MF-ers omgeving Gouda deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* 1800 *O*
(je moet wat posten he....)
Vrees dat ik voorlopig nog maar sporadisch kan posten, pc gaat zeer binnenkort de geest geven!
Als er nog mensen zijn die een oud beesje hebben staan, dan houd ik mij aanbevolen!
 
Hoi allemaal we hebben net bericht gekregen uit Oostenrijk. Ze hebben niet z`n mooi weer maar ze hebben erg veel lol. *O*
 
Hier nog een piccie van een Catje ;)
kze_mis_na_podtrzymaniu.jpg

Misschien een ideetje voor je? ;)
 
Vrees dat ik voorlopig nog maar sporadisch kan posten, pc gaat zeer binnenkort de geest geven!
Als er nog mensen zijn die een oud beesje hebben staan, dan houd ik mij aanbevolen!
Wat zijn de symptomen? Wat doet-ie nog wel en wat niet meer? Ik heb dan wel geen 'oud beestje' meer over (als je die bijna antieke pentium 100MHz even niet meerekent... ;) ), maar wel een stapel(tje) bruikbare maar ongebruikte onderdelen (P III, P IV, AMD). Misschien is daar nog wel wat mee te doen :? .
 
Kijk, op deze manier kunnen we misschien nog wel een complete PC voor JeR1oen in elkaar knutselen... :P

:+
 
Lever ik de lucht wel om te koelen :+

(Mijn oude pc heeft al een andere bestemming maar dat wist ie al)
 
@ Fazero heb jij voor en achter andere vering? Hyperpro of WP
Alleen andere veren, van WP.
WP heeft nu alleen hun prio verlegd naar de racerij geloof ik dus voor gewone consumenten leveren ze niet zo veel was mij verteld. Of het werkelijk zo is weet ik niet.
 
Afternoon Fazero,heb jij informatie/ervaring/stuurwegen in het Zwarte Woud in de buurt van Todtmoos? :Y :Y :Y
Helaas..... ik heb geen ervaring met het zwarte woud, vanavond zal ik nog wel ff thuis kijken, heb van Robin een website gekregen met alleen maar routes, weet niet of ook Duitsland er bij zit.
 
Hoi hoi! jeetje! wat een hoop reacties op mijn pc-perikelen! :}

De Symptomen zijn vooral op de harddisk te vinden... raar geluid, scandisk almaar oppervlakte controle doen en steeds meer bad sectors aantreffen. daarna de boodschap dat de schade blijvend is en waarschijnlijk door slijtage van de hard ware komt... :N ....
maar het is ook al een oud beestje p2 350.
mochten er nog vragen zijn van hulpgevende instanties, dan staat mijn e-mail on mijn profiel! (of je hebt hem al, natuurlijk!)

P.s. Ik heb alleen maar overgetypt wat er in beeld komt, ik heb er verder helemaal geen verstand van |(
 
Zo kom me ook maar eens voorstellen, zie dat het hier normaal gezellig druk is dus lijkt het me wel leuk om eens mee te rijden.

Ik kom zelf uit Leiden, maar aangezien er niet al teveel gereden wordt daaro door mf'ers kom ik maar hier eens een kijkje nemen. Rij op een cbr400rr uit 91 rond, helaas met 25kw maar dat mag de bochten pret niet drukken. Afgelopen weken de omgeving van de lek eens bekeken, en vooral sommige bochten op de lekdijk bevielen mij goed...alleen klote van die 60 en 30 km stukken maargoed.

Dus als er weer eens gereden wordt als de meeste terug zijn van vakantie dan hoop ik er zeker bij te zijn !
 
Zo kom me ook maar eens voorstellen, zie dat het hier normaal gezellig druk is dus lijkt het me wel leuk om eens mee te rijden.

Ik kom zelf uit Leiden, maar aangezien er niet al teveel gereden wordt daaro door mf'ers kom ik maar hier eens een kijkje nemen. Rij op een cbr400rr uit 91 rond, helaas met 25kw maar dat mag de bochten pret niet drukken. Afgelopen weken de omgeving van de lek eens bekeken, en vooral sommige bochten op de lekdijk bevielen mij goed...alleen klote van die 60 en 30 km stukken maargoed.

Dus als er weer eens gereden wordt als de meeste terug zijn van vakantie dan hoop ik er zeker bij te zijn !

Welkom Jolan zoals je mischien gelezen hebt rijden we op de woensdagavond we vertrekken bij Goedhart Motoren. *O*
 
Oké top ! Heb gelijk de beginpost eens doorgenomen, en als het een beetje mooi weer is ben ik er zeker bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan