MF Gooi & Vechtstreek Nr. 127: De voordagen van de Herfst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees wel mee, maar reageer weinag, net een paar heftige dagen achter de rug, waaronder het overlijden van een collega en verlies van baan door echtgenote. Zo'n onderzoek naar een liesbreuk bij je zelf valt dan in het niet. :X :/

Wel benieuwd naar de cliffhangert van Zot! :Y

aaiii dat klinkt niet goed nee... sterkte...

liesbreuk? iets te doen met tvprogramma???
 
Laatst bewerkt:
Ik lees wel mee, maar reageer weinag, net een paar heftige dagen achter de rug, waaronder het overlijden van een collega en verlies van baan door echtgenote. Zo'n onderzoek naar een liesbreuk bij je zelf valt dan in het niet. :X :/

Wel benieuwd naar de cliffhangert van Zot! :Y

K.. nieuws.....sterkte ermee
 
Ik lees wel mee, maar reageer weinag, net een paar heftige dagen achter de rug, waaronder het overlijden van een collega en verlies van baan door echtgenote. Zo'n onderzoek naar een liesbreuk bij je zelf valt dan in het niet. :X :/

Wel benieuwd naar de cliffhangert van Zot! :Y


Vrotterdevrot!!! B|


rustig an he :/

spspIMG558.jpg



:j
 
Laatst bewerkt:
Hier ook weer een vakantiegangert terug van twee weken vakantie. Heerlijk gehad op Malta *O*

Plaats van de week wel even wat leuke foto's :Y


_O- _O-

F&S: wat een verdrietig bericht '( sterkte.

Fred: gefeliciteerd *O* en flinke verbouwing *D

Mies ook van harte *O* (gaat het weer helemaal goed?)


:^
 
Plex : dat is nogal veel in 1 om te incasseren sterkte!

Rome wauw mooie bezienswaardigheden, hoop ooit nog is die kant op te gaan, ziet er goed uit die plaatjes!
 
Ik lees wel mee, maar reageer weinag, net een paar heftige dagen achter de rug, waaronder het overlijden van een collega en verlies van baan door echtgenote. Zo'n onderzoek naar een liesbreuk bij je zelf valt dan in het niet. :X :/

Wel benieuwd naar de cliffhangert van Zot! :Y

KAK!
Sterkte met beiden Will...

@Els: welkom terug *D :W En kom maar door met die bikini foto's 8-)
 
Hier ook weer een vakantiegangert terug van twee weken vakantie. Heerlijk gehad op Malta *O*

Plaats van de week wel even wat leuke foto's :Y:^

Gaan Robin en jij nog de Dam tot Damloop doen?
Toevallig vroeg iemand, die zelf niet meer kon, of ik interesse had in een startbewijs. Dus ga hem toch maar lopen. Niet echt gepland.... maar 16 km is het probleem niet, mijn doel om hem binnen 1u20m te lopen is wat spannender. :) (eigenlijk hoop ik op 1u10m)

Het was mijn doel ooit toen ik iets dikker was. Nooit gedaan omdat ik stopte met hardlopen (vindt er nog steeds geen ruk aan), maar wil wel graag die ene mijnpaal eens halen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Plexat sterkte!

Ik ben net even langs de opticien geweest, de focus voor stomme details e.d. duurde te lang en kreeg er koppijn van. Nu blijkt dat ik een bril nodig heb daarvoor. Ogen wijken minimaal af, maar door de scherpte van de pc schermen etc. tegenwoordig kan dat heel vervelend zijn en al op "jongere" leeftijd opvallen.
Hij zei nog, vroeger hé, zouden we je wegsturen en zouden we zeggen dat je niet zo moest zeuren _O-

Ik heb nu al een montuurtje uitgekozen, vanavond even langs om te bevestigen met mijn ouders en vriendin :+

Ennuh met deze minimale afwijking ben ik geen wegpiraat ;)
 
Ik lees wel mee, maar reageer weinag, net een paar heftige dagen achter de rug, waaronder het overlijden van een collega en verlies van baan door echtgenote. Zo'n onderzoek naar een liesbreuk bij je zelf valt dan in het niet. :X :/
Sterkte Will :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan