MF-ers omgeving Gouda deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee chief is terug, nog gefeliciteerd! toch wel persoonlijk door alle dames daaro gefeliciteerd he? ;)
 
Hallo

Ik heb een nieuwe motor en wil graag met jullie mee rijden vandaag als dat uitkomt.

willen julie mij laten weten van af waar jullie vertrekken.

ik woon zelf in capelle aan den ijssel.
en las iets over gh in bodegraven dat jullie van af daar vertrekken klopt dat.


gr hans

(Afbeelding)


Mooie bike en veel veilige en plezierige km toegewenst.

Leuke spontane reacties van MF-Gouda en ik ben trots als Gouwenaar dat je zo'n warm onthaal kreeg. Toch leuk dat er clubs of groepen zijn die graag hun passie en hobby met andere delen.

Jammer dat je ondanks de heldere uitleg het meeting point voor de Zeeland rit niet kon vinden.

Aanstaande Zaterdag is er vanuit Gouda weer een ritje. Niet echt ver en daarna een BBQ (je kan zelf kiezen of je wel of niet gaat BBQen. Aan de rit nemen zo'n 100 tot 120 motorrijder deel. Wel een zeer gemengd gezelschap, van zeer slome monster rijders (citaat KS) tot 189 pk bochten knallers. Echter hebben ze 1 gemene deler en dat is motorrijden.

You be welcome!
 
Laatst bewerkt:

Zoooh, de beslissing is gevallen.
Yamapino of wordt het nu Suzipino?

Gefeliciteerd met je aankoop.
Zal altijd heel goed bevallen. :W

Ze weten (nog) niet beter. Hihihi.

Een voordeel, ze willen altijd vooruit.
(zelfs als ze op een standaard staan) :+


Tuoontje, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Was zelf een uitgebreid weekendje naar Oostende.


Examenperiode goed afgerond. Alle vakken gehaald.
Heb weer goed mijn best gedaan, al zeg ik het zelf.
Ik heb ook de nodige weken vrij en kan daarna aan mijn scriptie beginnen.

Woensdagavond ben ik erbij.
*D
 
Ja, ik ben wéér de eerste die mag feliciteren.

Dit keer is Asfaltvreter het slachtoffer:

VAN HARTE GEFELICITEERD! ! !

Voor jou begint NU het nieuwe jaar en ik hoop dat dat veel veel goeds voor je mag brengen.

(Zie eerdere posts. Je kunt wel wat positieve ontwikkelingen gebruiken, om maar even bij fotografische termen te blijven.)
 
:^ Idd, Asfaltvreter gefeliciteerd! Dat de start van het nieuwe jaar maar beter mag zijn dan het einde van het oude jaar.
 
Mooie bike en veel veilige en plezierige km toegewenst.

Leuke spontane reacties van MF-Gouda en ik ben trots als Gouwenaar dat je zo'n warm onthaal kreeg. Toch leuk dat er clubs of groepen zijn die graag hun passie en hobby met andere delen.

Jammer dat je ondanks de heldere uitleg het meeting point voor de Zeeland rit niet kon vinden.

Aanstaande Zaterdag is er vanuit Gouda weer een ritje. Niet echt ver en daarna een BBQ (je kan zelf kiezen of je wel of niet gaat BBQen. Aan de rit nemen zo'n 100 tot 120 motorrijder deel. Wel een zeer gemengd gezelschap, van zeer slome monster rijders (citaat KS) tot 189 pk bochten knallers. Echter hebben ze 1 gemene deler en dat is motorrijden.

You be welcome!


huiswerk goed gedaan :} :} en dat voor een 9 dagen oude MFer ;) O-)
 
Mooie bike en veel veilige en plezierige km toegewenst.

Leuke spontane reacties van MF-Gouda en ik ben trots als Gouwenaar dat je zo'n warm onthaal kreeg. Toch leuk dat er clubs of groepen zijn die graag hun passie en hobby met andere delen.

Jammer dat je ondanks de heldere uitleg het meeting point voor de Zeeland rit niet kon vinden.

Aanstaande Zaterdag is er vanuit Gouda weer een ritje. Niet echt ver en daarna een BBQ (je kan zelf kiezen of je wel of niet gaat BBQen. Aan de rit nemen zo'n 100 tot 120 motorrijder deel. Wel een zeer gemengd gezelschap, van zeer slome monster rijders (citaat KS) tot 189 pk bochten knallers. Echter hebben ze 1 gemene deler en dat is motorrijden.

You be welcome!


Deze 'slomeMonsterrijder' is dan naar www.bospop.nl :P
Is meer geschikt voor trager wordende mensen :P
tsssssssss(jaja,ik roep ook zomaar wat) Discrimidinges !!!! :(
wat een heerlijk woord hè dat 'discrimiwoord' je kan er zo fijn iedereen, die niet naar je zin praat, mee veroordelen,zonder die persoon z'n mening te respecteren :?
AfricaansRegendansje maar weer? *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Asfaltvreter gefeliciteerd!

Ik zou ook graag een keertje meerijden met de club, woensdag sta ik op de squashbaan, dus dat gaat niet lukken. Volgende keer op een andere dag probeer ik wel aan te sluiten. Voor de mensen die wel gaan rijden woensdag, have fun!
 
Beter laat op de dag dan helemaal niet, maar vond gisteraaf voor 23.59 te vroeg :+

Asfaltvreter, van harte gefeliciteerd *D
 
huiswerk goed gedaan :} :} en dat voor een 9 dagen oude MFer ;) O-)

Oeps, inderdaad pas negen dagen oude MFer. Begrijp best wel dat je dan nog geen status bezit op dit forum. O-) Echter lees ik dit forum al meer dan.... en had ik niet direct zoiets van hier moet ik me registreren _O- Aan huiswerk altijd een hekel gehad.

Echter opeens wilde ik reageren/quoten (denk dat het door de hitte komt) en dan moet je..... Ja is niet anders :Y

Dus met veel plezier al de discussies en leerzame topics gelezen ;( . Zo weet je dat er rijstkokers zijn, stukgaties, klaverblad racers (niet voor slome monsterrijders }) , niet zwaaiende harley rijders (meestal met snor en baard en een afgedankte pilothelm op de knar) en ga zo maar door.

Prachtig al die rangen en standen en ieder zo zijn mening en clan heeft. Van mij mag het allemaal.

Al ben ik dan slechts negen dagen lid van dit forum, toch wil ik een ieder niet de info onthouden dat ik al motorrijder ben vanaf de datum dat de meeste MFers nog vloeibaar waren. Zogezegd nog uit de verrekijker van je verwekker moest komen -O- -O-

Geen weelie of acherbandje oproken voor mij en de snelle hightech jap ingeruild voor een twee cil duc en ook nog de tour uitvoering.
Ik weet het 103 pk is toch eigenlijk niets voor al de snelle en weergaloze coureurs.

Al blijf ik genieten van de stoute en soms maffe motorgekte die onze sport zo mooi maakt. Ook van de vele onbeschadigde kniesliders :) :) :) :) :) :) :) :) :)
 
Bedankt allemaal voor de WARME wensen .het gaat op dit moment inderdaad niet zo lekker.LIFE SUCKS.Gelukkig bestaat er nog zoiets als MOTORRIJDEN
:] :] :] :] Zijn er geen gegadigden voor koffie o.i.d? wij zitten hier met zijn tweeen -O- -O- mijn verjaardag te vieren ! *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan