MF Flevoland Topic LXVI "Het is tijd voor KKP !!!!"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, een van mijn hobbies is El presidente zijn van het dictatoriaal bestuurde bierrepubliek Ammehoelaië.
Ik weet niet of dat zo'n goede binnenkomer is, als je als personeelslid solliciteert...
 

Leuk filmpie 8-)

full
 
is wel met de oude Ruskenhoek zo kan je zien waar je het eventueel laat liggen :)
 


Gaaf filmpje, jammer van de vlieg.
Goed naar terug kijken dan zie je waar je veel tijd laat liggen, strubben zak je terug naar de 41 km/u en hou je ook te lang aan, probeer je laagste snelheid omhoog te krikken en zo vroeg mogelijk je minimale snelheid te rijden, des te eerder kan het gas erop en is je snelheid op de veenslang een stuk hoger.
Verder is het in die cup moeilijk inhalen want jij rijd best wel je lijnen goed maar merendeel om je heen zitten de hele rit alleen maar te waaieren, en met het onk zie je dat niet.
 
Heey Timbo, vertel even tegen Iris dat ze binnenkort niet meer de allerallerallersnelste motorracert is. Kleine Iris heeft een minibike...
 
Nu het nog kan *O* :W

Ga zo maar weer eens genieten :] van bijna 20 graden, 8-) stille weg en weinig mugjes en :r vliegen. Alleen jammer dat de rit weer met een grote boog, dat dan weer wel, naar het werk gaat en dat er voor vandaag helaas geen snipperdag mogelijk is.

Morgen de tuin maar weer eens sproeien, want dat begint ook weer droog te worden.

:? :? BRANDALARM :? :?

-O- Tosti te lang laten zitten. katten niet blij met dat gepiep en ik moet weer even wachten, het leven is soms niet altijd rozenmest en maangruis, of zo.
Nog even de alarmcentrale netjes melden dat het achterafgezien loos alarm was en zo me maar 'ns in koei hijsen, tot in het volgende deeltje, [me]denk ik[/me]. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan