MF Flevoland Topic LXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, goed om te weten. COD is tot nu het beste geweest. We hebben hier met deze groep avondenlang online COD2 en COD4 gespeeld.

Voor diegenen die het spel willen kopen; online zijn ze flink voordeliger dan in de winkel.
KLIK
 
Laatst bewerkt:
Online bestellen zit er voor mij niet in, speel hem op de PS3, maar ben erg benieuwd. Ik speel MW2 ook nog regelmatig
 
Dan kun je 'em ook online bestellen. Doen ze het in een envelope en duwt de bezorger het door je brievenbus heen.

Het gros van de mensen hier spelen op de pc.
 
Laatst bewerkt:
Damn je kinderen zullen maar 1e zijn geworden bij de paardrijwedstrijden *O* *O* *O*

Gefeliciteerd!! *O*
Ik durf er alleen al niet op te zitten en dan die 2 kleintjes wel... :}

Welkom! Leuke fiets, komt lekkere herrie uit. Ik en ook Voronwe, hebben de '00 versie gehad. Erg fijn fietsie.

Zelf rijden we hier maar weinig, maar is het vooral een ouwehoer-topic. Van het voorjaar verwacht ik dat er wel wat meer gereden zal worden.

Ohwja, en voordat je denkt "WTF lullen die gasten nou allemaal?!?" ze willen graag weten wat je doet voor werk en of wij dan korting kunnen krijgen op de producten/diensten die je levert. ;-)

Idee voor de TS: bij iedereen even plaatsen wat voor werk ie doet. :P

dat mag de volgende TS doen :X

@Bodhum: Ga je foto en naam in de OP zetten! Hoop vanavond er tijd voor te hebben, moet nu weg en welkom! :W
 
tssssss.. k wacht wel tot woensdag :P (ondanks dat ik pas laat thuis kom dan..) dus donderdag spelen op z'n vroegst :+
 
Laatst bewerkt:
Kleine impressie van Texel..

M'n beessie..
06112010017.jpg


De Eierlander
06112010016.jpg


Beach..
06112010013.jpg
 
Zo hij is binnen :P Ik kan alleen nog single player spelen ;) maar dan kunnen we mooi even oefenen en kijken of de iMac het een beetje kan draaien :)

De minimale eisen zijn flink hoger dan die van Call of Duty 4: Modern Warfare uit 2007, terwijl Black Ops toch gebouwd is op basis van de engine die ontwikkelaar Infinity Ward voor CoD4 ontwikkelde.

schijnt 12 GB van je hard schijf op te vreten! :o
 
De minimale eisen zijn flink hoger dan die van Call of Duty 4: Modern Warfare uit 2007, terwijl Black Ops toch gebouwd is op basis van de engine die ontwikkelaar Infinity Ward voor CoD4 ontwikkelde.

schijnt 12 GB van je hard schijf op te vreten! :o


Dus ook qua videokaart ?
 
minimaal een Core 2 Duo E6600 of Phenom X3 8750 nodig, met 2GB ram, om te kunnen draaien. De videokaart in het systeem moet overweg kunnen met pixel shader 3.0 en zou minimaal een GeForce 8600GT of ATI Radeon X1950Pro moeten zijn, met 256MB eigen geheugen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan