MF 'ers uit Krimpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stifler

MF'er
3 dec 2003
95
0
Krimpen aan den IJssel
Zie nu al meerdere mensen uit krimpen hier op het topic aanwezig.
Ben eigenlijk wel benieuwd wie dit allemaal zijn en of het eventueel bekende zijn.

Hoor het wel van de mensen uit Krimpen.

Groet,

Stifler
 
Ikke,kan alleen voorlopig niet rijden,aangezien ik mijn mille heb kortgereden.
Ben nu een schadefiets aan het opknappen.
 
Ik denk dat hij IJssel bedoeld. Maar ikke ook dus. Alleen nog geen motor. Ik kan nog wel een paar namen noemen, maar die moeten maar zelf reageren. Maar Stifler, waar ga jij altijd rijden hier in de buurt?
 
hier nog een uit krimpen a/d ijssel

misschien moeten we eens met zijn allen afspreken. lekker met zijn allen door de polder :]

stiffler....rij jij ook wel eens met een andere gsxr...volgens mij ben ik je een keer bij ridderkerk tegengekomen. ging je een rondje en toen weer terug naar krimpen.

sjaak
 
Rij niet met een andere GXR maar heb er al wel een paar in Krimpen gezien. Ook een 2001 model. Rijd volgens mij vaak met z'n vriendin achterop. Rij wel eens met een harley samen of met twee harley's. (m'n pa en een vriend daarvan). Maar lijkt me wel een goed idee om eens een keer af te spreken met mensen uit Krimpen aan den IJssel of Lek of Capelle. Lekker :]

Die met die RSV Mile heb ik van marco gehoord dat hij die kort heeft gereden op Gorinchem een week of twee drie geleden. Klopt dat??

Groeten Stifler (jeroen)
 
Aloha
mede krimpenaren


ik ben tony

er zijn er toch nog niet zoveel he !
wie rijd er nou met wat is ook wel een leuke om te vertellen
ik rijd zelf r1
blauwe
en rijd vaak met iemand op een blade en een ZX6 r


:} YZF R1 THE BEST :}
 
Ik wilde eigenlijk niet reageren omdat Tony anders mijn nick weet, maar goed :+
Ik rijd op een kawasaki zx-6r 636 uit 2004 :}
Hiervoor op een zx-7r maar die is er helaas niet meer.

Lijkt me wel lachen om eens met een groepje te rijden haha. kijken hoe dat gaat.

@ Jeroen, ik denk dat je Mark ook wel kent. Hij rijdt op een Aprilia RSV Mille. Volgens mij heb je zelfs bij hem in de klas gezeten.
 
Laatst bewerkt:
Ja Hallo............

Heb mijn login weer eens onder het stof vandaan gehaald. 3x raden ik ben dus Mark.
Ik kom voorlopig nog uit Krimpen aan den IJssel, dus ik zal ook maar ff reageren.

Ik rij dus op een Aprilia RSV Mille.......... tenminste als ie het doet.. op het moment rijdt dat !@!#$@!#%!@#%! ding niet.

Jeroen, wij hebben volgens mij in een vaag verleden bij elkaar in de klas gezeten. Krimpenerwaard college.

Tony........ nu weet je mjn nick ook.
Je zal vast een gelukkig man zijn nu...........

Als ik ooit weer een keer mag rijden............moeten we maar eens afspreken.

Xieje!!!

Mark
 
ALOHA


ja patrick is lachen man
zo markieeee ook de pc weer is aan en niet an het werk

maar nu weten we er een paar uit de regio maar rijden ho maar wel een
datumpie neer zetten dan om te rijden bet een aantal motoren dan
wel lachen ja



YAMAHA YZFR1 THE BEST


ow (mark) ik heb voor jou iets geziennn
zoesss 1000 2001
maar ja wat mag ie kosten ???
 
en wat dacht je van dat idioote gedrag van een bepaalde groepering die zondag de auto niet mag gebruiken maar toch de straten zeer dicht bij de kerken volledig volpakeren....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan