MF-ers omgeving Gouda deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen allemaal! Goh, het is te merken dat het grootste deel van de MF Gouda-groep in Oostenrijk zit, zeg. Normaal gesproken jagen we er hier twee of drie pagina's per dag doorheen, en nu zijn we al drie dagen bezig om één pagina te vullen...

Oh, BTW, asfaltvreter & Ride: nog geslaagd afgelopen zaterdag?

:+
Nee niet geslaagd, als ik een broek heb die van boven goed zit dan is hij te kort . Moet dus eerst even een stukje van m`n benen afslijten ! Na 4 zaken nog geen broek is ;( ;( ;( ;(
 
[me]MacReal is weer terug van vakantie :Y [/me]

goeieavond iedereen, op een paar schrammen hier en daar ben ik heelhuids terug uit het zonnige frankrijk! wat is het hier koud als je daar vandaan komt.
De motor kon helaas niet mee, dus vanmiddag gelijk weer een rondje gereden :] :9
volgend jaar gaat ie mee!

kan iemand btw kort samenvatten wat ik allemaal gemist heb afgelopen 4 weken? beetje veel om door te lezen gok ik...
 
ja, ook goeiemorgen hoor :)

ff vraagje, wat denken jullie hiervan? www.verkoopjemotorfiets.nl
lijkt een goed plan, ze komen de fiets zelfs halen.. enige twijfeltje is dat je je volledige adres moet geven... ben ik niet zo'n fan van, weten ze gelijk waar je fietsie staat :?
Mja.... ben altijd een beetje wantrouwig dan. Ik heb de site nog niet bekeken hoor, maar ik zou er nog ff over denken.
Ook al andere sites geprobeerd behalve marktplaats? Speurders.nl, ikwileenmotor.nl, ebay?
 
Vanavond nog mensen koffie drinken bij Goedhart? Ik misschien wel, maar als er verder niemand gaat heeft het weinig zin, die zaak ken ik onderhand ook wel ;)
 
Vanavond nog mensen koffie drinken bij Goedhart? Ik misschien wel, maar als er verder niemand gaat heeft het weinig zin, die zaak ken ik onderhand ook wel ;)
Vanavond is het nog leuk rijden, morgen wordt het weer minder heb ik gezien. Voor mij weer niet weggelegd, squash vanavond en gisteren al de hele avond gereden. Degenen die wel gaan, veel plezier!

ik speel voor mascotte *O* *O* *O*
:+
Kan ook leuk zijn :)
 
*O* Oe spannend!!!
Weet niet of je nog hulp nodig hebt? Of een extra paar ogen...
:) morgenavond combineer ik met een etentje en ik rij gelijk uit mn werk (Breda), maar ik heb ook een mooie zien staan in Ridderkerk van een particulier. Daar wil ik misschien dit weekend ook nog even langs en ik zou het fijn vinden als je dan mee zou willen!! :}
 
Ow lekker een etentje :P
;)
Nee gekheid, komend weekend zal denk ik wel lukken, ik hoor wel wanneer je eventueel gaat!
 
ja, ook goeiemorgen hoor :)

ff vraagje, wat denken jullie hiervan? www.verkoopjemotorfiets.nl
lijkt een goed plan, ze komen de fiets zelfs halen.. enige twijfeltje is dat je je volledige adres moet geven... ben ik niet zo'n fan van, weten ze gelijk waar je fietsie staat :?
Zo te zien is verkoopjemotorfiets gekoppeld aan Ensing motoren, een motordealer in Apeldoorn. Ik denk persoonlijk niet dat je heel veel gevaar loopt door ze je adres te geven. Ik vraag me alleen af of het voor hun interessant is om vanuit Apeldoorn even heen en weer te rijden om een motor op te halen...
 
Zo te zien is verkoopjemotorfiets gekoppeld aan Ensing motoren, een motordealer in Apeldoorn. Ik denk persoonlijk niet dat je heel veel gevaar loopt door ze je adres te geven. Ik vraag me alleen af of het voor hun interessant is om vanuit Apeldoorn even heen en weer te rijden om een motor op te halen...
ja, dat dacht ik ook, maar ze doen het voorkomen alsof het 'booming business' is... :?
 
ja, dat dacht ik ook, maar ze doen het voorkomen alsof het 'booming business' is... :?
Mischien is dat ook wel zo? Hebben we met z'n allen gewoon het gat in de markt gemist?

Je kunt trouwens wel eens vragen of het nog scheelt in wat je voor je motor terugkrijgt: zelf brengen of hun laten ophalen. Misschien scheelt het stiekum toch wel even genoeg om het lonend voor hun te maken. En waarschijnlijk vertellen ze je dat niet, maar ronden ze ruim naar beneden af wanneer ze komen ophalen, en ronden ze wat minder af wanneer je de motor zelf komt brengen... B|

In dat laatste geval, gewoon zelf gaan langsbrengen, kun je er zelfs nog voor kiezen om contant uitbetaald te krijgen in plaats van via de bank. Wil ik je desnoods wel een lift terug naar het westen geven, heen en weer naar Apeldoorn kan best een leuk ritje zijn...

:P
 
ja, dat dacht ik ook, maar ze doen het voorkomen alsof het 'booming business' is... :?
Ze moeten wel ;) Net als die Tell-Sell reclames, anders trapt er niemand in. En er zijn er genoeg die geen zin hebben om nog te gaan leuren met een motor die bijv al 2 jaar stil staat. Dat is hun doelgroep.
 
:) morgenavond combineer ik met een etentje en ik rij gelijk uit mn werk (Breda), maar ik heb ook een mooie zien staan in Ridderkerk van een particulier. Daar wil ik misschien dit weekend ook nog even langs en ik zou het fijn vinden als je dan mee zou willen!! :}
toevallig een SV, die je gaat bekijken in ridderkerk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan