MF-ers omgeving Gouda

De

  • Poll

    Stemmen: 2 13,3%
  • is

    Stemmen: 9 60,0%
  • even

    Stemmen: 1 6,7%
  • niet

    Stemmen: 1 6,7%
  • van

    Stemmen: 1 6,7%
  • toepassing

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga me zo eerst uit leven op de crossmotor
full
 
Mogguh, ga zo met Blauwitje de heuvelrug route rijden.... alleen hoe an waar en hoelaat we afspreken is nog niet bekend nu.... :?

Ik verzamel rond 12.30 bij de Mc D bij Safe Zoetermeer en dan hoor ik waar ik Blauwitje ontmoet met z'n gezelschap.
 
Aight, matties van jouw?

Ik neem ook wat mensjes mee! Ride & motormaat (oftewel mijn pa en ma :+ )
ff nog aan mijn buurman vragen en aan die gozer met z'n ZX-7R
 
ok die ene met die hand gaat mee op een blade, en nog 3 maatjes. eentje op een gsxr 1100, en een op zx9r en een op een zx6r :]
 
gezelli, maaruh ik rijd de 17e niet zoals gister hoor...dat kan je beter doen met een klein groepje


Ohw heb je trouwens mail gehad?
 
Ik meld me bij deze toch nog aan voor de toerrit van de 17de, ik kan toch nog mee. Een maatje van me gaat ook mee (uit Cabauw). Zijn e-mail is the_coach_no1 (@) hotmail . com ..
Wel makkelijk om hem ook op de mailinglist te zetten, naam is Charlie.

Oke tot volgende week! Enig idee hoe lang de rit ongeveer gaat duren (ivm werk daarna)?
 
Hey, nou das beter man. Zal nog een x-tra mailtje versturen naar je maat. (done)
sorry, over de tijdsduur kan ik niks zinnigs zeggen. echt niet
 
Laatst bewerkt:
ja precies re-chart, lekker die tas thuislaten. ga een steuntje in mekaar lassen waarop ik de plattegrond kan leggen.
 
als het een beetje mooi weer wordt van 16tm/ 19 okt, zit ik met de motor in monschau :]
en anders zonder motor in duitsland '(
maar ik ben er in ieder geval niet bij de 17e...
 
weet ik, had je al vermeld, staat ook afgemeld op de 1e page. Jammer, maar veel plezier in monschau!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan