg direct na een (brom)fietshandel.

Daar is Desmo ook. Die durft nu even zijn gezicht niet meer te laten zien bij Goedhart (problemen met de levering van zijn Duc unit)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan