MF Flevoland Topic LXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn slaven kunnen niet meer op jullie farms.
Wat hebben jullie tegen slaven?

Ze hebben nog wel kunnen werken op Marjo's boerderie, maar bij de anderen blijft me schermpie loaden, maar njente boerderie.
 
Damn je kinderen zullen maar 1e zijn geworden bij de paardrijwedstrijden *O* *O* *O*

*O* Dat vraagt om taart! *O*
cake2-702478.jpg
 
Mijn slaven kunnen niet meer op jullie farms.
Wat hebben jullie tegen slaven?

Ze hebben nog wel kunnen werken op Marjo's boerderie, maar bij de anderen blijft me schermpie loaden, maar njente boerderie.
Over slaven gesproken.. Ik kan nog wel wat katoenplukkers gebruiken!
 
Mijn slaven kunnen niet meer op jullie farms.
Wat hebben jullie tegen slaven?

Ze hebben nog wel kunnen werken op Marjo's boerderie, maar bij de anderen blijft me schermpie loaden, maar njente boerderie.

*O* Thanks! Ben gewoon erg "slaaf"vrij :+
 
Goeieemiddaaggg!!

Ik heb mij enige tijd al voorgesteld in het daarvoor bestende topic, maar zal het hier ook even doen.

Ik ben Leon, 21 jaar en woon in Almere. Ik rij sinds een maand of twee motor en doe dat op een Kawa zx-6r uit 1998. Zie hier het wonder:
1112067708_5_ADgu.jpeg


Hij mag van mij ook in de beginpost gezet worden hoor!

Helaas wordt het weer wat minder, maar voorlopig blijf ik nog gewoon rijden, zolang het nog niet glad is of er geen pekel ligt.
 
Goeieemiddaaggg!!

Ik heb mij enige tijd al voorgesteld in het daarvoor bestende topic, maar zal het hier ook even doen.

Ik ben Leon, 21 jaar en woon in Almere. Ik rij sinds een maand of twee motor en doe dat op een Kawa zx-6r uit 1998. Zie hier het wonder:
[afbeelding]

Hij mag van mij ook in de beginpost gezet worden hoor!

Helaas wordt het weer wat minder, maar voorlopig blijf ik nog gewoon rijden, zolang het nog niet glad is of er geen pekel ligt.

Welkom! :W

Zoals altijd zijn dan de hamvragen op dit topic;
- wat doe je voor de kost, en
- waar kunnen we korting op krijgen?
- (en het is een plus als je veel bier of single malt whisky drinkt :+ )

Zie ik nu pas, die foto is zwart/wit! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Welkom! :W

Zoals altijd zijn dan de hamvragen op dit topic;
- wat doe je voor de kost, en
- waar kunnen we korting op krijgen?
- (en het is een plus als je veel bier of single malt whisky drinkt :+ )

Ik werk voor de kost bij de politie (Jaja kom maar op met de opmerkingen). Korting geven wordt dus lastig, want de baas gaat het niet waarderen waneer ik korting geef op bekeuringen :P

Voor een biertje ben ik altijd wel te porren haha ;)
 
Goeieemiddaaggg!!

Ik heb mij enige tijd al voorgesteld in het daarvoor bestende topic, maar zal het hier ook even doen.

Ik ben Leon, 21 jaar en woon in Almere. Ik rij sinds een maand of twee motor en doe dat op een Kawa zx-6r uit 1998. Zie hier het wonder:
[afbeelding]

Hij mag van mij ook in de beginpost gezet worden hoor!

Helaas wordt het weer wat minder, maar voorlopig blijf ik nog gewoon rijden, zolang het nog niet glad is of er geen pekel ligt.

Welkom! Leuke fiets, komt lekkere herrie uit. Ik en ook Voronwe, hebben de '00 versie gehad. Erg fijn fietsie.

Zelf rijden we hier maar weinig, maar is het vooral een ouwehoer-topic. Van het voorjaar verwacht ik dat er wel wat meer gereden zal worden.

Ohwja, en voordat je denkt "WTF lullen die gasten nou allemaal?!?" ze willen graag weten wat je doet voor werk en of wij dan korting kunnen krijgen op de producten/diensten die je levert. ;-)

Idee voor de TS: bij iedereen even plaatsen wat voor werk ie doet. :P
 
Lol, zie dat ik iets te laat ben.

Maarruh, laatst een collega van je gesproken die eerder sprak over 180+ en er even later 150 van maakte. Scheelde me toch wat centen en een rijbewijs. :) Toch een vorm van "korting". Werk je in Flevoland en op de motor?
 
Zelf rijden we hier maar weinig, maar is het vooral een ouwehoer-topic. Van het voorjaar verwacht ik dat er wel wat meer gereden zal worden.

Zeg.. praat voor jezelf :o

Ik ben net door de 20K heengegaan, dus we kunnen nog best een rondje! :]
 
Lol, zie dat ik iets te laat ben.

Maarruh, laatst een collega van je gesproken die eerder sprak over 180+ en er even later 150 van maakte. Scheelde me toch wat centen en een rijbewijs. :) Toch een vorm van "korting". Werk je in Flevoland en op de motor?


Nee ik werk niet in Flevoland en ook niet op de motor. Op het moment zit ik nog in opleiding (tot april 2011) en heb ook nog niet echt het voornemen om op de motor te werken.

Maar wie weet over een paar jaartjes
 
Ik werk voor de kost bij de politie (Jaja kom maar op met de opmerkingen). Korting geven wordt dus lastig, want de baas gaat het niet waarderen waneer ik korting geef op bekeuringen :P

Voor een biertje ben ik altijd wel te porren haha ;)

En een foto van je kontje? O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan