MF Flevoland deel XXIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ : die zuignap-camera-houder werkte prima op de auto. Daarna niet meer gebruikt. Weet ook niet meer wat ie kostte en waar ik heb besteld heb. Dacht dat het iets van €100 was.

@V-ray : ik ga naar Mexico, met een polsbandje een week de swim-up-bar leegdrinken.

BMW's zijn zo gek nog niet.
Heb een GS en Cruiser gehad. Die nieuwe GT schijnt iets van 150pk te hebben?
Best geinig voor een toermotor.
Kijk mij stoer zijn :
motor0001.JPG


Maar zo'n honda is ook leuk
motor14.jpg
 
ik vond het al zo raar dat ik niet meer kon quoten in het andere topic. ik sta op je schade foto hank! :+ ging net mijn band om laten leggen. wat praat dat kut zeg met een verdoofde bek. heb je die witte fz1 met die acra pijpen gezien? dies ook vet hoor. of de z750..

[me]Gsx-freak begint te ijlen maar dat komt door de medicijnen :+
[/me]


ennuh ik heb ook een toermotor.. SS is het iig niet. ja Super Sloom
 
ik vond het al zo raar dat ik niet meer kon quoten in het andere topic. ik sta op je schade foto hank! :+ ging net mijn band om laten leggen. wat praat dat kut zeg met een verdoofde bek. heb je die witte fz1 met die acra pijpen gezien? dies ook vet hoor. of de z750..

[me]Gsx-freak begint te ijlen maar dat komt door de medicijnen :+
[/me]


ennuh ik heb ook een toermotor.. SS is het iig niet. ja Super Sloom

leuk dat je op mn schadefoto staat....expert was er idd vandaag..

en ik snap er geen klote meer van allemaal...
€ 3800 euro schade
€ 5500 is de dagwaarde

nu moet er bod uitgebracht worden ?
en krijg ik de dagwaarde uitgekeerd

schijt en schijtziek ben ik er van...

als ik mn wrak verkoop aan Motoport voor € 2000 krijg ik van de verzekering geen € 3800 maar aanvulling tot de dag waarde: € 3500 dus, plus die € 2000 van het wrak

schade aan "mijn" pak gaan ze niets mee doen...die heeft al wat meer geleden was de opmerking, hahaha...daar had hij op zich wel gelijk in :+

maar einde verhaal is dus dat ik nu hoogstens € 5500 terug krijg voor mn CBR...
financieel gezien niet echt een opsteker zeg maar :(
 
balen man. want hun lappen hem op en verkopen hem voor 7k oid.. echt dat hele spelletje tussen verzekeraars en dealers komt me mijn strot uit. wel per maand de hoofdprijs betalen maar als puntje bij paaltje komt...


hoe krijg ik trouwens het best mijn voorwiel eruit? krik onder het blok?
 
leuk dat je op mn schadefoto staat....expert was er idd vandaag..

en ik snap er geen klote meer van allemaal...
€ 3800 euro schade
€ 5500 is de dagwaarde

nu moet er bod uitgebracht worden ?
en krijg ik de dagwaarde uitgekeerd

schijt en schijtziek ben ik er van...

als ik mn wrak verkoop aan Motoport voor € 2000 krijg ik van de verzekering geen € 3800 maar aanvulling tot de dag waarde: € 3500 dus, plus die € 2000 van het wrak

schade aan "mijn" pak gaan ze niets mee doen...die heeft al wat meer geleden was de opmerking, hahaha...daar had hij op zich wel gelijk in :+

maar einde verhaal is dus dat ik nu hoogstens € 5500 terug krijg voor mn CBR...
financieel gezien niet echt een opsteker zeg maar :(


Mhhh bel me ff ! dan heb ik wel een beter idee
 
balen man. want hun lappen hem op en verkopen hem voor 7k oid.. echt dat hele spelletje tussen verzekeraars en dealers komt me mijn strot uit. wel per maand de hoofdprijs betalen maar als puntje bij paaltje komt...


hoe krijg ik trouwens het best mijn voorwiel eruit? krik onder het blok?


idd. riekt dit naar een spelletje met als grote winnaar de motordealer ...

onder je voorvork balken opstapelen ...... of hem ophangen met een sjorband aan het dak van je schuur .... ????

(ja Tyl ik weet)
 
balen man. want hun lappen hem op en verkopen hem voor 7k oid.. echt dat hele spelletje tussen verzekeraars en dealers komt me mijn strot uit. wel per maand de hoofdprijs betalen maar als puntje bij paaltje komt...


hoe krijg ik trouwens het best mijn voorwiel eruit? krik onder het blok?


We hadden net ook wat moois, Arend wil de adisa auto inparkeren doet netjes zijn knipperlicht uit en wil de parkeerplaats oprijden en zet ineens de neus in de zijkant van een auto :(
Die gast wilde arend ff inhalen voordat hij ging inparkeren vanaf achteren er ff rechts langssteken zeg maar.
Stapt die kerel uit helemaal uit zijn dak, Arend was schuldig volgens hem .... volgens mij dus niet. Politie erbij de hele mikmak ... hij bleek harder dan 40 te rijden aan het remspoor te meten ... in een 30km wijk.

Heb die kerel wel een beetje zitten stangen wat een eikel ... en hij kon slecht tegen de opmerkingen "haastige spoed zelden goed" zegt hij ja hij (arend) maakte een rare beweging ik zeg "ik ga dan ook altijd inhalen" en bij het schadeformulier deed hij vreemd dus toen "zoals de waard is ...." en nog wat van dat spul ...

dus heb mijn portie vandaag ook weer gehad ... denk zo'n 750,= schade
 
@Hank: deze al gezien? SV'tje

Of deze voor jezelf?

thnx voor het meezoeken mate...

maar ik ben er al uit voor mezelf...vandaag met een SV gereden, maar dat gaat echt niet met mijn rug...het gaat een Fazer worden...alleen niet een hele nieuwe nu :(
maar wel heel erg mooi...

vanavond de Fazer voor Renate opgehaald...ik mag niet in de schuur komen nu :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan