MF Flevoland Topic LXVIII

Zo ff die grijze postduif afstoffen :P

Lekker weer, binnenkort de brommer maar eens uitgraven en de rem modificatie laten uitvoeren.

Ben eigenlijk wel benieuwd waar iedereen uithangt tegenwoordig? Nooit meer iemand gezien in real live :')
 
Ik hang nog steeds rond hier ;)

En op allerlei circuits. Ga nu het 9de jaar SuperCup in. Daarnaast getrouwd, kind en een nieuwe werkgever :P
 
Hang af en toe rond op Schiphol, qua werk vooral, rijd daar vaak per tweewieler heen :] , woon nog steeds in Flevoland en mijn kind past mijn laarzen al (13 jaar net).
 
Laatst bewerkt:
Ga dit weekend de R1 ook uit zijn winterslaap halen. Verder niet veel bijzonders aan de hand, loopt eigenlijk wel lekker allemaal, zoiets als geen nieuws is goed nieuws ;)
 
Ik hang nog steeds rond hier ;)

En op allerlei circuits. Ga nu het 9de jaar SuperCup in. Daarnaast getrouwd, kind en een nieuwe werkgever :P

Leuk dat je nog steeds enthousiast aan het racen bent. Een hoop lijken er inmiddels mee te zijn gestopt.

Dus jij wordt niet meer gesponsord door de gebeten peper ;)
 
Zo ff die grijze postduif afstoffen :P

Lekker weer, binnenkort de brommer maar eens uitgraven en de rem modificatie laten uitvoeren.

Ben eigenlijk wel benieuwd waar iedereen uithangt tegenwoordig? Nooit meer iemand gezien in real live :')

Dan zal ik mee ook maar eens melden. Inmiddels getrouwd en net een baby'tje, maar daar weet jij alles van :9~
 
Dan zal ik mee ook maar eens melden. Inmiddels getrouwd en net een baby'tje, maar daar weet jij alles van :9~~

Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Ik ben er ook nog.

Nog steeds geblesseerd, getrouwd, zelfde kids, zelfde baan, zelfde huis, oja wel een hond erbij maar die is ook alweer bijna 3.
 
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Ik ben er ook nog.

Nog steeds geblesseerd, getrouwd, zelfde kids, zelfde baan, zelfde huis, oja wel een hond erbij maar die is ook alweer bijna 3.

Miertje *O* *O* *O* *O* *O*

En de rest natuurlijk ook. Lijkt me lachen, een buggy meeting! Onze heeft haakse ventielen, hebben we tenminste nog iets met motorrijden te maken :]
 
Dan zal ik mee ook maar eens melden. Inmiddels getrouwd en net een baby'tje, maar daar weet jij alles van :9~~

Wauw!! Gefeliciteerd! En gefeliciteerd! X2 dan, hihi.

Hier weinig verandering: still single, zelfde werk en veel leuke dingen doen! En sinds een tijdje wat kilootjes kwijt en flink aan het sporten! *O*
 
Nou.....,ik dan ook maar ff....

Allereerst....bedankt voor de kilo`s Marjo....die heb ik erbij nu _O-

Nog steeds een eigen rijschool, alle kindjes op zichzelf ( Roy, Mascha en Demi )
nog steeds verliefd op en samen met Renate. *O*

Bijna dood geweest ( 2 maal infarct en 1 maal hartstilstand, coma en dat alles binnen een half uurtje )....nu weer lekker in het velletje. :9


nu plm, 2 jaar motorloos, maar momenteel erg hard op zoek naar iets van een uche....uche Harley o.i.d......het liefst een compleet verbouwde chopper. :$


Hank.
 
Laatst bewerkt:
Je mag maar eenmaal je naam aanpassen, van VFRHank naar Motorhank, en dan binnenkort weer een nieuw profiel? :?

Woon je nog steeds in Buiten? In je oude buurt is wel een boel veranderd, zo!
 
Ik leef ook nog steeds, ook bij mij is er weinig veranderd, nog steeds zeer gelukkig gescheiden, met de zaak verhuisd en prive heb ik mijn huis omgeruild voor een kamertje om de crisis te overleven ;-).
En om mijn racende zoon te kunnen onderhouden, ik rij nog steeds CRT en ben nog steeds KNMV motorsport trainer en prive rij ik nog steeds een dikke 300 km per jaar.
 
Hey hey mede flevolanders,

Even een vraagje ik ben niet erg actief op dit forum de laatste tijd, maar 4-mei wil ik wel ff buurten bij de mega meeting weet iemand of er nog verzamel punten zijn in flevoland zo niet misschien kunnen we er een maken. :)
 
Hey guys.....

mischien niet eens zo een gek idee.....

naar de mega meeting gaan....net als vroegah.... :P

ohja....vanaf vanmiddag....mijn nieuwe bike

full


uhm.....hier verzamelen.....( net als vroeger bij jeannet en jethro .... ;) )

weet ik veel......ouwelullen verzamelen zich ofzo ....



waar is iedreeen.....Zakonski, Tyl, Miertje, Dr.Wieggie, Ray, Patries, Marloes...etc....
 
Ik leef ook nog steeds, ook bij mij is er weinig veranderd, nog steeds zeer gelukkig gescheiden, met de zaak verhuisd en prive heb ik mijn huis omgeruild voor een kamertje om de crisis te overleven ;-).
En om mijn racende zoon te kunnen onderhouden, ik rij nog steeds CRT en ben nog steeds KNMV motorsport trainer en prive rij ik nog steeds een dikke 300 km per jaar.

Hey Ruud,

JIj met al je connecties......weet je iemand die een voorzitje van een intruder opnieuw zou kunnen bekleden ....of een eigen ontwerp kan namaken ...
 
Hey Ruud,

JIj met al je connecties......weet je iemand die een voorzitje van een intruder opnieuw zou kunnen bekleden ....of een eigen ontwerp kan namaken ...


Een dure en mooie oplossing heb ik wel, een goedkope en meestal ook mooieoplossing is een turkse stoffeerder zoeken, die kunnen dat ook heel goed voor een paar tientjes ;-)
 
Nou.....,ik dan ook maar ff....

Allereerst....bedankt voor de kilo`s Marjo....die heb ik erbij nu _O-

Nog steeds een eigen rijschool, alle kindjes op zichzelf ( Roy, Mascha en Demi )
nog steeds verliefd op en samen met Renate. *O*

Bijna dood geweest ( 2 maal infarct en 1 maal hartstilstand, coma en dat alles binnen een half uurtje )....nu weer lekker in het velletje. :9


nu plm, 2 jaar motorloos, maar momenteel erg hard op zoek naar iets van een uche....uche Harley o.i.d......het liefst een compleet verbouwde chopper. :$


Hank.

Heftig heftig. Gelukkig alles weer ok.

Maaaareee Chopper??????????
 
Terug
Bovenaan Onderaan