MF Fotomeet 09-2009

Vond ik ook erg jammer. Op zich heel normaal dat iedereen blijft hangen bij en gaat kijken naar wat ze zelf het leukste vinden... 't is voor iedereen weekend en dan moet je natuurlijk gewoon kunnen doen wat je wilt... maar ik heb volgens mij (en ook door onze langslaper, die een hele middag zonder slaap ook net nog niet trok zodat we ook wat eerder weggingen -O- ) een hoop van jullie niet gezien... En BC, BM en Draakje maar heeeeel even snel geknuffeld '( -O- :/

Dus dan maar even zo: :W :W :W *O* *O* *O* :j :j :j

Maar toch leuk, hoe kort ook...
vond ook de young love koppeltjes zo lief hihi :Y :j

Ben heel benieuwd naar de rest van de foto's, heb er al een hoop mooie bij gezien... :Y *D

Ik ben er ook al vrij snel een aantal uit oog verloren. Maar goed, verder wel een leuke dag gehad en ook helaas wat vroeg naar huis gegaan. Ik zat er aardig doorheen.
Ben nu een beetje aan het kijken of er nog iets fatsoenlijk tussen zit. ;)

In ieder geval Drey bedankt voor het organiseren en de rest voor de gezelligheid :W
 
De vrouw met de grootste

Ouwehandsdierenpark298-border.jpg




















lens



Ouwehandsdierenpark215-border.jpg




Album
 
Laatst bewerkt:
Ietwat late reactie van mijn kant maar vond het een zeer geslaagde dag :Y

Complimenten voor de mooie foto's....zitten echt hele mooie bij :} en dan heb ik nog lang niet alles bekeken..... *D

Drey bedankt voor de organistie.... *O*
 
Album -> *KLIK*

Het was weer ouderwetsch gezellig:

OuwehandsRhenen_DSC_5123.jpg


Kleine Rode Tractor mocht ook mee:

OuwehandsRhenen_DSC_5092.jpg


Het was erg gezellig. Tot ziens hoor!

OuwehandsRhenen_DSC_5255.jpg
 
Ik heb nog MF Opoe gezien

Mens hield ons steeds in de gaten.. eigenlijk hield ze ALLES in de gaten B| :+ [afbeelding]

Damn, Barbie was er ook, wat ben je veel haar kwijt geraakt _O-


Anyway, jammer dat ik niet iedereen heb gezien -O-
Verdorie Bouw, knuffeltje gemist, hou je tegoed *O*

Mooie foto's allemaal :9~ *O*

Als ik tijd heb zal ikmijn foto's ook posten (of ze mooi zijn weet ikke zelf nog niet eens, druk, druk, druk...) B|
 
Doe maar uploaden, anders zien we ze nooit :P

Leuk je ontmoet te hebben, en je meissie ook ;)

Graag gedaan ;)

Foto's binnengehaald, probleempje, bordermaker wil nie meewerken :? Enne, 1.2 gig uploaden naar een site gaat nie echt werken denk ik :9

Maaarrrr ik moet zeggen zo de eerste resultaten bekijkend, zit er veel mooi's tussen :Y :Y :Y
 
Anyway, jammer dat ik niet iedereen heb gezien -O-
Verdorie Bouw, knuffeltje gemist, hou je tegoed *O*


Ja kijk ...................................... als je volgende keer nu op tijd komt dan staat iedereen gewoon nog op elkaar te wachten en zie je iedereen ook.

Dus gewoon een gevalletje - Eigen schuld, dikke bult. }) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan