MF Kids-meeting?

MF Kids-meeting

  • nee. kinderen horen niet op een motor

    Stemmen: 4 16,7%
  • nee. heb geen kinderen

    Stemmen: 11 45,8%
  • ja! doen we!

    Stemmen: 9 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.503
188
Oss
Meestal worden motorrijders die hun kids achterop meenemen hier genadeloos afgemaakt. Toch lees ik af en toe wel verhalen over mensen die het tóch doen. Hé Lief_Draakje? *O* om er maar één te noemen.... (woont nog vlakbij ons ook haha)

Ik ga ook graag een stukje rijden met m'n zoon van 8 achterop. Natúúrlijk vol in het pak enzo. En natúúrlijk doen we een beetje voorzichtig... M'n twee dochters (3 en 6) moeten nog even wachten...

Het lijkt me best leuk om eens een meeting te organiseren voor motorrijders met hun kids achterop, ergens naar een grote speeltuin ofzo, kunnen ze lekker samen ravotten...

Leuk idee?
 
Laatst bewerkt:
heb geen kids ... daar wacht ik nog wel even mee :+


maar het idee is leuk ja *D :Y
 
*O* geweldig idee :}

En dan kunnen de kinderen elkaar verder gaan besmetten met t beruchte motor virus _O- _O-
Zal t laten lezen aan Draakje ok?

Grts mama van die Blauwe Ninja Freakje Lief Draakje *O*
 
[me="Faithy"]is niet zo'n fan van kindren op een motor :X[/me]

maar heb ze dan gelukkig ook nog niet *D dus ehm.. wat doe ik hier eigenlijk?

:W veel plezier *D :W
 
Leuk idee... alleen, ik moet er niet aan denken dat mijn prinsje bij mij achterop zit.
Hij is er nog te jong voor en op de een of andere manier vind ik het geen prettig idee.
 
Leuk idee... alleen, ik moet er niet aan denken dat mijn prinsje bij mij achterop zit.
Hij is er nog te jong voor en op de een of andere manier vind ik het geen prettig idee.

Wat is jong Meisje? Ik weet nog dat ik, toen onze oudste geboren werd, zei "als'ie een jaar of 4 is mag'ie achterop". In de praktijk bleek vier best jong dus dat werd 7. Over dire weken word hij alweer 8. allemachtig wat gaat dat hard
 
Wat is jong Meisje? Ik weet nog dat ik, toen onze oudste geboren werd, zei "als'ie een jaar of 4 is mag'ie achterop". In de praktijk bleek vier best jong dus dat werd 7. Over dire weken word hij alweer 8. allemachtig wat gaat dat hard


De mijne is 5,5 jaar, en dat vind ik dus nog te jong.
Ik merk wel dat ie mijn motor steeds "leuker" begint te vinden, dus wie weet over een paar jaar.
En idd, het gaat zeker hard, moest ie vorig jaar nog huilen van schrik als ik de motor maar startte, nu wil hij er elke keer even opzitten als ik een stukje ga rijden.
 
:N

Als je kind echt héél graag mee wilt :] , dan is het te overwegen, maar liever niet.

Je vergeeft het jezelf nooit, mocht er iets gebeuren -O-
 
:N

Als je kind echt héél graag mee wilt :] , dan is het te overwegen, maar liever niet.

Je vergeeft het jezelf nooit, mocht er iets gebeuren -O-


Daar heb je helemaal gelijk in, dat is ook de reden dat ik hem (nog) niet meeneem.
 
:N

Als je kind echt héél graag mee wilt :] , dan is het te overwegen, maar liever niet.

Je vergeeft het jezelf nooit, mocht er iets gebeuren -O-

Dat heb ik nou ook altijd met de auto ja. Of fietsen of straat, of je bed uit komen en de trap af........ heee wacht 's die mevrouw in Oostenrijk, die onlangs in het nieuws was, die haar drie kindjes acht jaar in een kelder bewaarde....die was zo gek nog niet. Veiliger kan haast niet.
 
veiligheid boven alles... ;)

maar eh... goed plan!

de mijne zijn 13, 11 en bijna 3. Ik zal dus maar een deel van mijn kinderschare meenemen, aangezien ik niet in het bezit ben van een zijspan...
 
Dat heb ik nou ook altijd met de auto ja. Of fietsen of straat, of je bed uit komen en de trap af........ heee wacht 's die mevrouw in Oostenrijk, die onlangs in het nieuws was, die haar drie kindjes acht jaar in een kelder bewaarde....die was zo gek nog niet. Veiliger kan haast niet.

Retescherp :Z

:W
 
Leuk idee *O*
Wij hebben jongens en die zullen zo iets ook wel eens leuk vinden,
ze zijn 16,14,en 9 jaar ,en dan maar kijken, wie er mee gaat van de oudsten *O*
 
Heb geen kids meer, maar wel een zijspan..

mocht er een kind (vrouwelijk geslacht, 30/40 jaar cup DD) mee willen maar mag van papa niet achterop..

mag ze bij mij in't bakkie hoor :P
 
Leuk idee *O*
Wij hebben jongens en die zullen zo iets ook wel eens leuk vinden,
ze zijn 16,14,en 9 jaar ,en dan maar kijken, wie er mee gaat van de oudsten *O*


Het idee is echt prima *O*
Alleen weet ik nu al dat die van mij (15 jr) toch iets te oud is voor de speeltuin. :+

Maar misschien dan toch de groep in 2 leeftijden verdelen (of qua gevoel waar ze zelf bij willen horen) of ergens afspreken waar de iets oudere kids ook wat te doen hebben?
 
Het idee is echt prima *O*
Alleen weet ik nu al dat die van mij (15 jr) toch iets te oud is voor de speeltuin. :+

Maar misschien dan toch de groep in 2 leeftijden verdelen (of qua gevoel waar ze zelf bij willen horen) of ergens afspreken waar de iets oudere kids ook wat te doen hebben?


Als 't inderddaad de speeltuin wordt,denk ik ook dat de 2 oudsten niet mee gaan :N
 
Leuk!! Mijn dochters (14, 10 en 9) knokken elkaar nu al de tent uit wie er mee achterop mag! En die speeltuin gaat het hen niet om; die rit er naar toe en weer terug toch??!! :Y

Maar: 3 kinders + slechts 1 motor= probleem!! Zijn er ook mensen die een achteropzitplek aanbieden en hun rijstijl aan willen passen aan klein grut?
Het hangt er ook een beetje vanaf waar die speeltuin (of ander doel) ligt. Voor hele flinke afstanden vind ik de jongsten nog te klein.
 
hee wat leuk, weer wat reacties!

Qua leeftijd, ik denk dat kinderen van 7 (mijn eigen ondergrens) tot zeg 15 best samen kunnen spelen hoor, je moet dan alleen niet voor een te kinderlijke speeltuin gaan maar iets kiezen wat ze allemaal leuk vinden. Mag best een beetje stoer zijn toch? Als je toch al op de motor zit....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan