MF Gooi & Vechtstreek deel 153. Vechtstreek er weer bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sylvester en anderen,
Misschien de 'Ride4KiKa' een idee? Verzamelen in Huizen rond 10 uur en vertrek rond 11.15 geloof ik. Kost een 10tje en die gaat volledig naar KiKa. Zie ook http://www.free-riders.eu/ride4kika/ en op Facebook het evenement 'Ride4KiKa'.

Ik zal er zelf bij aanwezig zijn en met een GoPro wat beelden schieten.

Met vriendelijke groet,
Rik.
 
Benieuwd naar de beelden. Mooi doel iig ;)






Morgen geen ritje voor mij op de motor.
Wel aardig bezig met basecamp, iig om dat weer up-to-date op de nieuwe laptop te krijgen :)
Dat gaat nog een lange nacht duren :z
 
Sylvester en anderen,
Misschien de 'Ride4KiKa' een idee? Verzamelen in Huizen rond 10 uur en vertrek rond 11.15 geloof ik. Kost een 10tje en die gaat volledig naar KiKa. Zie ook http://www.free-riders.eu/ride4kika/ en op Facebook het evenement 'Ride4KiKa'.

Ik zal er zelf bij aanwezig zijn en met een GoPro wat beelden schieten.

Met vriendelijke groet,
Rik.
Mooi doel. Helaas kan ik op dat moment niet in Huizen zijn.
 
http://www.motorroutes.net/routes/bbq-rit-mc-trajectum-2014.html
http://www.motorroutes.net/routes/rondje-utrecht-mvf.html

Afhankelijk van mijn humeur ga ik morgen een van deze routes rijden denk ik. Vanaf omstreeks 12 uur. Als er andere plannen zijn, dan sluit ik me graag aan. :]
Het is http://www.motorroutes.net/routes/avondritje-montfoort.html geworden. Bij Gouda kwam ik even in de knoei omdat een dijkweg gesloten was voor auto's en motoren (in weekenden). Opgelost door even door de stad te rijden...
 
Veel plezier met rijden.... vandaag veel buiten geweest.
Vanavond nog even een route in elkaar knutselen voor komend weekend en een stapel foto's doorlopen en er een selectie van maken.

Verder moet ik de Slovenie route nog een keer nalopen.
Afspraak gemaakt bij de bandenboer voor een setje TKC 70.
De trail-attacks gaan nog wel meer terug omdat er nog voldoende profiel op zit.... alleen niet voor een hele stevige interland. Maar 3.000-4.000 woon-werk en regionale weggetjes zal wel lukken.

Kortom.... bijna alle taken die ik op het briefje had geschreven om nog uit te voeren heb ik afgewerkt. Alleen een telefoontje naar de belastingdienst moet ik nog doen... maar dat komt morgen (en heeft ook al helemaal geen haast).
 
Hoi, wij zijn ook weer terug uit de Vogezen! :W

In het kort: fantastisch weekend gehad. Mooi weer gehad, behalve op vrijdagochtend, maar die hebben we gevuld met lol in het zwembad en de sauna in het hotel. Heerlijk gereden, het blijft daar toch één grote speeltuin hoor.... :P We waren met 15 personen uit het GS-topic, erg gezellig clubje, maar we kenden iedereen dan ook eigenlijk al van voorgaande ritten/tripjes.

Hopelijk hebben jullie ook allemaal lekkere dagen gehad?
Ik ga later nog wel even teruglezen hier. Even bijkomen van de lánge rit van vandaag en straks lekker douchen en weer in mijn eigen bedje :)
 
Ik heb nog een traumatische ervaring opgelopen door een moedereend met allemaal eendekuikentjes op de snelweg bij Lexmond. Nèt toen ik ze had ontweken en anderen ook, en ik dacht dat ze de overkant zouden gaan halen werden ze allemaal platgereden door een auto ;( ;( ;(
Het duurde even voor ik mezelf had hersteld -O-
 
Fijn dat het zo'n lekker weekend was FS *D

Hier ook een heerlijk lang weekend gehad
Blade mocht eindelijk weer eens een andere route rijden dan woon werk :+
 
Ja ik ben dan zo'n emotioneel weekdier.....volledig over m'n toeren, maar ja, ik moest wel doorrijden, dus concentreren.
Het enige dat ik dan kan bedenken is dat dat beestje die moeite heeft gedaan om die eitjes uit te broeden en dan is ze zo dom om met die kudde de snelweg op te lopen... Pfff, het was vreselijk :')
 
Laatst bewerkt:
Ook weer terug uit het buitenland; heerlijk gestuurd in Sauerland!
Mooi weer gehad op alles behalve gistermiddag!
11232068_1050582218302535_7086538259232465186_n.jpg


Verder een klein bloopertje begaan... kwam er vrijdag achter dat een van m'n voorremblokken helemaal op was..
10922515_1050582501635840_1763319899102563315_n.jpg

daardoor 54km binnendoor teruggereden naar het hotel zonder m'n voorremmen te gebruiken, ging prima :') ondertussen m'n dealer gebeld en de cavalerie gevraagd of hij ze mee kon nemen:
11109677_1050582391635851_4099582020936316495_n.jpg

vervolgens met wat hulp eronder gezet:
1510441_1050582668302490_8834357136070207974_n.jpg


en de rest van het weekend heerlijk mogen sturen *D :]

11256564_1050583161635774_8662555708692223985_n.jpg

IMG_6244.JPG
 
Laatst bewerkt:
Morning!!
Ben ook weer terug, heb het heerlijk gehad. De eerste twee dagen volop zon, leuke terrassen en heel veel lol gehad. De laatste 2 dagen wat bewolkt, maar ach, dat heeft de pret niet mogen drukken.
Lekker rond gereden met 4 andere dames op een naked, dat matchte goed!
Gisteren thuis na 950km sturen echt gesloopt... maar mn motor stuurt super en ik ben er toch zo blij mee he?! *O*

Fijn dat de anderen het ook leuk hebben gehad en och die eendjes... -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan