MF KiKa Sponsorrit 05-06-2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was inderdaad een fantastische ervaring. Vanochtend richting utrecht bijna niet te doen door het slechte weer maar wij laten zoals al eerder gezegd ons niet kennen... en wat bleek? Vanuit Utrecht naar den Bosch stralend weer!! Super die mensen die op viaducten staan te zwaaien!!

TWAS EEN TOP DAG!
 
Mooie dag gehad.........

Wat een stoet op de snelweg :}
En idd heerlijk die mensen op de viaducten :+

Ben benieuwd wat de opbrengst is geweest,
zullen we nog wel horen.

Hulde aan de organisatie en

Peerke jouw dag voor KIKA is geslaagd.

:W
 
:X nee ik ga het niet vragen :X :X :N :N :Y Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar -O- ik wil nog veel meer zeggen maar doe het niet :X :X :X :X :N :X het brand op me tong en me lip :N :N :X :X flapdrol TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT sorry schat maar ik kan er niks aan doen ik moet nou éénmaal op zoiets als dit reageren hier een paar dikke XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX :j nooit meer doen he :N kom je ons morgen nog wel uitzwaaien of lukt dat niet -O- :W

Ik weet het, ik ben een domme sukkel.

Ik heb me verdriet maar verdronken, toen ik om 7 uur vanmorgen thuis kwam, heb ik wel aan jullie gedacht. Ik wacht op de filmpjes!
 
Wat waanzinnig gaaf was dit!!! Ik was kapot dus vroeg naar huis gegaan maar het was de regen dubbel en dwars waard! *O*
Ik ben zo onwijs benieuwd naar het eindbedrag op die dikke vette cheque!!

@ Plof: Thnx ;) *O*
 
Wat een TOPDAG

Diepe buiging voor de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt :}

Ik hoop dat we een heel mooi bedrag voor KIKA bij elkaar hebben gereden :Y

Was een hele ervaring met zo'n grote groep mee te mogen rijden :Y
 
Wat een fantastisch initiatief dit! Heb de halve rit met kippenvel gereden, niet vanwege de regen, maar vanwege de opkomst voor KiKa! :}

Hulde aan de organisatie. :} Een compleet afgesloten snelweg oprijden bij Rotterdam was toch een aparte ervaring. *O*



VOLGEND JAAR WEER!!! *O*
 
Wat een fantastisch initiatief dit! Heb de halve rit met kippenvel gereden, niet vanwege de regen, maar vanwege de opkomst voor KiKa! :}

Hulde aan de organisatie. :} Een compleet afgesloten snelweg oprijden bij Rotterdam was toch een aparte ervaring. *O*



VOLGEND JAAR WEER!!! *O*
Dat was echt kick inderdaad...

Ik vond het een hele ervaring en zo ontzettend veel fietsen bijelkaar, in alle soorten en maten. Waanzinnig!
 
wat een ge-wel-di-ge dag *O*
zo blij dat ik toch ben mee gegaan *D
had dit voor geen goud willen missen, was zo trots op iedereen :)
we hebben toch maar weer gedaan!

organisatie :} :} top geregeld!
ben benieuwd hoeveel er nou uiteindelijk is opgehaald!

qua regen vond ik het eigenlijk mee vallen, had me op zo veel erger voorbereid :$
en dan heerlijk die zon die doorbrak toen we bijna aankwamen, wat een timing *O*

ik zeg: tot volgend jaar *O*
 
Wat een fantastisch initiatief dit! Heb de halve rit met kippenvel gereden, niet vanwege de regen, maar vanwege de opkomst voor KiKa! :}

Hulde aan de organisatie. :} Een compleet afgesloten snelweg oprijden bij Rotterdam was toch een aparte ervaring. *O*



VOLGEND JAAR WEER!!! *O*
Was echt super! :} Ik vond het een fantastische dag! *O*
 
:} :} :}

Wat een opkomst en initiatief! Kanonnen was zeer vet!

Rest mij 2 vragen.

Waar kwam die grote groep vandaan bij Ahoy onder politie begeleiding? Die kwam in een keer uit het niets, best grote groep!

Zo te zien was er geen politie begeleiding vanaf utrecht naar 'S hertogenbosch, dit vanwege de grote opkomst?

Nogmaals, wat een initiatief en wat een opkomst. Organisatie bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan