MF-ers omgeving Gouda deel 2

MF-Gouda website/space, bereid ongeveer 2,5 te betalen?(per

  • 2,5 euro, pfff poen zat, hier hebben jullie 200 euro voor ee

    Stemmen: 1 6,3%
  • Uiteraard, iets meer mag ook

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja hoor

    Stemmen: 15 93,8%
  • ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
hier een paar piccies ze zijn alleen niet zo scherp allemaal
komt door de schemering (geen mooi weer)anders zijn ze veel mooier.
P1010019.JPG

P1010003.JPG

P1010008.JPG

P1010022.JPG

:9~
 
@ all, weer bedankt voor de leuke dag

@ Kawasnol & green meanmachine bedankt :} voor mijn cadeau, en idd het is hard nodig! :P

@ Svijf, kan je voor mij ook ff een kopie'tje ahum, backup draaien want mijn oom wil hem ook.

Strax ff de startpagina aanpassen en de koffiemeeting erop zetten. en de video'tjes van het speelkwartier komen er ook aan.
 
nah sorry daar heb ik ff geen geld voor (over), misschien andere? heb nu maar 25 Mb, schiet niet echt op...
 
Hallo alle toerders!!

Het was voor mij vandaag de eerste keer dat ik met een MF toerrit meeging en het was geweldig! :]

Hopelijk volgen er snel meer

Gr, Floris
 
nah sorry daar heb ik ff geen geld voor (over), misschien andere? heb nu maar 25 Mb, schiet niet echt op...

Prijs: €120.00 per jaar Setup Kosten: €10.00


• 1000 MB webruimte
• 10 GB Maandelijkse Bandbreedte
• Onbeperkt POP3 Email adressen
• Onbeperkt email lists
• Onbeperkt ftp accounts
• Onbeperkt sub-domeinen
• Onbeperkt MySQL databases
• Onbeperkt e-mail autoresponders
• Onbeperkt e-mail forwarders
• Onbeperkt e-mail filters
• Gratis Merchant Account (Accepteer Visa & Mastercard!)
• Gratis Fantastico/Scripta Panel
• Automatische software updates
• Support voor PHP, Perl, CGI, SII, FrontPage
• Support voor Cron, Curl, Image Magick, GD, NetPBM, Streaming Media
• Volledige domeinnaam hosting support
• cPanel 9.x Web Based Controle Panel
• Webmail
• Spam filters
• Wekelijkse back-up
• Krachtige servers op een snel & betrouwbaar netwerk
• Snelle service & snelle support (24/7)
• 99% Uptime gegarandeerd!


Dus nog ff een paar mensen zoeken en hopla :)
 
Laatst bewerkt:
grrr, ik zie het al, hij heeft maar de helft ge-upload, de andere helft was geen plaats meer voor. Ik kan hem er wel helemaal op zetten,. maar dan zijn de foto's van de koffie-meeting van vorige keer ook pleitte....
Ik heb ze nog wel op mijn computer staan, dus kan ze altijd ff op een cd'tje zetten ofzo dat wel
 
grrr, ik zie het al, hij heeft maar de helft ge-upload, de andere helft was geen plaats meer voor. Ik kan hem er wel helemaal op zetten,. maar dan zijn de foto's van de koffie-meeting van vorige keer ook pleitte....
Ik heb ze nog wel op mijn computer staan, dus kan ze altijd ff op een cd'tje zetten ofzo dat wel

Dat moet dan maar ff :P
Na twee dagen film er weer af halen en je post ff aanpassen :)
 
Het is dat ik geen kleuren copier heb, anders waren de dvd's al klaar :)

BTW Tassie is veilig thuis. We waren haar kwijt bij Montfoort. Dachten we.
We waren er al kwijt op de A12. Ze werd erg opgehouden door de file.
Ze zag niemand meer en is de A12 maar uitgereden richting huis.
Ze had niet begrepen dat we er af zouden gaan bij de Meern :X

Is het al Woensdag :P Gezellie *D
Ohhhhhhhhhhhh sorry Tas........ ik dacht dat ik al achteraan reed en ik jou ergens voor me zag rijden!!!!!! Ik was je toen we de snelweg af waren ook al kwijt maar ik zag iedereen verder rijden dus ik dacht dat je al vooraan reed bij Green Fear enzo..... sorry..... anders had ik op je gewacht.
 
@ Yamapino, kan je ff je straatnaam doorgeven, kan ik een wat betere route-beschrijving neerzetten op pagina 1

@Fazero, idd in de file reed nog een GS500 slingshot, zelfde kleuren ;)

@Tassie, houd jij alle foto's en filmpjes bij op je computer? Jij ging immers de MF'ers-Gouda DVD uitbrengen 8-)

weet iemand waar je webspace (gratis) vandaan kan halen? Ik heb lycos tripod maar dat is echt dramatisch slecht en langzaam. en heb 25Mb van HCCnet

31-10%20(3).JPG


hier rechtsklikken en opslaan als voor 1 van de tankbaan speelkwartier filmpjes. Helaas kan ik ff niet meer kwijt als deze twee dingen. De meeste foto's die ik heb gemaakt van de koffie-stop zijn zowiezo 3 keer niks, heb er maar een paar gemaakt met een andere camera en die zijn wel goed.
 
hihi. piccies volgen nog maar om te beginnen hier een leuk filpje .
ff 'opslaan als' want het is 18mb .Nadat we de spoorweg overgingen kwam er een leuk stukkie stuurwerk
kijk en geniet naar het vrouwelijk schoon op de motor. :}
http://www.xs4all.nl/~rsbv/tassie.mpg

Ik zag in m'n spiegels nog ergens die spoorbomen dicht gaan..... wist niet dat er nog mensen achter reden..... Leuk filmpje.... ken nog iemand met een camera en ik heb nog een goeie compacte tanktas 8-) dikke handdoeken er omheen en gaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssss :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan