MF - Flevoland - Deel 32-3

Status
Niet open voor verdere reacties.
nieuw piccie :W :W
full
 
Ik denk Mark, en dat hij daarna zijn motor in mandeveen de grindbak in gereden heeft :(


voorkennis ?? oja present ...

Mark :} -O-

1.58 nog wat als ik het goed heb ... hij is eronder idd. en hij ging als een malle maar een flinke klapper ook ... mag hij zelf vertellen was een bijzondere ... hij heeft verder niets maar de bike is flink eraan.

verder een weekend assen groningen pffffffff ... als ze ons de kroeg uitgooien ... (2x) zegt genoeg denk ik ... en wat gereden enzo ...
 
Laatst bewerkt:
Hey all


Das effe mooi, kom ik zaterdag op een verjaardag van een volslagen onbekende, hoor ik dat er in de schuur een srad staat. "Ja" zegt mw in de keuken, terwijl ze schildpadden eieren kookt.. (soko soko) dat ding moet weg weet jij er iemand voor?. Dus ik vraag de heer des huizes of hij het ding wil laten zien... :9~ :9~ :9~

Vandaag overgeschreven en weer inzetbaar (moet alleen nog even ducktape kopen)


echte liefde roest niet...

foto"s volgen, en deze kom ik graag even voorstellen aan de president.
 
pfoooeee dat was me het weekendje wel zeg!! Midden in de de stad Groningen in de auto's geslapen na een hele maffe nacht zuipen en sochtends wakker worden door mensen die aan het winkelen zijn. Overdag gratis het Japanse autofestival op Assen binnengekomen waar onze motoren mooi uitgestald stonden en onze ogen uitgekeken naar de sjonnies daarzo.

Het rijden ging echt super, als vanzelf bijna en heb hierdoor 'helaas' alleen maar 2.02's gereden.. ach, het is geen slecht begin zullen we maar zeggen... Mark ging echt super en heeft twee sessies in de 1.59ers gereden. Toch een beetje teveel gepusht waarschijnlijk waardoor die eenmaal zonder schade in de grindbak van Mandeveen terecht kwam en eenmaal de motor niet overeind kon houden in Duikersloot... Lichamelijk gelukkig niet iets kapot in ieder geval.

Foto's komen morgen wel, nu eerst slapen :P
 
Laatst bewerkt:
Semt-x Hiero :P

Dag mensen,

Hierbij een status update van mij zelf.
Het ging vandaag opzich erg goed. In de ochtend 2 sessie's te hebben gereden in groep 3 moest ik van de organisate naar groep 4 i.v.m. mijn ronde tijden. De 3 laatste sessie reed ik zo rond de 2 min soms er onder en soms er boven. In de laatste ronde van de laatste sessie ging het mis. Ik kwam mandeveen uit om duikerssloot in te gaan en mijn achter wiel gleed weg. Hij kreeg toen er na weer grip en mark werdt gelanceerd om hoog. Ik had mijn stuur vrij stevig vast waardoor ik naast de motor terrecht kwam en ik dus in de bocht op de zijkant van mijn motor lag. Ik probeerde zo nog bij te sturen om er vervolgens weer op te klimmen echter is dat niet gelukt en was de grindbak niet meer te missen.

Technishe staat van de motor is goed. Wel zijn alle kuipen beschadigd het subframe heeft een opdonder gehad en mijn kilometer teller is afgebroken. Het blok heeft een krasje maar lekt geen olie.

Met mij gaat alles verder goed. Ik zal morgen wat stijf zijn en een paar blauwe plekken er bij hebben. Foto's komen er aan.
 
goed gereden Mark! :}

Sterkte met je lijf, ik bel je morgen wel ff. Kijken hoe snel we je fiets kunnen fixen.
 
Laatst bewerkt:
Damn Mark, balen zeg!

Maar gelukkig heb je zelf alleen maar een paar blauwe plekken!
 
Hey all


Das effe mooi, kom ik zaterdag op een verjaardag van een volslagen onbekende, hoor ik dat er in de schuur een srad staat. "Ja" zegt mw in de keuken, terwijl ze schildpadden eieren kookt.. (soko soko) dat ding moet weg weet jij er iemand voor?. Dus ik vraag de heer des huizes of hij het ding wil laten zien... :9~ :9~ :9~

Vandaag overgeschreven en weer inzetbaar (moet alleen nog even ducktape kopen)


echte liefde roest niet...

foto"s volgen, en deze kom ik graag even voorstellen aan de president.


*O* *O* *O* *O* *O*
 
Eerste keer dat ik eigenlijk het Flevoland Topic doorlees. Zit normaal alleen op de Fazer topic. Maarre... Ik zie dat jullie iedere vrijdag een afspreekpunt hebben. Wat wordt er dan zoal gedaan? Wordt er ook vrijdagavond nog een route gereden?
 
Semt-x Hiero :P

Dag mensen,

Hierbij een status update van mij zelf.
Het ging vandaag opzich erg goed. In de ochtend 2 sessie's te hebben gereden in groep 3 moest ik van de organisate naar groep 4 i.v.m. mijn ronde tijden. De 3 laatste sessie reed ik zo rond de 2 min soms er onder en soms er boven. In de laatste ronde van de laatste sessie ging het mis. Ik kwam mandeveen uit om duikerssloot in te gaan en mijn achter wiel gleed weg. Hij kreeg toen er na weer grip en mark werdt gelanceerd om hoog. Ik had mijn stuur vrij stevig vast waardoor ik naast de motor terrecht kwam en ik dus in de bocht op de zijkant van mijn motor lag. Ik probeerde zo nog bij te sturen om er vervolgens weer op te klimmen echter is dat niet gelukt en was de grindbak niet meer te missen.

Technishe staat van de motor is goed. Wel zijn alle kuipen beschadigd het subframe heeft een opdonder gehad en mijn kilometer teller is afgebroken. Het blok heeft een krasje maar lekt geen olie.

Met mij gaat alles verder goed. Ik zal morgen wat stijf zijn en een paar blauwe plekken er bij hebben. Foto's komen er aan.


xx we regelen vast wel wat ... ;)
 
Semt-x Hiero :P

Dag mensen,

Hierbij een status update van mij zelf.
Het ging vandaag opzich erg goed. In de ochtend 2 sessie's te hebben gereden in groep 3 moest ik van de organisate naar groep 4 i.v.m. mijn ronde tijden. De 3 laatste sessie reed ik zo rond de 2 min soms er onder en soms er boven. In de laatste ronde van de laatste sessie ging het mis. Ik kwam mandeveen uit om duikerssloot in te gaan en mijn achter wiel gleed weg. Hij kreeg toen er na weer grip en mark werdt gelanceerd om hoog. Ik had mijn stuur vrij stevig vast waardoor ik naast de motor terrecht kwam en ik dus in de bocht op de zijkant van mijn motor lag. Ik probeerde zo nog bij te sturen om er vervolgens weer op te klimmen echter is dat niet gelukt en was de grindbak niet meer te missen.

Technishe staat van de motor is goed. Wel zijn alle kuipen beschadigd het subframe heeft een opdonder gehad en mijn kilometer teller is afgebroken. Het blok heeft een krasje maar lekt geen olie.

Met mij gaat alles verder goed. Ik zal morgen wat stijf zijn en een paar blauwe plekken er bij hebben. Foto's komen er aan.


Oef, gelukkig heb je zelf niets gebroken. Als blauwe plekken en een deukje in je ego het enige zijn heb je geluk. Beetje rust zal je vast wel goed doen samen met de goede zorgen van FB gaat het wel goed komen :+ :+

Je motor zal vast ook goed komen, je hebt deskundige hulp om je heen.
Wel hele mooie tijden gereden zeg, petje af :} :}
 
Laatst bewerkt:
yep en ben morge wel thuis.
de vrouw belde net nadat ik jouw een sms had gestuurd,zijn samen even naar harderwijk geweest.
heb morge wel tijd tot 1500uur.
hoor het wel en even kijken wat voor weer het wordt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan