MF ET-Clan Paintball Challenge

Wanneer gaan we knallen

  • 14-11-2004

    Stemmen: 2 16,7%
  • 21-11-2004

    Stemmen: 0 0,0%
  • 28-11-2004

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12-12-2004

    Stemmen: 0 0,0%
  • 19-12-2004

    Stemmen: 0 0,0%
  • 09-01-2005

    Stemmen: 2 16,7%
  • 16-01-2005

    Stemmen: 1 8,3%
  • 23-01-2005

    Stemmen: 7 58,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Die schiet gelijk een emmer met verf af zeker :P

Foto's :} :}
Heheh, ach.. ik vind foto's schieten iets leuker (en minder pijnlijk). Moet alleen nog kijken hoe ik het dan doe; actiefoto's zijn best leuk, maar ik wil nie teveel risico lopen om een paintball tegen me snoet of me camera aan te krijgen :P .

Ach, we zien wel. Als er meer mensen het leuk vinden, dan kunnen we wat groepsfoto's maken met leuke ET-poseerstanden ;) .
Thuis een beetje photosoepuh en dan komt er weer wat leuks als aandenken :P .
 
Hé nog een ET topic *D

Ik ga ook mee, liefst in januarie
ben in december beetje druk.

Als motorrijders samen wat gaan doen is
het toch altijd motorgerelateerd. :z
 
ehm, modjes, ik heb per ongeluk op de verkeerde datum gestemd. Kan iemand mijn stem weghalen |(
 
(Afbeelding)
Meets
(Afbeelding)

Naar aanleiding van: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/67915/

"The enemy is weakened..." "He's got a paintball in his ** :X "



Het is zover, na een paar maanden online oefenen gaat de MF ET-Clan ( :+ ) elkaar real-life te lijf in een all-out Paintball War.


Met dank aan Klinkschakel voor de volgende info:Mijn voorstel is om een zondag te nemen. Is in het weekend, maar toch goedkoper als een vrijdag of een zaterdag.

Ik zal zo een poll aanmaken met datum. Ik plaats ook een paar datums in januari.



Als je meewilt, mail dan ff naar:

robinboelenapepiemelhetepost.kom

Dan hoef ik niet elke keer het hele topic door te lezen :P


***>> Wie gaan er mee <<***

1 - Nick Name
2 - Mack
3 - Viccie
4 - Sigma
5 - Kjepper
6 - Superkris
7 - Firedré
8 - Imhotep
Waarom sta ik nog niet in dat rijtje B| B| B| B| B|
 
dan is het goede :P


* Imhotep werd al bijna boos, omdat zijn ET-makkers hem vergaten*




:+


[me]Nick Name Dacht dat Imho zijn ET-makkers was vergeten omdat het topic al een halve dag staat en hij nog steeds niet had gereageerd :P [/me]
 
"We moeten niet wachten tot het te laat is", motiveert dokter Spileers zijn noodkreet rond het oorlogsspelletje waarin men de 'vijand' moet raken met verfballetjes die afgevuurd worden met een luchtdrukpistool. "In de Verenigde Staten belandden tussen 1997 en 2001 zo'n 12.000 jongeren ouder dan zeven in het ziekenhuis na een spelletje paintball. Bijna 60 procent daarvan had een oogletsel opgelopen. Vaak ernstige letsels als je weet dat de verfbolletjes tegen een snelheid van 330 km per uur het luchtdrukpistool verlaten."

Mietjes })
 
full
 
"We moeten niet wachten tot het te laat is", motiveert dokter Spileers zijn noodkreet rond het oorlogsspelletje waarin men de 'vijand' moet raken met verfballetjes die afgevuurd worden met een luchtdrukpistool. "In de Verenigde Staten belandden tussen 1997 en 2001 zo'n 12.000 jongeren ouder dan zeven in het ziekenhuis na een spelletje paintball. Bijna 60 procent daarvan had een oogletsel opgelopen. Vaak ernstige letsels als je weet dat de verfbolletjes tegen een snelheid van 330 km per uur het luchtdrukpistool verlaten."

Mietjes })


Sissy's :P


Mijn vriendin gaat ook mee.... })
Hebben ze ook volautomatische paintballwapens })
 
... Vaak ernstige letsels als je weet dat de verfbolletjes tegen een snelheid van 330 km per uur het luchtdrukpistool verlaten."

Mietjes })
330 km/u :P . Sjah, dan werk je wel met een wat professionelere marker i.p.v. een Tipmann die je in bruikleen krijgt op de baan (die gaan nie harder dan 190 km/h... uiteraard nog behoorlijk pijnlijk, zeker binnen 10 meter - believe me, I know :( ).
 
Ik een een handje van deze mee:

grenade.jpg


The Patened Tippmann "Squad Buster" non-toxic paint grenade adds a new dimension to the game. Just pull pin and throw. Upon impact, the "Squad Buster" releases a swirling fury of non-toxic, water soluble paint with a 30 foot plus "marking zone"


})
 
Ik een een handje van deze mee:

(Afbeelding)

The Patened Tippmann "Squad Buster" non-toxic paint grenade adds a new dimension to the game. Just pull pin and throw. Upon impact, the "Squad Buster" releases a swirling fury of non-toxic, water soluble paint with a 30 foot plus "marking zone"


})

Aaaahahaha gheghe.. Briljant :} :}
 
Ik een een handje van deze mee:

(Afbeelding)

The Patened Tippmann "Squad Buster" non-toxic paint grenade adds a new dimension to the game. Just pull pin and throw. Upon impact, the "Squad Buster" releases a swirling fury of non-toxic, water soluble paint with a 30 foot plus "marking zone"


})
damn, die wil ik ook :P

doe mij daar maar een stuk of 10 van.
"You damaged the tank"
 
330 km/u :P . Sjah, dan werk je wel met een wat professionelere marker i.p.v. een Tipmann die je in bruikleen krijgt op de baan (die gaan nie harder dan 190 km/h... uiteraard nog behoorlijk pijnlijk, zeker binnen 10 meter - believe me, I know :( ).



Spyder E99, All American teardrop barrel, vieuwloader 18volt hopper, pure energy regulator O-)
 
Spyder E99, All American teardrop barrel, vieuwloader 18volt hopper, pure energy regulator O-)
Die kom ik ni standaard tegen bij de banen :P

Maar heb je die Kingman zelf dan? En hoe bevalt ie?

Heb laatst ergens een marker gezien met een twisted barrel; hogere accuracy en reikwijdte. Was wel *kewl* :P .
 
Terug
Bovenaan Onderaan