MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brrr.... dat zijn geen aardige grapjes... succes. En ik hoop dat nummer drie een klein dingetje is.


Na de stuk gelopen auto.. welke ook al de deur uit is.. op t fietske al een paar dagen naar t werk... door t bos 20 minuten _O-

3e incident is uitgebleven.. tenzij.. kettingkast van de fiets brak af tijdens het fietsen :? telt dat ?

En aangezien het met lekker weer prima te fietsen is.. toch maar voorzichtig op zoek naar een auto.. na 3 dagen door de regen fietsen B| krijg ik daar een punthoofd van...

Oh.. :W Naaf allen :W
 
@2 J's

full


... fijn... van harte met jullie voorgenomen huwelijk... leuk! *O*
 
Oh, enne: X, gefeliciteerd met je botervlootje!

Vwb, 13 september: Dan ben ik idd vrij, moet nog even met Veenmeisje overleggen, geen idee of mijn agenda al gevuld is! ;) Tja, getrouwd, he, krijg je dat...
 
maar gelukkig ben ik dan ook weer niet zo oud als jij }) :j

even wat anders: voor mijn tripje naar de Dolomieten gaat de Tiger dus mee op de vrachtwagen en moet hij daarop verder vastgezet worden met spanbanden... iemand daar nog tips voor? ( welke spanbanden)
Ik ben zelf voorstander van ratelbanden. En dan liefste zonder haken. Die kunnen door hobbels alleen maar los schieten. Beter een gesloten lus ;)

En ja, het is mij gelukt ooit zo'n haak los te rijden. Gelukkig was het de achterkant en bleef hij gewoon staan omdat er back up was...
 
Laatst bewerkt:
Sowieso n goede ratelband, die kan je veel strakker trekken dan gewone sjorbanden of spanbanden.
Ga ruim in de gewichtsklasse zitten, neem 0.5 tons banden oid :Y

Das wel knap tosie, had de vering nog voldoende vrijheid dan?
 
Sowieso n goede ratelband, die kan je veel strakker trekken dan gewone sjorbanden of spanbanden.
Ga ruim in de gewichtsklasse zitten, neem 0.5 tons banden oid :Y

Das wel knap tosie, had de vering nog voldoende vrijheid dan?
Yups... De sumo. Veerweg zat ja... ;)
 
Vwb, 13 september: Dan ben ik idd vrij, moet nog even met Veenmeisje overleggen, geen idee of mijn agenda al gevuld is! ;) Tja, getrouwd, he, krijg je dat...

Tijd voor digitalisering! :P

Ik heb een digitale agenda en stuur alles door naar de zakelijke digitale agenda van Detox ;)
Dat werkt heel goed. Andersom is een ander verhaal :X :P
 
Tnx DD en NTV, ik ga ze aanschaffen voor volgende week.
Lees van iedereen die ze gebruikt alleen maar positieve reacties, dus hoop dat dit idd is wat ik zoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan