MF-ers omgeving Gouda deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik heb een nieuwe motor en wil graag met jullie mee rijden vandaag als dat uitkomt.

willen julie mij laten weten van af waar jullie vertrekken.

ik woon zelf in capelle aan den ijssel.
en las iets over gh in bodegraven dat jullie van af daar vertrekken klopt dat.


gr hans

full
 
Morgen,

@ Tuoontje, van harte gefeliciteerd. *O*

@Zo te zien wordt het idd een mooie dag.

@ JeR1oen...ik zie dat je thuis bent want er brandt licht in de R1 :P
 
Laatst bewerkt:
Goeiemorgen *D

@ Tuoontje Gefeliciteerd *O*

Fr@ ik zal vaker op de MFGouda.nl-verjaardagslijst kijken :+

Tot zo me dadelijk en wel je 8-) meenemen he :)
 
Ik ga het in ieder geval niet redden. Maar ik geloof ook niet dat de aanwezigheid van vreemden vandaag op prijs wordt gesteld?

Dezelfde vraag door mij en Hans wordt namelijk al meerdere keren volledig genegeerd........

Thanks
Dave
 
Ik ga het in ieder geval niet redden. Maar ik geloof ook niet dat de aanwezigheid van vreemden vandaag op prijs wordt gesteld?

Dezelfde vraag door mij en Hans wordt namelijk al meerdere keren volledig genegeerd........

Thanks
Dave

Ehm, nee hoor. Denk alleen dat er weinig echt wakker zijn incl. mijzelf.

Maar een paar pagina's terug is te lezen dat er om 9 uur 30 verzameld wordt in Bergschenhoek en al eerder (9.10 uur) in Waarder. We gaan iig rijden in Zeeland.
Waar? Geen idee :? KS = Kawasnol weet de weg daar :)

Verder weet ik het ook niet hoor :+
En natuurlijk mag iedereen mee :)
 
Jammer, ben nu te laat dus..... ga met Marnickxs rijden straks, maar een volgende rit wil ik en hij denkik ook wel meerijden. Zeker in Zeeland is het leuk toeren denkik.

Neem aan dat jullie wel ff verslag uitbrengen hier.
 
Ik ga het in ieder geval niet redden. Maar ik geloof ook niet dat de aanwezigheid van vreemden vandaag op prijs wordt gesteld?

Dezelfde vraag door mij en Hans wordt namelijk al meerdere keren volledig genegeerd........

Thanks
Dave

Ehm, nee hoor. Denk alleen dat er weinig echt wakker zijn incl. mijzelf.
De heren hebben wel een beetje gelijk hoor... er zijn genoeg posts geplaatst na de betreffende vragen, ook door degenen die weten hoe laat er vertrokken wordt... :X
Ik verbaasde me er ook al over.

Ik kan me de allereerste post van dit topic (1e deel) nog goed herinneren, waarin werd gekeken wie er hier allemaal uit de buurt komen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd was de slogan.

Uhm, hoe kan je dit nu netjes zeggen zonder iemand tegen het hoofd te stoten?
dan maar een aantal adviezen:
- Let niet alleen op het feit of je gequote bent
- Lees ook eens de posts van anderen (ook nieuwe bezoekers) en niet alleen op de posts van degene die je kent.
- Mensen hebben meer te doen dan alleen op dit topic verschijnen of met anderen een rit te maken. Niet (of negatief) reageren op iemand die weer eens terugkomt is natuurlijk niet zo aardig.

Wie de schoen past trekke hem aan...
 
U.C. Jackyp :W

@Pino was gezellie op onze 2wieler *D
ook namens kleine motorbabe *O*
opweg naar huis zij ze was leuke he mam met ome pons :+
 
De heren hebben wel een beetje gelijk hoor... er zijn genoeg posts geplaatst na de betreffende vragen, ook door degenen die weten hoe laat er vertrokken wordt... :X
Ik verbaasde me er ook al over.

Ik kan me de allereerste post van dit topic (1e deel) nog goed herinneren, waarin werd gekeken wie er hier allemaal uit de buurt komen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd was de slogan.

Uhm, hoe kan je dit nu netjes zeggen zonder iemand tegen het hoofd te stoten?
dan maar een aantal adviezen:
- Let niet alleen op het feit of je gequote bent
- Lees ook eens de posts van anderen (ook nieuwe bezoekers) en niet alleen op de posts van degene die je kent.
- Mensen hebben meer te doen dan alleen op dit topic verschijnen of met anderen een rit te maken. Niet (of negatief) reageren op iemand die weer eens terugkomt is natuurlijk niet zo aardig.

Wie de schoen past trekke hem aan...


:W Hoi Fulleke,

was de bedoeling dat de begin-slogan nog steeds van toepassing zou blijven. echter heeft iedereen wel kunnen merken dat TS = [me]2wheels [/me] geen tijd meer heeft om zaken te updaten o.i.d. Helaas worden er door andere weinig grootschalige en duidelijk omschreven tourritten meer georganiseerd.


zelf blijf ik hopen dat ik meer tijd krijg om dit weer allemaal te kunnen doen, maar op het moment gaat het allemaal van kwaad tot erger.
met m'n pa gaat het niet best, opa op sterven en met het hotel/restaurant lig ik dusdanig in de clinche dat ik het nu via arbeidsinspectie en het hoofdkantoor moet gaan spelen. Heb al 2 anderen geholpen met ontslag, en wil nu gerechtigheid.
 
Het grootste probleem is denk dat dit topic zo gezellig is :Y voor ons dat we er ook voor andere ritjes geplaatst in een ander topic elkaar erover informeren waar en wanneer we gaan :W

Het is immers een beetje ons topic geworden :}

Beetje lastig voor diegene die dat hier lezen dan. ;)

Maar goed ik mag niet mee ;( dus ben ik lekker verbrandt aan het strand :( :( :(

Maar zondag ben ik van de partij koffie met koekie erbij :9~
 
2wheels,

Klinkt niet best allemaal, hoop dat je e.e.a. netjes kunt oppakken en dat het binnen de familie misschien nog goedkomt.

Doe rustig aan.

Rody.
 
:W Hoi Fulleke,

was de bedoeling dat de begin-slogan nog steeds van toepassing zou blijven. echter heeft iedereen wel kunnen merken dat TS = [me]2wheels [/me]
geen tijd meer heeft om zaken te updaten o.i.d. Helaas worden er door andere weinig grootschalige en duidelijk omschreven tourritten meer georganiseerd.


zelf blijf ik hopen dat ik meer tijd krijg om dit weer allemaal te kunnen doen, maar op het moment gaat het allemaal van kwaad tot erger.
met m'n pa gaat het niet best, opa op sterven en met het hotel/restaurant lig ik dusdanig in de clinche dat ik het nu via arbeidsinspectie en het hoofdkantoor moet gaan spelen. Heb al 2 anderen geholpen met ontslag, en wil nu gerechtigheid.
ik heb ondertussen je mail ook gelezen, sterkte met alles ...
 
Zo, benne weer terug :)
Heel Zeeland gezien. Vierkante bandjes gekregen.
Dankje KS :+

Zal je niet meer pesten hoor ;)
Heerlijk gereden hoor :Y

Nog even een korte reactie op alle vorige reacties:

Het verhaal van de schoen :+

Ik voel me iig niet aangesproken, maar wil er nog wel even op reageren.
Dit topic is super, dat voorop gesteld. Als er niet gereden wordt, wordt er veel gelult hier. Als er wel wordt gereden, word er (natuurlijk) niet gepost :+

Maar goed, nieuwe "leden" van dit topic zijn altijd welkom natuurlijk.
Maar zoals TS al aangaf: druk, druk, druk. Ook TS en Svijf hebben een leven na MF. En buiten dat, TS mag dan TS zijn: Hij is niet verantwoordelijk voor wie er met wie "praat". En ik als mede webmaster van MFGouda.nl ook niet. Ook al ziet bijna niemand het, gaat er toch een leuk aantal uur per week in die site zitten. Nu is dat leuk om te doen, maar ook ik heb niet altijd per direct tijd om wijzigingen door te voeren e.d. Ik probeer altijd dagelijks om alle mail te verwerken en wijzigingen door te voeren, maar dat lukt helaas niet altijd :N

Om een heel lang verhaal ff in te korten: Iedereen is welkom en iedereen heeft het druk :+

Allemaal blijven lachen, het is veel te warm om je druk te maken :Y
 
Zo, benne weer terug :)
Heel Zeeland gezien. Vierkante bandjes gekregen.
Dankje KS :+

Zal je niet meer pesten hoor ;)
Heerlijk gereden hoor :Y

Nog even een korte reactie op alle vorige reacties:

Het verhaal van de schoen :+

Ik voel me iig niet aangesproken, maar wil er nog wel even op reageren.
Dit topic is super, dat voorop gesteld. Als er niet gereden wordt, wordt er veel gelult hier. Als er wel wordt gereden, word er (natuurlijk) niet gepost :+

Maar goed, nieuwe "leden" van dit topic zijn altijd welkom natuurlijk.
Maar zoals TS al aangaf: druk, druk, druk. Ook TS en Svijf hebben een leven na MF. En buiten dat, TS mag dan TS zijn: Hij is niet verantwoordelijk voor wie er met wie "praat". En ik als mede webmaster van MFGouda.nl ook niet. Ook al ziet bijna niemand het, gaat er toch een leuk aantal uur per week in die site zitten. Nu is dat leuk om te doen, maar ook ik heb niet altijd per direct tijd om wijzigingen door te voeren e.d. Ik probeer altijd dagelijks om alle mail te verwerken en wijzigingen door te voeren, maar dat lukt helaas niet altijd :N

Om een heel lang verhaal ff in te korten: Iedereen is welkom en iedereen heeft het druk :+

Allemaal blijven lachen, het is veel te warm om je druk te maken :Y



Jij weer maar niemand verloren deze reis,en ik heb niks te doen hoor _O- _O- _O-

Lachen doen we altijd *D
 
Zo, benne weer terug :)
Heel Zeeland gezien. Vierkante bandjes gekregen.
Dankje KS :+

Zal je niet meer pesten hoor ;)
Heerlijk gereden hoor :Y

Nog even een korte reactie op alle vorige reacties:

Het verhaal van de schoen :+

Ik voel me iig niet aangesproken, maar wil er nog wel even op reageren.
Dit topic is super, dat voorop gesteld. Als er niet gereden wordt, wordt er veel gelult hier. Als er wel wordt gereden, word er (natuurlijk) niet gepost :+

Maar goed, nieuwe "leden" van dit topic zijn altijd welkom natuurlijk.
Maar zoals TS al aangaf: druk, druk, druk. Ook TS en Svijf hebben een leven na MF. En buiten dat, TS mag dan TS zijn: Hij is niet verantwoordelijk voor wie er met wie "praat". En ik als mede webmaster van MFGouda.nl ook niet. Ook al ziet bijna niemand het, gaat er toch een leuk aantal uur per week in die site zitten. Nu is dat leuk om te doen, maar ook ik heb niet altijd per direct tijd om wijzigingen door te voeren e.d. Ik probeer altijd dagelijks om alle mail te verwerken en wijzigingen door te voeren, maar dat lukt helaas niet altijd :N

Om een heel lang verhaal ff in te korten: Iedereen is welkom en iedereen heeft het druk :+

Allemaal blijven lachen, het is veel te warm om je druk te maken :Y


Had het zelf nog beter kunnen verwoorden. Thanks


Ik ga het in ieder geval niet redden. Maar ik geloof ook niet dat de aanwezigheid van vreemden vandaag op prijs wordt gesteld?

Dezelfde vraag door mij en Hans wordt namelijk al meerdere keren volledig genegeerd........

Thanks
Dave

alsnog voor hanskawa en Dave72. Welkom *O*
Het groepje is nog steeds zo gezellig als altijd. alleen ontbreekt het me aan tijd om ritten of meetingen te regelen of zelf bij te wonen. Als er weer iets komt worden jullie op de hoogte gehouden :Y
 
Hallo

Ik heb een nieuwe motor en wil graag met jullie mee rijden vandaag als dat uitkomt.

willen julie mij laten weten van af waar jullie vertrekken.

ik woon zelf in capelle aan den ijssel.
en las iets over gh in bodegraven dat jullie van af daar vertrekken klopt dat.


gr hans

(Afbeelding)
Hoi welkom weer een nieuwe er bij. Gezellig.
:Y :Y :Y :Y
 
ff voor de goede orde, en dan houden we er over op:
het ging niet over de site mfgouda.nl, maar over het topic op MF.
Ik heb erg veel waardering voor het werk wat beide webmasters hebben gedaan en nog steeds doen op mfgouda.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan