MF Flevoland deel XXIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Circuit rijden Zandvoort 2006

Oké het was er eindelijk dan toch van gekomen, Miertje zou zich gaan “bewijzen” op het circuit van Zandvoort.

Wat ging er aan vooraf ? Tja wat moet ik zeggen. Eens een poser altijd een poser, en ja ik vind het wel leuk om dat af en toe te doen. Zo ook op spot 1 en spot 2, ik moet toch mijn lengte in andere dingen goed maken.

Want een klein mannetje op een kleine groene kikker, kan die wel rijden of niet ? Gelukkig gaat het redelijk op spot 1 en spot 2. Maar op een gegeven moment is dat hetzelfde als rechtdoor rijden. Je rijdt een bocht zo vaak dat je hem kan dromen en er redelijk hard doorheen kan rijden.

Ik ben van mening dat het helemaal niets zegt over of je een beetje kan sturen of niet. Iedereen kan hard rechtdoor rijden, en iedereen kan na 100.000 keer dezelfde bocht te hebben genomen er redelijk doorheen komen. En trouwens hardrijden betekend niet dat je kan rijden. Ik zie wel eens gekken rijden echt mega hard maar ook mega lomp. Dus het zegt niets, en daar gaat het hier trouwens helemaal niet over.

Martijn had aan mij gevraagd of ik niet op Zandvoort wilde rijden, vooral omdat hij die dag jarig was zou hij het leuk vinden als ik er ook was. In eerste instantie was ik alleen maar van plan om te komen kijken. Maar ik wil eigenlijk al zo lang op het circuit rijden, ben er gewoon bang voor want vallen is stuk, dat ik mij toch maar heb ingeschreven.

Het is toch raar wat gevoel met je kan doen, een week van te voren kriebels in je buik hebben omdat je iets leuks gaat doen. Flitsen door je hooft over vallen en het echt niet meer leuk vinden. Dromen over door de bocht gaan als een echte coureur. Man je wil niet weten waar ik allemaal over gedroomd heb de weken voordat we zouden gaan.

En dan is het zo ver, de avond voordat je gaat. Dat is echt een kut avond. Alles klaar leggen, alles checken en dubbel checken. Wekker zetten. Niet kunnen slapen. In slaap vallen en wakker worden badend in het zweet omdat je droomt dat je te laat bent enz.

Mijn wekker ging netjes af om een uurtje of half 5, en ik werd ook gewoon wakker !!!!! Nog even lekker blijven liggen en naar buiten gekeken hoe het weer was. Dat was de eerste domper van de dag. Wat een KUT weer.

Snel eruit en lekker douchen, tandenpoetsen, pak aan trekken en naar de computer gehold om de weersvoorspellingen te bekijken. Die waren nog niet echt super maar het zag eruit dat het wel droog zou worden alleen bewolkt. Snel naar beneden, slokje cola en tas gepakt en naar buiten op de motor gestapt. Nou wil het wel eens voorkomen dat mijn motor niet wil starten. De laatste keer was vorig jaar maar het zit wel in je hooft. Na een paar keer starten ging ie gelukkig wel aan.

Over de A6 naar spot 1 gereden, in de motregen. Rond 6 uur kwam ik daar aan en stonden Pruts & SuperJoop en Voronwë al te wachten. Waar was Jack ????? Die belde mij de dag ervoor nog dat hij nooit te laat is en er precies om 5:45 zou staan. Nou iedereen was er behalve Jack. Gelukkig zijn er mobieltjes en werd via een sms duidelijk dat ie er wel aan kwam. Daarna hebben we nog even op Kawa-broertje (kan ook een ander zijn geweest) gewacht maar die kwam niet en toen zijn we rond 6:15 uur weg gereden.

We reden meteen de file in op de A6 en kwamen we Tyl en nog een paar tegen. Lekker door de file gereden richting Zandvoort. Wat is het toch verschrikkelijk kut om door de regen te rijden. Dat vind ik echt gewoon eng.

Uit eindelijk veilig (bijna niet hé Pruts) aangekomen op assen. En daar even gestaan en niet weten waar we nu precies moesten zijn, restaurant was nog dicht en er waren nog maar weinig mensen. Na een tijdje kwam Tyl aanrijden en zijn we achter op de padock bij de Tarzan bocht gaan staan met de motoren. Er moest nog ingeschreven, gekeurd en getankt worden.

Inschrijven was zo gebeurd, ik had nummer 229. Daarna snel naar de keuring, ik scheet zeven kleuren stront voor mijn uitlaat maar dat ging helemaal goed. Maar helaas waren mijn remblokken versleten. Vrijdagmiddag nog de rechterkant bekeken en die zag er volgens mij goed uit. Mijn motor werd niet goedgekeurd !!!!!! Maar Miertje is Miertje niet als hij geen blokken had meegenomen. Dus snel vervangen en laten keuren. Gelukkig goedgekeurd. Daarna snel wezen tanken.

Toen naar de briefing gegaan welke niet veel voorstelde. Wel Kut dat er verteld werd dat je niet vrij mocht rijden vandaag !!!! 2e domper !!!!! Meteen naar de keuring moesten wij ons opstellen in de pits. We sloten aan bij de 3e groep in groep 2. En terwijl we daar stonden ging er ééntje verschrikkelijk onderuit net voor de Tarzan bocht (einde rechte stuk). Dat was wel even slikken.

En toen mochten we, de baan was nat en we moesten rijden. Ik had a gezegd en moest nu ook wel B zeggen. Man wat een gevoel voor het eerst op het circuit een natte baan en net een ongeluk gezien.

Het voelde net alsof mijn motor bij iedere bocht onderuit glee en als of mijn motor krom was. Nee ik zat verre van relaxed op mijn motor. Helemaal tijdens het 2e rondje. We reden achteraan op het circuit en daar zag ik SuperJoop langs de baan staan samen met zijn motor, dit terwijl hij er echt op zou moeten zitten en aan het rijden moest zijn. MMMM dat was toch niet de bedoeling.

Het ging wel steeds lekkerder en ik denk dat ik nog nooit zo hard heb gereden in de regen.

De 2e sessie ging al wat beter, het was ook niet meer nat en konden we wat harder rijden. Het voelde allemaal goed maar ik had nog wel een brok in mijn maag. Op de een of andere mannier vond ik het niet snel genoeg gaan ik voelde dat ik harder kon. De 2e sessie was wat dat betreft een beetje een domper, de 3e dus.

Na de 2e sessie dit gemeld bij de marshall en die beloofde mij dat we de 3e sessie harder zouden gaan. En dat heeft ie waar gemaakt. Niet normaal meer, gewoon kant en klare porno. Wat ging die sessie lekker, steeds harder en steeds platter. Bijna alle rechterbochten mijn knie aan de grond. De Tarzan bocht is super. Daarna omhoog en weer een rechter bocht, daarna een kut (maar wel echt een super, beetje dubbel) 180 graden linker bocht. En meteen weer omhoog een beetje naar links dan naar een beetje naar rechts en links naar beneden. Een handgemaakte S-bocht door en meteen naar links omhoog. Dan een super geile porno bocht naar beneden en naar rechts. Beetje naar links en omhoog, vol in de ankers om naar rechts te gaan en naar rechts te blijven gaan, nog een keer extra insturen om nog meer naar rechts te gaan. Dan een vette bocht naar links waar ook de linker knie aan de grond kan. Een stukje rechtdoor en dan weer in de ankers voor een S-bocht en weer naar links en omhoog. Weer in de ankers en een mega lange harde vet gaaf coole bocht naar rechts waar geen einde aan komt. En dan zit je op het rechte stuk.

Het kan zijn dat het circuit iets anders loopt maar in mijn gedachten gaat ie zo !!!!!!!!

Wat een gave sessie en wat hard.

De 4e sessie begon ook weer erg goed !!! Alleen weer die kut regen, ging na een paar rondjes bijna op mijn bek in de super lange rechte bocht voor het rechte einde. Ben meteen de pits in gereden want ik wilde mijn kikker toch graag heel laten.

De 5e sessie ook nog gereden en was ook weer porno. In het begin kwam ik niet weg omdat mijn standaard nog uit stond. Hahahah wat een eikel. Samen met FireGirl die blackbird helemaal zoek gereden. Was jammer dat ie ineens bij ons in de groep zat want anders waren alleen FireGirl en ik nog over.

In ieder geval een super leuke dag gehad.

Let wel op neem wat te eten en te drinken mee, ik was eten vergeten!!!!!!!!

En het gaat erg snel, je bent snel aan de beurt om te rijden.

Laters
 
Laatst bewerkt:
martijn de grondspeling is natuurlijk wel vrij weinig maar denk niet dat ze in groep 1 al gelijk als rossi over de baan gaan toch? en anders even in het bandit forum gedeelte vragen naar kortere dogbones waardoor de kont omhoog komt
 
Laatst bewerkt:
Een mooi verhaal ant :} :P

Als je de volgende keer honger hebt, gewoon ff mij roepen. We hadden meer dan genoeg broodjes en div drankjes bij ons ;)

idd. als ik dat had geweten ... je kon ook broodjes halen bij die bar ... (i did)

maar leuk verhaal Ant ! ik heb precies hetzelfde iedere keer de dagen voordat we mogen rijden voelen als Wieggie 4 jaar oud en de nacht voor sinterklaas !

Het was alleen zandvoort geen assen :) ... enne mag ik je verhaal op Team-FR zetten ... onder een titel van "wat een circuit dag met je kan doen" ofzo ....
 
martijn de grondspeling is natuurlijk wel vrij weinig maar denk niet dat ze in groep 1 al gelijk als rossi over de baan gaan toch? en anders even in het bandit forum gedeelte vragen naar kortere dogbones waardoor de kont omhoog komt


hihi ;)

Weet je wat ik net had ... doe ik een wheelie (met doorschakelen) op de uitvoegstrook a1 / a6 uit het werk ... echt een nette komt er ineens een volvo invoegen voor me, terwijl ik op mijn achterwiel rij ... en hij wijzen op zijn voorhoofd ... hihihi ik vraag me nou af wie gekker is ......
 
Terrassie moest even wachten.
Heb even in een 911Turbo zitten knallen.
Toch ook best een klein beetje porno.

Top schijnt iets van 310 te zijn, we zijn gestopt bij 304 (je mocht daar 380).
Dat een telefoon best geinige foto's maakt kun je hier zien.
Porsche2.jpg
 
Laatst bewerkt:
vette bak man!

@wieg ik zou maar uitkijken ik had laatst op dat kruispunt hogering-a6 smeris achter me totaan jou huis zegmaar. ik had hem niet gezien, zag hem pas toen ik bij het kruispunt van populiers was.ik trok vast zijn aandacht door beetje hard de paralel weg op te schieten. het is weer mooi weer dus die apen zitten ook weer op de weg.

wel vet porno dat je nu ook kan doorschakelen :9

ps. dat soort mensen hebben genoeg aan 1 spiegel hoor })
 
Laatst bewerkt:
vette bak man!

@wieg ik zou maar uitkijken ik had laatst op dat kruispunt hogering-a6 smeris achter me totaan jou huis zegmaar. ik had hem niet gezien, zag hem pas toen ik bij het kruispunt van populiers was.ik trok vast zijn aandacht door beetje hard de paralel weg op te schieten. het is weer mooi weer dus die apen zitten ook weer op de weg.

wel vet porno dat je nu ook kan doorschakelen :9

ps. dat soort mensen hebben genoeg aan 1 spiegel hoor })

ja heb ik ook eens gehad ... met een gast op een bandit die hem wel zag ;)
Ben vrijdag gematst door een smeris ... wheelie voor de 24uurs esso bocht had hem niet gezien zat voor een bus ... bij het stoplicht stak hij zijn wijsvinger beteutelend en afwijzend op en daarna een duimpje ... (geen wheelie daarna hoor)
 
@Ant: Mooi verhaal en volgens mij klopt jouw beschrijving van het circuit 100%

@Pruts: Lachuh man! Lijkt me toch wel een magisch grens "300". Men kan wel lullen "Iedereen kan hard", maar er zijn er maar weinig die 300+ op het tellertje hebben gezien.
 
Motoren gaan niet harder dan 299!!

@Ant: Is mijn naam nu zo Moeilijk??? Enne Superjoop stond ook al op je te w88 op spot 1 's ochtends!
@rest: Ik wil ook mee de 8ste, maar ik kan niet :( :( :(
 
Motoren gaan niet harder dan 299!!

@Ant: Is mijn naam nu zo Moeilijk??? Enne Superjoop stond ook al op je te w88 op spot 1 's ochtends!

Dus? :? Valt gewoon te tweaken overigens en ook jouw tellertje tikt de 300 wel aan.

En dat van je naam... denk dat je er toch iets aan zult moeten wijzigen. Ant is nou al de 3e of zelfs 4e die er moeite mee heeft. Waar ligt het aan? Aan ons of je naam?

Ohwja; leuk nieuws vanaf huize Ros; Ray heeft naar alle waarschijnlijkheid begin augustus een nieuwe job. In de leukste sector die je zo ongeveer kunt bedenken. Ik leg wel meer uit als het allemaal definitief is. Er lezen ook andere mensen mee op MF.
 
Motoren gaan niet harder dan 299!!

@Ant: Is mijn naam nu zo Moeilijk??? Enne Superjoop stond ook al op je te w88 op spot 1 's ochtends!
@rest: Ik wil ook mee de 8ste, maar ik kan niet :( :( :(


MMMM

Je moet mij helpen ik zie niets verkeerd staan, of ben ik nou gek !!!!



:+

Sorry Joost dat ik je vergat, nog bedankt voor het broodje *O*
 
Dus? :? Valt gewoon te tweaken overigens en ook jouw tellertje tikt de 300 wel aan.

En dat van je naam... denk dat je er toch iets aan zult moeten wijzigen. Ant is nou al de 3e of zelfs 4e die er moeite mee heeft. Waar ligt het aan? Aan ons of je naam?

Ohwja; leuk nieuws vanaf huize Ros; Ray heeft naar alle waarschijnlijkheid begin augustus een nieuwe job. In de leukste sector die je zo ongeveer kunt bedenken. Ik leg wel meer uit als het allemaal definitief is. Er lezen ook andere mensen mee op MF.


Ik kan mijn digitale teller ook wel 300 aan laten geven.
Maar ja, wie houd je dan voor de gek he :?

Naam van Thijs is niet moeilijk. Effe knippen + plakken, en klaar is Kees O-)
Toch, Ant :P :X

En verder?
Wat heeft iedereen toch met nieuwe huizen, nieuwe baan, en trouwen enzo? O-)
Niet al druk genoeg :?


hee, everybody.....

zat er ook aan te denken om op 8 augustus mee te gaan naar zandvoort......
maar schiet me net te binnen dat orly en ik dan alweer 3 jaar getrouwd zijn
:X :X :X :X :X :X

(tijd voor wat anders zou je denken.......) _O- _O- :X :X

sorry schat. O-)

@ remco gespot........op z'n werk :W :W :W (uurtje geleden.)

@jack hou ons op de hoogte met je plannen van dat parkhuys gebeuren.....
mocht er wat gebeuren ,dan horen we dat graag
:Y :Y :Y :Y :Y

@rest.....hehe eindelijk weer een beetje zon in nederland en het wordt alsmaar beter

:W

Toevallig gezien wat er in zuid Duitsland naar beneden is gekomen?
Hagelstenen! En niet zo zuinig ook.
Dus: ook ik ben wel blij met dit weer!
 
Ohwja; leuk nieuws vanaf huize Ros; Ray heeft naar alle waarschijnlijkheid begin augustus een nieuwe job. In de leukste sector die je zo ongeveer kunt bedenken. Ik leg wel meer uit als het allemaal definitief is. Er lezen ook andere mensen mee op MF.

Leukste sector? Wat kom jij doen in de Klinische Fysica?
Mail is wat meer prive!
 
Circuit rijden Zandvoort 2006

Oké het was er eindelijk dan toch van gekomen, Miertje zou zich gaan “bewijzen” op het circuit van Zandvoort.

Wat ging er aan vooraf ? Tja wat moet ik zeggen. Eens een poser altijd een poser, en ja ik vind het wel leuk om dat af en toe te doen. Zo ook op spot 1 en spot 2, ik moet toch mijn lengte in andere dingen goed maken.

Want een klein mannetje op een kleine groene kikker, kan die wel rijden of niet ? Gelukkig gaat het redelijk op spot 1 en spot 2. Maar op een gegeven moment is dat hetzelfde als rechtdoor rijden. Je rijdt een bocht zo vaak dat je hem kan dromen en er redelijk hard doorheen kan rijden.

Ik ben van mening dat het helemaal niets zegt over of je een beetje kan sturen of niet. Iedereen kan hard rechtdoor rijden, en iedereen kan na 100.000 keer dezelfde bocht te hebben genomen er redelijk doorheen komen. En trouwens hardrijden betekend niet dat je kan rijden. Ik zie wel eens gekken rijden echt mega hard maar ook mega lomp. Dus het zegt niets, en daar gaat het hier trouwens helemaal niet over.

Martijn had aan mij gevraagd of ik niet op Zandvoort wilde rijden, vooral omdat hij die dag jarig was zou hij het leuk vinden als ik er ook was. In eerste instantie was ik alleen maar van plan om te komen kijken. Maar ik wil eigenlijk al zo lang op het circuit rijden, ben er gewoon bang voor want vallen is stuk, dat ik mij toch maar heb ingeschreven.

Het is toch raar wat gevoel met je kan doen, een week van te voren kriebels in je buik hebben omdat je iets leuks gaat doen. Flitsen door je hooft over vallen en het echt niet meer leuk vinden. Dromen over door de bocht gaan als een echte coureur. Man je wil niet weten waar ik allemaal over gedroomd heb de weken voordat we zouden gaan.

En dan is het zo ver, de avond voordat je gaat. Dat is echt een kut avond. Alles klaar leggen, alles checken en dubbel checken. Wekker zetten. Niet kunnen slapen. In slaap vallen en wakker worden badend in het zweet omdat je droomt dat je te laat bent enz.

Mijn wekker ging netjes af om een uurtje of half 5, en ik werd ook gewoon wakker !!!!! Nog even lekker blijven liggen en naar buiten gekeken hoe het weer was. Dat was de eerste domper van de dag. Wat een KUT weer.

Snel eruit en lekker douchen, tandenpoetsen, pak aan trekken en naar de computer gehold om de weersvoorspellingen te bekijken. Die waren nog niet echt super maar het zag eruit dat het wel droog zou worden alleen bewolkt. Snel naar beneden, slokje cola en tas gepakt en naar buiten op de motor gestapt. Nou wil het wel eens voorkomen dat mijn motor niet wil starten. De laatste keer was vorig jaar maar het zit wel in je hooft. Na een paar keer starten ging ie gelukkig wel aan.

Over de A6 naar spot 1 gereden, in de motregen. Rond 6 uur kwam ik daar aan en stonden Pruts & SuperJoop en Voronwë al te wachten. Waar was Jack ????? Die belde mij de dag ervoor nog dat hij nooit te laat is en er precies om 5:45 zou staan. Nou iedereen was er behalve Jack. Gelukkig zijn er mobieltjes en werd via een sms duidelijk dat ie er wel aan kwam. Daarna hebben we nog even op Kawa-broertje (kan ook een ander zijn geweest) gewacht maar die kwam niet en toen zijn we rond 6:15 uur weg gereden.

We reden meteen de file in op de A6 en kwamen we Tyl en nog een paar tegen. Lekker door de file gereden richting Zandvoort. Wat is het toch verschrikkelijk kut om door de regen te rijden. Dat vind ik echt gewoon eng.

Uit eindelijk veilig (bijna niet hé Pruts) aangekomen op assen. En daar even gestaan en niet weten waar we nu precies moesten zijn, restaurant was nog dicht en er waren nog maar weinig mensen. Na een tijdje kwam Tyl aanrijden en zijn we achter op de padock bij de Tarzan bocht gaan staan met de motoren. Er moest nog ingeschreven, gekeurd en getankt worden.

Inschrijven was zo gebeurd, ik had nummer 229. Daarna snel naar de keuring, ik scheet zeven kleuren stront voor mijn uitlaat maar dat ging helemaal goed. Maar helaas waren mijn remblokken versleten. Vrijdagmiddag nog de rechterkant bekeken en die zag er volgens mij goed uit. Mijn motor werd niet goedgekeurd !!!!!! Maar Miertje is Miertje niet als hij geen blokken had meegenomen. Dus snel vervangen en laten keuren. Gelukkig goedgekeurd. Daarna snel wezen tanken.

Toen naar de briefing gegaan welke niet veel voorstelde. Wel Kut dat er verteld werd dat je niet vrij mocht rijden vandaag !!!! 2e domper !!!!! Meteen naar de keuring moesten wij ons opstellen in de pits. We sloten aan bij de 3e groep in groep 2. En terwijl we daar stonden ging er ééntje verschrikkelijk onderuit net voor de Tarzan bocht (einde rechte stuk). Dat was wel even slikken.

En toen mochten we, de baan was nat en we moesten rijden. Ik had a gezegd en moest nu ook wel B zeggen. Man wat een gevoel voor het eerst op het circuit een natte baan en net een ongeluk gezien.

Het voelde net alsof mijn motor bij iedere bocht onderuit glee en als of mijn motor krom was. Nee ik zat verre van relaxed op mijn motor. Helemaal tijdens het 2e rondje. We reden achteraan op het circuit en daar zag ik SuperJoop langs de baan staan samen met zijn motor, dit terwijl hij er echt op zou moeten zitten en aan het rijden moest zijn. MMMM dat was toch niet de bedoeling.

Het ging wel steeds lekkerder en ik denk dat ik nog nooit zo hard heb gereden in de regen.

De 2e sessie ging al wat beter, het was ook niet meer nat en konden we wat harder rijden. Het voelde allemaal goed maar ik had nog wel een brok in mijn maag. Op de een of andere mannier vond ik het niet snel genoeg gaan ik voelde dat ik harder kon. De 2e sessie was wat dat betreft een beetje een domper, de 3e dus.

Na de 2e sessie dit gemeld bij de marshall en die beloofde mij dat we de 3e sessie harder zouden gaan. En dat heeft ie waar gemaakt. Niet normaal meer, gewoon kant en klare porno. Wat ging die sessie lekker, steeds harder en steeds platter. Bijna alle rechterbochten mijn knie aan de grond. De Tarzan bocht is super. Daarna omhoog en weer een rechter bocht, daarna een kut (maar wel echt een super, beetje dubbel) 180 graden linker bocht. En meteen weer omhoog een beetje naar links dan naar een beetje naar rechts en links naar beneden. Een handgemaakte S-bocht door en meteen naar links omhoog. Dan een super geile porno bocht naar beneden en naar rechts. Beetje naar links en omhoog, vol in de ankers om naar rechts te gaan en naar rechts te blijven gaan, nog een keer extra insturen om nog meer naar rechts te gaan. Dan een vette bocht naar links waar ook de linker knie aan de grond kan. Een stukje rechtdoor en dan weer in de ankers voor een S-bocht en weer naar links en omhoog. Weer in de ankers en een mega lange harde vet gaaf coole bocht naar rechts waar geen einde aan komt. En dan zit je op het rechte stuk.

Het kan zijn dat het circuit iets anders loopt maar in mijn gedachten gaat ie zo !!!!!!!!

Wat een gave sessie en wat hard.

De 4e sessie begon ook weer erg goed !!! Alleen weer die kut regen, ging na een paar rondjes bijna op mijn bek in de super lange rechte bocht voor het rechte einde. Ben meteen de pits in gereden want ik wilde mijn kikker toch graag heel laten.

De 5e sessie ook nog gereden en was ook weer porno. In het begin kwam ik niet weg omdat mijn standaard nog uit stond. Hahahah wat een eikel. Samen met FireGirl die blackbird helemaal zoek gereden. Was jammer dat ie ineens bij ons in de groep zat want anders waren alleen FireGirl en ik nog over.

In ieder geval een super leuke dag gehad.

Let wel op neem wat te eten en te drinken mee, ik was eten vergeten!!!!!!!!

En het gaat erg snel, je bent snel aan de beurt om te rijden.

Laters

Prutser....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan