MF-ers omgeving Gouda deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet ook meer gaan bewegen, m'n fiets staat hier maar stil in een hoekje...
 
Heej mensen ....
Tis al weer een tijd geleden sinds we een meeting hebben gehad
mischien is het leuk om as vrijdag een mf-gouda stoelendans meeting te houden
Ik wil alleen ff afwachten wat het weer word . ivm vriezen.
En meld even op forum als je bent van plan te komen.
Het is nog niet devenitief .....

Adres volgt nog .....
 
Goeie avond allemaal ik wil bij deze ff kijken of er interesse is voor een high tea meeting op eerste kertsdag bij asvaltvreter, 2wheels en ride thuis. Laat het a.u.b. ff weten of mail me(ons). Bij voldoende interesse komt het op de mfgouda site te staan.
Een heel leuk initiatief!!!
1e Kerstdag kan ik helaas al niet meer, maar 2e Kerstdag (nog) wel, maar jullie misschien niet.
 
Laatst bewerkt:
Heej mensen ....
Tis al weer een tijd geleden sinds we een meeting hebben gehad
mischien is het leuk om as vrijdag een mf-gouda stoelendans meeting te houden
Ik wil alleen ff afwachten wat het weer word . ivm vriezen.
En meld even op forum als je bent van plan te komen.
Het is nog niet devenitief .....

Adres volgt nog .....
Stoelendans? Ik had toch voldoende stoelen in huis met de vorige meting?
Als ik wat ga schuiven (niet met de stoelen maar met een privé afspraak) kan ik wel weer van de partij zijn. Ik moet bijna wel i.v.m. de foto's.
 
Een heel leuk initiatief!!!
1e Kerstadag kan ik helaas al niet meer, maar 2e Kerstdag (nog) wel, maar jullie misschien niet.


Kersttttttt :? Dat betekent bij mij net zoveel als WERKEN%^&$#(#&%^))&*#$&@# B|



owja heb zelf voor dit beroep gekozen :X |(
 
Laatst bewerkt:
@iedereen; goede morgen, (hormonen zijn nog steeds aan het gieren...wees gewaarschuwd)

@blauwitje ik kom vrijdag wel hoor en wat betreft die stoelendans pino en ik delen wel 1 stoel.... ;) :9~

@ Z1000 muis ja ja ik ben ongesteld had je wat....!! grrrrrrrrrrr..... :+

@ride 2e kerstdag komt iid beter uit zoals voor iedereen denk ik...xxx
 
Laatst bewerkt:
zow karten en ik ben niet uitgenodigt :(

hmmm misschien dat ik zondag even ga boarden...dan....met paul

Moge!!!
 
Laatst bewerkt:
zo, ff een paar 100 posts gemist!
najah, mogûh @iedereen
kga ook es ff kijken op mfgouda.nl :P
@tassie, ik had je nog gezien @SoT, maar k wist niet zeker (nu k de foto's zie wel) en ik vond die gozer naast je iets te breed om t te vragen :P
 
zo, ff een paar 100 posts gemist!
najah, mogûh @iedereen
kga ook es ff kijken op mfgouda.nl :P
@tassie, ik had je nog gezien @SoT, maar k wist niet zeker (nu k de foto's zie wel) en ik vond die gozer naast je iets te breed om t te vragen :P

hahhaha echt!!! Dat was paul hij bijt niet hoor!!! ;) (of tomba..ook van het MF ze zijn alle 2 groot en breed hahah)

*Ik heb je niet eens gezien haha naja was ook een beetje druk met vanalles en nog wat!
 
Hoe dat met het karten zit weet ik ook niet, zondag bij Pino thuis kwam het opeens ter sprake maar veel verder dan dat is het geloof ik niet gekomen, maar volgens mij heb ik wat gemist.... Maar denk dat jij ook welkom bent hoor...en Paul vast ook wel.
 
hahhaha echt!!! Dat was paul hij bijt niet hoor!!! ;) (of tomba..ook van het MF ze zijn alle 2 groot en breed hahah)

*Ik heb je niet eens gezien haha naja was ook een beetje druk met vanalles en nog wat!
tjah, ik val ook nie zo op en je hebt me ook nog maar 1 keertje gezien toch?
najah, was wel een geslaagde dag verder vond k :)
(alleen beetje jammer dat die vent van 125cc.nl er ook was :P )
 
tjah, ik val ook nie zo op en je hebt me ook nog maar 1 keertje gezien toch?
najah, was wel een geslaagde dag verder vond k :)
(alleen beetje jammer dat die vent van 125cc.nl er ook was :P )


waarom???? (heb wel even zitten kijken maar die voorkant van die soes vondt ik echt niets...kontje was wel stoer!)
 
waarom???? (heb wel even zitten kijken maar die voorkant van die soes vondt ik echt niets...kontje was wel stoer!)
dat die vent van 125cc.nl er was?
die vent heeft mij m'n eerste motor verkocht. toendertijd was ik nogal onbekend op het gebied vna motoren, dus ging ik blindelings op hem af, want hij zou er well verstand van hebben (dacht ik). Als ik nu ahcteraf kijk wat er nog allemaal mis is met die motor (cagiva mito), ben ik heel blij dat ik hem heb verkocht!
 
dat die vent van 125cc.nl er was?
die vent heeft mij m'n eerste motor verkocht. toendertijd was ik nogal onbekend op het gebied vna motoren, dus ging ik blindelings op hem af, want hij zou er well verstand van hebben (dacht ik). Als ik nu ahcteraf kijk wat er nog allemaal mis is met die motor (cagiva mito), ben ik heel blij dat ik hem heb verkocht!


ja dat zijn idd mindere dingen!!!....... :(
 
ja dat zijn idd mindere dingen!!!....... :(
in sport hier op MF staat ook nog een projectje van Jaapgvk, die heeft nu mijn mito. achteraf bleek dat het blok niet goed vast zit (1 bevestigingspunt is er niet) het kuipruitje hoort met een beugel vast te zitten, die was gebroken. toen hij de motor afleverde, had hij geen remlicht, geen claxon, versleten banden, versleten kettting en tandwielen. op weg naar huis hield de motor er gewoon mee op (was achteraf een benzineslangetje dat klem zat, maar toch) wij ANWB erbij gehaald, met het proefrijden brak de koppelingskabel, de zuiger was al 13.000km oud en ga zo maar door...
vandaar dak die vent nie meer zo aardig vind :X
 
ik zit trouwens ff op mfgouda.nl rond te neuzen, waar kan ik foto's uploaden?
btw, ik mis mezelf bij MF profielen ;)
verder heel mooi afgewerkt, ik zou alleen de uitklapmenu's in een andere kleur doen, zwart is op die achtergrond af en toe wat lastig te lezen. verder :}
 
ik kan trouwens niet in de MF gouda site....(athans niet inloggen...)

Ik heb ff voor je gekeken of er iets niet goed stond, maar je kan gewoon inloggen, no problem, dus zal je zelf iets niet goed invoeren...

Tassie moet met een hoofdletter, en je wachtwoord gewoon met kleine letters.




ik zit trouwens ff op mfgouda.nl rond te neuzen, waar kan ik foto's uploaden?
btw, ik mis mezelf bij MF profielen ;)
verder heel mooi afgewerkt, ik zou alleen de uitklapmenu's in een andere kleur doen, zwart is op die achtergrond af en toe wat lastig te lezen. verder :}


:Z beter zoeken.

is lezen moeilijk? als je in het smoelenboek staat sta je niet ook nog eens een keer bij de MFprofielen, want in het smoelenboek staat er ook al een link naar je profiel. (staat ook levens groot boven "Hier zijn de mensen te vinden die ook bij MFGouda horen maar (nog) niet in het smoelenboek staan.
verder over het menu, yep dat zou jij zo doen. :) ik niet....misschien grijs? neh ff uitproberen of dat eruit ziet




nee ik ben niet ongesteld :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan