MF-ers omgeving Gouda deel 2

MF-Gouda website/space, bereid ongeveer 2,5 te betalen?(per

  • 2,5 euro, pfff poen zat, hier hebben jullie 200 euro voor ee

    Stemmen: 1 6,3%
  • Uiteraard, iets meer mag ook

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja hoor

    Stemmen: 15 93,8%
  • ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb privé (bijna) altijd mijn camera en filtser(s) bij me. Ik heb een Nikon D70 digitale spiegelreflex met, onder andere, een 2.8 70-200 mm lens en fotograferen is meer dan een hobby van me.

Dus nu nog een mooie dag, een goede locatie en iedereen weer uit het verband.

Da's mooi dan neem ik mijn EOS 300D spiegelreflex mee..
Genoeg mooie foto's dus zou je zeggen ;)
 
veel plezier morgen, kan helaas niet mee. het is hier nu trouwens erg goed weer om ff een dijkje te rijden! ben nu al benieuwd naar de fotos van zondag :9
 
Ja OK.
Misschien te combineren op zaterdag 6 november met een bezoekje aan het Hans van Wijk (spektakelweekend) in Zoetermeer?

Ook op de dijk in de buurt van Wijk bij Duurstede zijn mooie stukken, mar dat is dus de andere kant op.
eej en safe zoetermeer heeft knalweekend zondag ook open dus als jullie in de buurt komen wel ff gedag zeggen he ;)
 
Zoooowheeeeeee wat is die ZX9R gaaf zeg......nooit verwacht (beetje mutserig) |( dat het zooooooon verschillll zou zijn.....!!!

dus dat wordt snel beide kawa's verkopen zodat ik mijn ZX6R kan kopen.....wie bied..... :+
 
Bos carbon bolt-on, vooral die van de 98 en 99 modellen schijnen erg goedkoop te zijn tegenwoordig :P
 
FUCK :(

[me]2wheels kan waarschijnlijk morgen niet mee want ik heb een uurtje of 2 geleden een schroef in mijn band gereden. Merkte het meteen toen ik door een bocht reed. Ben ff gestopt en gekeken.
[/me]

Hmmmm das klote.

Mogelijkheid 1: schroef laten zitten en voorzichtig naar huis rijden met de mogelijkheid dat het me mijn velg kost en de garantie dattie zowiezo lek is.

Mogelijkheid 2: Schroef eruit halen en hopen dat hij niet als een gek leegloopt en naar huis rijden (had anders de KNMV kunnen bellen om hem op te laten halen)

Voor 2 gekozen. voorzichtig eruit geschroefd, hij zat niet heel erg diep maar toch. FF op mijn band gespuugd en gekeken. Hmmm bijna niets te zien. Dus maar naar huis gereden (onderweg nog een keer gestopt om te checken). Thuis ff wat afwasmiddel op mijn band gedaan. Na 30 sec is er een heel klein luchtbelletje te zien.
'k heb een uur geleden de spanning gemeten. Vanavond laat en morgenochtend nog ff controleren. Als de spanning nauwelijks of niet is gedaald ben ik er morgen. Als hij is gedaald ben ik er dus NIET :(

Heb het met mijn brommer ook wel eens gehad, liep ook bijna niet leeg en na 2 dagen was het gat dicht.
 
Klote zeg :(

Maare, jij durft het wel aan :?
Is geen brommer meer waar je nu op zit :P
Maar goed, ik hoop voor je dat het meevalt en dat je er bij bent morgen :)
 
Als de spanning niet of nauwelijks daalt durf ik het wel aan ja. Neem desnoods een bandenspanningsmeter mee. Mocht hij dan dalen pak ik wel ff wat lucht bij de pomp. Maar eerst ff afwachten wattie doet.

nee 't is geen brommer, alhoewel mijn brommert ook dik 120 liep :P

geld opgehaald voor mijn verjaardag...kan ik weer een band gaan kopen |(
 
Als de spanning niet of nauwelijks daalt durf ik het wel aan ja. Neem desnoods een bandenspanningsmeter mee. Mocht hij dan dalen pak ik wel ff wat lucht bij de pomp. Maar eerst ff afwachten wattie doet.

nee 't is geen brommer, alhoewel mijn brommert ook dik 120 liep :P

geld opgehaald voor mijn verjaardag...kan ik weer een band gaan kopen |(

Das dus dubbel balen :(

Morgen weten we het :P
 
ik wou dat ik ook kon maar zit er weer niet in :? maar ik moet toch een keer me maar heb het zo druk :(

nou tot gauw en veel plezier morgen allemaal
 
FUCK :(

[me]2wheels kan waarschijnlijk morgen niet mee want ik heb een uurtje of 2 geleden een schroef in mijn band gereden. Merkte het meteen toen ik door een bocht reed. Ben ff gestopt en gekeken.
[/me]

Hmmmm das klote.

Mogelijkheid 1: schroef laten zitten en voorzichtig naar huis rijden met de mogelijkheid dat het me mijn velg kost en de garantie dattie zowiezo lek is.

Mogelijkheid 2: Schroef eruit halen en hopen dat hij niet als een gek leegloopt en naar huis rijden (had anders de KNMV kunnen bellen om hem op te laten halen)

Voor 2 gekozen. voorzichtig eruit geschroefd, hij zat niet heel erg diep maar toch. FF op mijn band gespuugd en gekeken. Hmmm bijna niets te zien. Dus maar naar huis gereden (onderweg nog een keer gestopt om te checken). Thuis ff wat afwasmiddel op mijn band gedaan. Na 30 sec is er een heel klein luchtbelletje te zien.
'k heb een uur geleden de spanning gemeten. Vanavond laat en morgenochtend nog ff controleren. Als de spanning nauwelijks of niet is gedaald ben ik er morgen. Als hij is gedaald ben ik er dus NIET :(

Heb het met mijn brommer ook wel eens gehad, liep ook bijna niet leeg en na 2 dagen was het gat dicht.

Is het je niet opgevallen dat al die stuntrijders ook met zachte banden rijden.. En ehhh... zo heb je ook een breder vrijvingsopp. dus meer grip... :+

Nee.... gewoon komen.... misschien kom ik wel niet. :?
 
Ohw..... Tja, vertrek morgen vanaf BK Veenendaal met een clubje en kweenie of ze het zien zitten om MC Bodegraven aan te doen. Ik stuur er in ieder geval op aan.... dus... wie weet!! Maar nu... oogjes dicht en snaveltjes toe... :Z :z
 
Ohw..... Tja, vertrek morgen vanaf BK Veenendaal met een clubje en kweenie of ze het zien zitten om MC Bodegraven aan te doen. Ik stuur er in ieder geval op aan.... dus... wie weet!! Maar nu... oogjes dicht en snaveltjes toe... :Z :z

A oke dan. Dat maakt het duidelijk.
Maare, het is half 12. Nu al naar bed :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan