MF-ers omgeving Gouda deel 2

MF-Gouda website/space, bereid ongeveer 2,5 te betalen?(per

  • 2,5 euro, pfff poen zat, hier hebben jullie 200 euro voor ee

    Stemmen: 1 6,3%
  • Uiteraard, iets meer mag ook

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja hoor

    Stemmen: 15 93,8%
  • ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat ook mij boven mijn pet ahum..helm... Ik heb met frontpage en php zitten klooien.. Ik kon toen gewoon de code invoeren (kopieren)

bijvoorbeeld voor inloggen e.d. Ik kon dan een nieuwe pagina maken en daar kopieer ik dan de code/script in.......
 
Gaat ook mij boven mijn pet ahum..helm... Ik heb met frontpage en php zitten klooien.. Ik kon toen gewoon de code invoeren (kopieren)

bijvoorbeeld voor inloggen e.d. Ik kon dan een nieuwe pagina maken en daar kopieer ik dan de code/script in.......

Dat knippen en plakken lukt mij ook wel :)
Je hebt toevallig ook geen webdevelopers in je vriendenkring :P
 
toevallig heb ik vorig jaar met wat echte techneuten ( je weet wel...degene die dit zooooooooooooo even doen) samen een project gedaan..
Zal maandag es vragen hoe het een en ander makkelijk aan de praat te krijgen is.
 
Ikki 10 teveel lijkt me stug
moest voor nog iemand overmaken ....vriend van mij die nog geen pc heeft maar wel een zx-9r haha dus tottaal hebbe jij 10 gekrijgen ....klopt dat ??

@ Tassie Nee joh ;)

UPDATE IVM SITE

Het gaat super met de betalingen :}
Van nog maar 3 mensen is het geld nog niet ontvangen.
Mocht u betaling deze post hebben gekruist, dan kunt u deze als niet gelezen beschouwen :P

- Tynos (net pas aangemeld)
- Suzoeka SV
- Zooranje

@ Blade 954 Je hebt 10 euries teveel overgemaakt :) Klopt dat :?

Het pakket is/was inmiddels al aangevraagd :)
Achter de schermen zijn we al druk bezig met de site.
Vanavond hebben we zelfs een "bestuurs" meeting over hoe en wat.
 
Ikki 10 teveel lijkt me stug
moest voor nog iemand overmaken ....vriend van mij die nog geen pc heeft maar wel een zx-9r haha dus tottaal hebbe jij 10 gekrijgen ....klopt dat ??

Ehm, was idd 5 teveel :+

Maar blijkt dus te kloppen :)
Van wie heb jij het overgemaakt dan?
Dan kan ik zijn/haar naam ook vermelden :)
 
crawl ja er was er een voor mij die niet aanwezig was dus mog ik eerder .Met een uitslag van 134 pk op het achterwiel. Die van dyno zij ook dat de motor kwa koppel en en toeren in een hele rechte lijn lopen dus houd hij zijn vermogen bij iederen toeren tal gelijk.
File0001.jpg
 
iedereen zit zeker in zoetermeer ofzo?
tis zo rustig hier...

edit: was trouwens weinig spoor van tassie om 12:30 bij de carpoolparkeerplaats... B|
 
Goeie middag allemaal, we zijn ff bij fietsertje langs geweest. Die weet heel goed wat de beste kleding is. Er liepen trouwens heel wat mensen van `t forum rond. :+
 
Was wel een lekker ritje.

Die tunneltjes hebben een prima acoustiek. Die slk wou er ook nog ff langer van genieten.
 
Goeie middag allemaal, we zijn ff bij fietsertje langs geweest. Die weet heel goed wat de beste kleding is. Er liepen trouwens heel wat mensen van `t forum rond. :+
ik was er ook bij hans v wijk maar aangezien ik jullie nog niet bij gezicht ken nou volgende keer beter :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan