MF-ers omgeving Gouda deel 16

Zo, het lijkt er op dat je gelijk gaat krijgen. Normaal doe ik alles bij Goedhart dus was ik daar ook even gaan vragen wat Michelin PR3 kost (incl. montage). Dat kwam op 445,- euro. Bij optitune ..... 305,- euro .... Das een behoorlijk verschil! Bandjes dus maar bij optitune besteld. (nette zaak trouwens. Ziet er goed uit.)


Nogmaals bedankt voor alle input.

En nu de hamvraag: Is alles gelukt bij optitune?

Ervaring uit het verleden leert dat ze daar niet zo vlot zijn. O-)
 
Hij doet zijn best, dat zeker wel.

Vorig jaar een Gopro Rider navigatie systeem gekocht, de eerste deed het niet, en toen kwam ik er achter dat dat ding geen bluetooth heeft maar via een FM zendertje het geluid naar een headset stuurt.

Heb ik voor het zelfde geld en Zümo 220 gekregen, zonder problemen of gemor.

Dat vind ik toch wel erg goed. Zou je bij een ander niet krijgen lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Tja, toen ik er iets bestelde ging er het een en ander mis. Toen zaten ze ook nog gewoon in Gouda, dus het is al even geleden.
Maar goed, ik kom er niet meer, ga wel lekker naar Paul. :)

Trouwens, de VMax weg? :o
 
Klopt, ingeruild voor de nieuwe Triumph Trophy SE, de blauwe.

Werd het vele tanken(ondanks grotere tank) zat, en als je veel en ver rijdt is zo'n nakend toch wel afzien, althans voor mij.

Nu heb ik meer fuel range, meer comfort en meer bagagemogelijkheiden, en ook nog het heerlijke 3 cylinder geluid!
 
Bandje was binnen een week binnen en lag er binnen 20 minuten om. Ze kwamen wat nonchalant over aan de telefoon maar het lijkt er op dat ze gewoon goed werk hebben geleverd. Zeker een zaak waar ik nog wel eens langs zou gaan. Zeker voor banden.
 
Klopt, ingeruild voor de nieuwe Triumph Trophy SE, de blauwe.

Werd het vele tanken(ondanks grotere tank) zat, en als je veel en ver rijdt is zo'n nakend toch wel afzien, althans voor mij.

Nu heb ik meer fuel range, meer comfort en meer bagagemogelijkheiden, en ook nog het heerlijke 3 cylinder geluid!

Goede keuze dus. *D
Met terugwerkende kracht gefeliciteerd. :+

Beetje dezelfde redenen dat ik ben overgestapt van de XT660R naar de XT660Z. :)
 
Oh, scheelt dat zoveel?

Dacht dat beide types vrijwel identiek waren, behalve vering en demping en wielen.

Dank je wel voor je felicitaties, moet nog lang wachten...
 
Oh, dan heb je dus nog niets aan felicitaties. :+
Wanneer wordt ie verwacht? maart/april 2013?

Zijn grotendeels hetzelfde, maar vering, injectie/ecu, windbescherming, dashboard, achterbrug, subframe, uitlaten, uitlaatbochten, stuur en nog wat dingen. Tank is ook 1,5x groter.
Helaas is het gewicht ook anders, de Ten weegt gewoon 200 kg.
 
Ook vanuit de Korte Akkeren allen de beste wensen. :)

*O* En Chris natuurlijk gefeliciteerd! *O*
 
Juist, wie rijdt er hier regelmatig op z'n V-Max door de Korte Akkeren?!

Wil je dat niet meer doen, dan krijg ik ook weer zin om te rijden... maar dan moet ik eerst de motor weer rijklaar maken. :P
 
Ik heb er 2 Maart j.l. de hele dag op gereden, het was wel fris, maar goed motorweer.

Handvatverwarming aan, zadelverwarming aan, radio aan, windscherm omhoog, was prima zo, totaal niet koud gehad.

En dat was ook gelijk de laatste dag deze maand dat ik gereden had, vanwege de sneeuw en pekel.

En nu zit ik af te wachten tot het weer een beetje weer wordt, zoals iedereen denk ik.

Maar bij bevalt uitstekend! Lekker veek koppel, stuurt heel licht, zit erg lekker, ik ben er heel erg blij mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan