MF Flevoland Topic XXXIX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ook present....

Berlijn was de bom. Wat is dat een mooie stad was echt onder de indruk. Normaal ben ik niet zo van het cultuur etc. Maar wat je daar ziet met betrekking tot de oorlog dat intresseerde zelfs mij.

We hebben we Trabantjes door de stad gescheurd en gegeten waar het parlement ook altijd eet :P Gestapt in de sjiekste tenten maar ook in de foutste tenten :P
 
Wie heeft er nou verstand van :P jij die op een kikker rijd? Of ik die ook een R6 heb gehad :P :P :P
 
Laatst bewerkt:
Wat maakt het nu uit R6 of 6R? Ik had toevallig een MIVV op mijn 6R.

Maar goed, MIVV rules!
Ik wil overigens deze (en das wel een laser ;) )
 
Laatst bewerkt:
Vet! Voor straat gebruik neem ik toch aan?
Foto's!!

Voornamelijk straat gebruik, maar toch ook zeker om de circuitdagen mee te bezoeken. Foto's volgen als ie afgerekend en opgehaald is. Dat moet deze week allemaal afgerond worden.
 
Als het goed is deze week ophalen. 2007'er. Komen geen racekuipen op. Als ik op m'n smoel ga, dan bel ik liever de verzekering die gewoon normale kuipen betaalt. Wordt een moeilijk verhaal als er racekuipen op zitten enzo. ;)

welk merk is dat ?..... :+
 
goeie keus al zeg ik het zelf :Y ... neem aan is het zwart ??? *O*

Nope, had zo een als die van jou op het oog, in het zwart, maar kreeg toen deze in het oog. Een oranje dus.

Let op, het is niet zomaar oranje, maar wel "Pearl Wildfire Orange". *D

w600h450_00000340453F7FF9.jpg


't Zit 'em dus vooral in de metallic lak. Die is gewoon zo ontzettend mooi in het licht. Overigens zijn er maar weinig foto's vane en oranje op internet te vinden. Wordt dus hoognodig foto's schieten. Anders komen er nooit foto's van een oranje op google.


@Hank: -O-

Ga je binnenkort wel ff bellen, zou je het durven? Schroeven aan een ZX6R? :+
 
Laatst bewerkt:
owhja.....nog meer nieuws.....

net een sollicitatie gesprek gehad....ging erg goed.


eind vd week vertel ik meer... *D
 
Nope, had zo een als die van jou op het oog, in het zwart, maar kreeg toen deze in het oog. Een oranje dus.

Let op, het is niet zomaar oranje, maar wel "Pearl Wildfire Orange". *D

[afbeelding]

't Zit 'em dus vooral in de matllic lak. Die is gewoon zo ontzettend mooi in het licht.


he jammer.....geen groene :+
 
Nope, had zo een als die van jou op het oog, in het zwart, maar kreeg toen deze in het oog. Een oranje dus.

Let op, het is niet zomaar oranje, maar wel "Pearl Wildfire Orange". *D

[afbeelding]

't Zit 'em dus vooral in de matllic lak. Die is gewoon zo ontzettend mooi in het licht.

Gaaf ding! Enne die kleur oranje is echt leip! Net als mijn blauw dat eigenlijk ook "Candy Raw Plasma Blue" heet
 
Nope, had zo een als die van jou op het oog, in het zwart, maar kreeg toen deze in het oog. Een oranje dus.

Let op, het is niet zomaar oranje, maar wel "Pearl Wildfire Orange". *D

[afbeelding]



@Hank: -O-

Ga je binnenkort wel ff bellen, zou je het durven? Schroeven aan een ZX6R? :+

daar moet je toch heel speciaal gereedschap voor hebben ?... :+
 
Oke dan paps...

Ik ben vandaag begonnen bij Gemeente Rotterdam. Omgevingkje maken voor 14.000 werkplekken op Citrix :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan